Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Sampo

Aloittaja Eugen, 29.03.08 - klo:16:48

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Michael

Olen ollut kovin pitkämielinen tähän Sammon onnettomaan tilanteeseen. Olen hiljaa luottanut siihen että kaiken tuon tunaroinnin ja vittumaisten asioitten jälkeen seestyy ja kaikki alkaa toimia. Mutta katkesi kamelin selkä, tuli 6,8€ ilmoitus perityistä palvelumaksuista. Siis mitvit? Aika paljon minusta.

Täältä tullaan, osuuspankki. Tai Nordea.

Perjantai

Lainaus käyttäjältä: "Rape"
Lainaus käyttäjältä: "Perjantai"Ei ne Rape sitten sua kaapanneetkaan siellä Malesiassa :shock:
Ilmeisesti kotomaassa taas,kun Ä ja Ö löytyy taas :roll:

Olisin kyllä halunnut Jolon saarelle. 1/2 vuoden laihdutuskuuri ja itsenäisyyspäivänä presidentin vieraaksi.
Olisin voinut antaa lausunnon medialle parilla vitulla höystettynä: Iso alkukirjain, välilyönnit ja piste.

No kai sinne pressan juhliin pääsee helpommallakin tavalla :lol:

Mutta hyvä,että eivät sua siepanneet :wink: Ja se laihdutus voi olla helpompaa perinteisimmillä tavoilla.

Perjantai

Lainaus käyttäjältä: "Michael"Olen ollut kovin pitkämielinen tähän Sammon onnettomaan tilanteeseen. Olen hiljaa luottanut siihen että kaiken tuon tunaroinnin ja vittumaisten asioitten jälkeen seestyy ja kaikki alkaa toimia. Mutta katkesi kamelin selkä, tuli 6,8€ ilmoitus perityistä palvelumaksuista. Siis mitvit? Aika paljon minusta.

Täältä tullaan, osuuspankki. Tai Nordea.

Osuuspankkia täällä on jonkin verran kyllä mainostettu  8)

Eugen

Keskiviikkona olin Lidlissä ostamassa lähdevettä duuniin... kassalla ennen minua oli englanninkielinen asiakas... yritti maksaa Sammon Visa-Elektronilla....  äijän piti lopulta kaapia ostokset takaisin pois kassista.....

Hetki sitten kävin Veroviraston sivuilla... matkakuluvähennyksen voi ilmottaa netissä.... käyttävät pankin tunnistepalvelua.... palvelu heitti minut ulos, koska Sampo ei toimittanut tunniste tietoja eteenpäin....  :?
"Aye, caramba!"

Alien Weird

Lainaus käyttäjältä: "Eugen"Keskiviikkona olin Lidlissä ostamassa lähdevettä duuniin... kassalla ennen minua oli englanninkielinen asiakas... yritti maksaa Sammon Visa-Elektronilla....  äijän piti lopulta kaapia ostokset takaisin pois kassista.....

Hetki sitten kävin Veroviraston sivuilla... matkakuluvähennyksen voi ilmottaa netissä.... käyttävät pankin tunnistepalvelua.... palvelu heitti minut ulos, koska Sampo ei toimittanut tunniste tietoja eteenpäin....  :?

Minulla on onneksi jo valmiina tili Nordeassa ja joku eläkevakuutus nettiyhteys pelaa.
Tarttee vain alata siirtelemään rahoja pikkuhiljaa. Vielä ei ole kyllä Nordean pankkikorttia tullut hankituksi.

Valitettavasti en vai tykkää yhtään Nordean nettipankista. Se on vähän sellainen karvalakkisysteemi vanhaan Sampoliittymään verrattuna, joka minun mielestä oli kyllä hyvä ja kaikinpuolin tyydyttävä.  Tässä uudessa Sampo-Pankin liittymässä, mitä nyt olen ennättänyt  siihen tutustumaan, on kyllä jotain hyvääkin, jotai jopa parannusta,  mutta puutteet ovat moninverroin suuremmat toistaiseksi, käikkia ei saa näkyviin mikä ennen näkyi.

Luultavaa ja todennäköistä on että menee vielä jonkin aikaa ennenkuin nähdään mikä on lopullinen tulos.
Sinä aikana kun homma kehittyy voisi vaikka siirtyä asioimaan Nordean kautta.  Toki se että hoitelee asioita monessa instanssissa myös vaikeuttaa asioita.

Yana

Niinkuin uhosin, nyt tulee eka tili ossuuspankkiin tämän kuun lopussa, pankki- ja erillinen Visa-kortti minulla on jo, sain ne viikossa. Aina ne kassalla jaksavat ihmetellä, kun minulla on erikseen pankkikortti ja Visa. Omista syistäni ne aikoinaan otin ja hyvin homma on pelannut.
Kiistän kaiken..edelleen

Aakku

Hitaasti käy

Sampo Pankki lupaa asiakaspalvelun kuntoon kesäkuussa

Sampo Pankki lupaa, että sen asiakaspalvelu toimii normaalisti kesäkuussa.

Sekä puhelinpalvelu että verkkoasiakaspalvelu ovat ruuhkautuneet viime viikkoina pahoin.

Sampo Pankin tavoitteena on saada tilanne kuntoon kesälomien alkuun mennessä.

Tällä hetkellä pankin asiakaspalveluun tulee toistakymmentätuhatta puhelua ja noin tuhatkunta verkkokyselyä päivässä.

Kaikkiin puheluihin ei nyt pystytä vastamaan. Verkkokysymyksiin luvataan vastaus alle viikossa, kun tavoiteaika on yksi päivä.


http://www.verkkouutiset.fi/juttu.php?id=126111

dianora

Saman uutisen luin ja ajattelin, että pitkää pinnaa tässä kysytään  :evil: - en ole vielä heittänyt pyyhettä kehiin, koska olen saanut laskuni maksettua ja korttikin on toiminut moitteettomasti. Mutta jos tuolle verkkopankille ei tapahdu minkäänlaista kehitystä, on pakko alkaa etsiä uutta kotia rahoille ja ennen kaikkea sen liikuttelulle. On se niin syvältä tuo nykyinen versio - tai sitten minä olen vain niin tyhmä, etten osaa käyttää sitä oikein ( ja tähän en usko  :wink: )
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "dianora"Saman uutisen luin ja ajattelin, että pitkää pinnaa tässä kysytään  :evil: - en ole vielä heittänyt pyyhettä kehiin, koska olen saanut laskuni maksettua ja korttikin on toiminut moitteettomasti. Mutta jos tuolle verkkopankille ei tapahdu minkäänlaista kehitystä, on pakko alkaa etsiä uutta kotia rahoille ja ennen kaikkea sen liikuttelulle. On se niin syvältä tuo nykyinen versio - tai sitten minä olen vain niin tyhmä, etten osaa käyttää sitä oikein ( ja tähän en usko  :wink: )

En ole Sampo Pankin asiakas, mutta kokeilin verkkosivua.

Homma tyssäsi heti alkuunsa --> kirjautumisruutuun tuli java-sovelluksen kahvikuppilogo ja muuta ei sitten tapahtunutkaan. Ilmeisesti uusi systeemi ei ole tarkoitettu Linuxin käyttäjille :roll:

Eivät ole huomioineet, että muitakin kuin Windows-käyttäjiä on ... Mac OS X:stä en tiedä, että toimiiko siellä...

dianora

Liekkö tarkoitettu kenellekään  :P mutta mulla siihen tulee aina sellanen ilmoitus jostain turvasysteemistä ja kun sen hyväksyy, pääsee kirjautumaan  :roll:  Muistelen kuulleeni, että verkkopankki ei toimi vanhoilla Windowseillakaan (pitikö olla XP) ja että pankki on luvannut tulla vastaan (rahallisesti) niitä joilla vanhempi versio. Tiedä tästäkään jutusta...
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä