Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Sampo

Aloittaja Eugen, 29.03.08 - klo:16:48

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

Ilmaisia velkaneuvojia! Onks ne kans sit varmasti naisia?
.
.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Perjantai

Ne on hyväpalkkaisia kunnan virkamiehiä....ja nehän taas eivät yleensä ole silloin naisia :?

THL tiedottaa

No, emmää sit tarvikaan niitä velkaneuvojia. Mää oon kato ihan hetero.     :lol:

Ja kaiken lisäks menin pilaamaan Eugenin ketjun... varmasti saan loparit täältä...
.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Perjantai

Lainaus käyttäjältä: "se"No, emmää sit tarvikaan niitä velkaneuvojia. Mää oon kato ihan hetero.     :lol:

Ja kaiken lisäks menin pilaamaan Eugenin ketjun... varmasti saan loparit täältä...
.

No sitten tuli lähtö molemmille :oops:

Mutta kyllä näistä tuli selväksi,että kannattaa vaihtaa pankki tunkiopankkiin(Osuuspankkiin),on ilmaista ja toimivaa.. on suomalainen,eikä tanskalainen

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"
Lainaus käyttäjältä: "se"No, emmää sit tarvikaan niitä velkaneuvojia. Mää oon kato ihan hetero.     :lol:

Ja kaiken lisäks menin pilaamaan Eugenin ketjun... varmasti saan loparit täältä...
.

No sitten tuli lähtö molemmille :oops:

Mutta kyllä näistä tuli selväksi,että kannattaa vaihtaa pankki tunkiopankkiin(Osuuspankkiin),on ilmaista ja toimivaa.. on suomalainen,eikä tanskalainen

:D Ketjuhan on pysynyt asiallisena kaikinpuolin ...

Eilen YLE:n uutisissa kerrottiin, että Sampo pankin häslinki jatkuu vieläkin - vähän vaikuttaa siltä, ettei muutosta valmisteltu huolella. Sellainen amatöörimäinen maku tulee...

Perjantai

No ei tuon asiallisempi meikäläinen juuri osaakaan olla :lol:
Eli lähes joka viestin jälkeen saisi panneja esittää...jos noin helpolla ne saisi :wink:

Tuttu Sampo pankin johtaja oli kans kyllästynyt kyseisen pankin ailahtelevaan toimintaa ja työnhaku menossa  ...ja päättymässä hyvin,kun työpaikka löytynyt muualta :lol:

dianora

Lainaus käyttäjältä: "Eugen"Olen Sammon asiakas. - Olen sanaton! Vesipää nörttien systeemit mykistävät, nettipankin käyttö vaati dibloomi-insinöörin tutkintoa... olin maksavinani 4 laskua, en kuitenkaan ole varma, olenko ne nyt maksanut vai en... palvelu nimittäin heitti herjan että maksujen hyväksyminen ei onnistunut.... toisaalta sain taistellen tulostettua itselleni kuitit maksuista.

Mulla ihan samanlaiset tuntemukset - tuli tunne, et en voi olla näin tyhmä, etten osaa enää maksaa laskujani. Tänään kävin katsomassa, että onko niitä rahoja siirtynyt oikeisiin paikkoihin - tämän päivän kolmesta yksi oli siirtynyt, kaksi odotti edelleen parempia aikoja. Huh! Ja multa katosi tässä muutoksessa ainakin yksi toistuva maksu sopimus- mitä muuta, en edes tiedä  :lol:  Ihan rehellisesti sanottuna on käynyt mielessä pankin vaihto - mutta en tiedä kenen puoleen kääntyisin. Tuo OP ei koskaan tuntunut omalta, eikä Nordea... Onhan niitä vielä muitakin, vai pitäisikö laittaa rahat sukkaan ja hurvitella maailman tuuliin...
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

Alien Weird

Lainaus käyttäjältä: "dianora"
Ihan rehellisesti sanottuna on käynyt mielessä pankin vaihto - mutta en tiedä kenen puoleen kääntyisin. Tuo OP ei koskaan tuntunut omalta, eikä Nordea... Onhan niitä vielä muitakin, vai pitäisikö laittaa rahat sukkaan ja hurvitella maailman tuuliin...

Jos sais sen postipankin vielä takaisin niin vaihtaisin vielä siihen.

Ikäni olen käyttänyt ensin postipankkia ja sitten sampoa ja millä nimillä se siinä välissä onkaan toiminut.
Aina olen ollut tyytyväinen. Aina kaikki on toiminut. Aina olen saanut lainaa tarvittaessa niin paljon kuin olen tarvinnut tai saanut postipankin kautta hyvän paikan säästöilleni.  Nettipankki on toiminut hyvin ja olen sitä käyttänyt niin kauan kun se on ollut olemassa.  Koskaan ei ole tullut mieleen vaihtaa pankkia.  Olen vierastanut muiden pankkien tyyliä ja värejä ja logoja kun taas postipankki on tuntunut omalta ja kodikkaalta ja kotoiselta.

Nyt kaikki on toisin. Tilanne tuntuu samalta kuin minut olisi häädetty kodistani ja tungettu vieraaseen outoon paikkaan kysymättä mitään.  En pidä Danske Bankin tyylistä enkä väreistä enkä sen nettisivuista jotka ovat tylsät ja ankeat verrattuna postipankin nettipankin tyyliin ja toimintatatapaan sen alustä lähtien.

Muuttaisin pankkia mutta en tiedä minne mennä.  Tunnen Nordean ja Osuuspankin, minulla on ollut asiointia niissä pankeissa niin paljon että osaan sanoa etteivät ne ole minun pankkejani samalla tavalla kuin postipankki oli.  

Katsotaan nyt  vielä vähän aikaa joskohan tottuisin tuohon Danske-pankkiin ja jos se alkaisi vähitellen toiminmaan paremmin.  Ellei niin tapahdu niin pitää kyllä lähteä kierrokselle pankkimaailmaan etsimään itselleen parempaa kotia.

Eugen

Meillä Suomessa on varmasti nettipankkisysteemi kehittyneenpää kuin Tanskassa, siksi on päätöntä, että Suomessa omaksutaan tanskalaisten kuviot, eikä Tanskassa oteta oppia Sammon systeemeistä. Meidät Suomalaisethan häädettiin konttoreista etunenässä Euroopassa, ensin tuulikaapin maksuautomaatille, sitten kotiin tiekkarille.
"Aye, caramba!"

Yana

Minä kans kettuunnuin niin kovasti tuon Sanpopankin touhuista, että vahetin pankkia. Jo se, että lähin  Sanpo-konttuuri on liki 60 km päässä, kyrsii. Mutta nyt sai paikallinen ossuuspankki minunkin velkani ja kurjan tilini kontolleen, toivottavasti yhteistyöstä tulee hedelmällistä!  :twisted:
Kiistän kaiken..edelleen

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä