Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Sampo

Aloittaja Eugen, 29.03.08 - klo:16:48

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Eugen

Olen Sammon asiakas. Tänään menin ensimmäistä kertaa nettipankkiin sen uusimisen jälkeen! - Olen sanaton! Vesipää nörttien systeemit mykistävät, nettipankin käyttö vaati dibloomi-insinöörin tutkintoa... olin maksavinani 4 laskua, en kuitenkaan ole varma, olenko ne nyt maksanut vai en... palvelu nimittäin heitti herjan että maksujen hyväksyminen ei onnistunut.... toisaalta sain taistellen tulostettua itselleni kuitit maksuista. Elämä ei voi ollan näin vaikeeta.... muitakin pankkeja on olemassa ja niillä paremmat nettipankit.
"Aye, caramba!"

Eugen

Nii, joo unohtu.... en päässyt pankkiin Firefoxilla vaan piti olla IE, vaikka olen ottanut Sammon vaatiman Java-päivityksen nimenomaa Firefoxia varten!
"Aye, caramba!"

THL tiedottaa

No, pääsitkö näkee, että paljonko Sampo vei tililtäs "noin muuten vaan"?
.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Perjantai

Vaihda Osuuspankkiin.Olen ollut siellä asiakkaana n 40-v,eikä ole ollut tähän mennessä mitään valittamista.

THL tiedottaa

Mulla on nettiyhteys Keuruun Osuuspankkiin. Eikä maksa mitään! Toimii paremmin kuin se kuuluisa junan vessa.  (Äkkiä koputtaan puuta eli päätäni!)

.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Perjantai

Sama täällä,en koskaan ole maksanut siitä nettipankista mitään,enkä maksa.
Yrittivät alkaa laskuttamaan,ja sanoin,että eikö tämä 40-v asiakkaana riitä....että vaihdetaan sitten pankkia....ei tarvinnut vaihtaa vieläkään 8)

THL tiedottaa

Sama mulla...
Hei, ei kai vaan meillä oo yhteiset tilit!!??
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Perjantai

Lainaus käyttäjältä: "se"Sama mulla...
Hei, ei kai vaan meillä oo yhteiset tilit!!??

Riippuu saldosta 8)  Jos on paljon rahaa,niin kyllähän se mulle käy....mutta jos pelkkää miinusta....niin ei käy :lol:

THL tiedottaa

Annas, kun katton...  toi tili lopetettiin viime vuonna... tolla tilillä on 0,45 euroa... mitäs tällä kolomannella: siinä lukee saldon kohdalla että "Tilinne on ylittynyt 14 344,44 eurolla. Tulkaa viipymättä selvittämään asia pankkimme konttoriin."

No, onko meillä yhteiset tilit, riittääkö summat?
.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Perjantai

Ei taida olla :shock:
Tarvit kohta velkaneuvontaa  :lol:
Niitä on kunnallakin .....ilmaisia...

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä