Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Sampo

Aloittaja Eugen, 29.03.08 - klo:16:48

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Perjantai

Varmasti tulee...juuri sitä Osuuspankkiahan tässä on yritetty kehua ihan maasta taivaaseen :lol:

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: "Yana"
...nyt sai paikallinen ossuuspankki minunkin velkani ja kurjan tilini kontolleen, ...

Toivottavasti kyseessäon paikallisosuuspankki.  ;)

Tiedäthän, että osuuspankkiryhmä jakaantui kahdeksi noin 7 vuotta sitten?

Se isompi on se Osuuspankki, joka toimii koko valtakunnan alueella saman johdon alaisena, nämä paikallisosuuspankit ovat erillisiä itsenäisiä pankkeja, mutta tekevät yhteistyötä.

Paikallisosuuspankkien tunnus on se koivunlehti.

.
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

dianora

Lainaus käyttäjältä: "Alien Weird"
Ikäni olen käyttänyt ensin postipankkia ja sitten sampoa ja millä nimillä se siinä välissä onkaan toiminut.
Aina olen ollut tyytyväinen.

Katsotaan nyt  vielä vähän aikaa joskohan tottuisin tuohon Danske-pankkiin ja jos se alkaisi vähitellen toimimaan paremmin.  Ellei niin tapahdu niin pitää kyllä lähteä kierrokselle pankkimaailmaan etsimään itselleen parempaa kotia.

Siinäpä se on kiteytettynä minunkin ajatukseni nykyisestä Sampo pankista. Pitää antaa nyt aikaa pankki paralle ja katsoa, josko tuo nettisysteemi sittenkin toimisi. Nyt on vielä liikaa sellaista, mikä ei toimi tai sitten en osaa vain käyttää, kuka tietää. Laskujen maksaminen onnistui sittenkin ihan hyvin ja pankkikortti on pelittänyt kaiken aikaa ja rahatkin näyttäisivät olevan tallella, että eipäs nyt hätäillä... Katsotaan!! Töihin mennessäni ja sieltä palatessani ( ja välillä muulloinkin) olen katsellut sillä silmällä Nooa pankkia (Se on toukokuussa 2003 pääkaupunkiseudulle perustettu säästöpankki) ja eilen minua kiinnosti Aktia ( siellä olisi ollut Muumi tavattavissa  :lol: ).
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "dianora"Töihin mennessäni ja sieltä palatessani ( ja välillä muulloinkin) olen katsellut sillä silmällä Nooa pankkia (Se on toukokuussa 2003 pääkaupunkiseudulle perustettu säästöpankki) ja eilen minua kiinnosti Aktia ( siellä olisi ollut Muumi tavattavissa  :lol: ).

Hmmm... niin, kumpi on parempi - pano Nooa pankissa vai kaksi Aktia pankissa. Vaikea sanoa näin äkkiseltään, kun täällä Länsi-Siperian seuduilla ei ole kumpaakaan. Jaa ... Aktiasta en olekaan varma, muttei Nooaa, eikä hänen arkkiaan ole ...

dianora

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"

Hmmm... niin, kumpi on parempi - pano Nooa pankissa vai kaksi Aktia pankissa. Vaikea sanoa näin äkkiseltään, kun täällä Länsi-Siperian seuduilla ei ole kumpaakaan. Jaa ... Aktiasta en olekaan varma, muttei Nooaa, eikä hänen arkkiaan ole ...

Semmoistahan se on, että pano siellä toinen täällä ja ole siinä sitten viisas ja valitse Se oikea :lol: Näyttää sille, ettei tuo Aktia ole tosiaan rantautunut sinne teille päin ( äkki vilaisulla) mutta Nooan arkkia vastaava säästöpankki teiltä kyllä löytyy.
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

Eugen

Eikös Aktia ole affenanmaalaisten pankki?
"Aye, caramba!"

Eugen

Eiku sehän on Ålands Banken.... No, Aktiassa on kumminkin bättre folk först....
"Aye, caramba!"

dianora

Lainaus käyttäjältä: "Eugen"Eiku sehän on Ålands Banken.... No, Aktiassa on kumminkin bättre folk först....

Muistatteko sen Handelsbankenin mainoksen, jossa mies opetteli ruotsinkieltä mennessään pankkiin ja siellä odottikin Savon kieltä vääntävä pankinjohtaja. Että kyllä ne mainosmiehet ainakin tietävät kuinka lähestyä rahvasta... ja sen pieniä rahoja. Tai kai se lainan anto onkin kannattavampi puoli vai...
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "dianora"Semmoistahan se on, että pano siellä toinen täällä ja ole siinä sitten viisas ja valitse Se oikea :lol: Näyttää sille, ettei tuo Aktia ole tosiaan rantautunut sinne teille päin ( äkki vilaisulla) mutta Nooan arkkia vastaava säästöpankki teiltä kyllä löytyy.

Eipä ole Aktia täällä - Säästöpankki löytyy ilman Nooaa tai Moosesta. Mooses Pankki olisi metka. Pankin sisäänkäynnissä olisivat molemmin puolin käskytaulut, kuinka pitää asioida jne. ettei mokaile edes tietämättään. Pörssihemmoille nämä käskyt muistuttaisivat, ettei pidä himoita toisen omaisuutta, eikä tavaraa... :D Muitakin sitaatteja voitaisiin viljellä, kuten "Autuaampi on antaa kuin ottaa" - tämä muistuttaisi siitä, että veronkierto on moraalitonta ja valmistelisi minusta tärkeään pääomatulojen verotuksen kiristämiseen ... Hesari-Erkolla on pienempi veroprosentti kuin minulla, vaikka äijä rypee rahassa  :twisted:  - tulot on heppu jäynäillyt pääomatuloiksi palkkatulojen sijasta. Palkkatyöläisellä ei tällaisia porsaanreikiä ole käytettävissä - se on vain herrasväen herkkua.

Perjantai

Lainaus käyttäjältä: "dianora"ja eilen minua kiinnosti Aktia ( siellä olisi ollut Muumi tavattavissa  :lol: ).

Kai kävit edes Muumia tervehtimässä :wink:

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä