Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Luomu

Aloittaja AveLazio, 20.09.12 - klo:11:47

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Aprilli

No mitä nyt  kaikenmaailmanjumalia tähän eettisyys soppaan menet vielä kauhomaan, höh.
Aatteleppa nyt ite, onhan se kanan elämä mukavaa kun saapi vähän kuopia ja rapsutella maata,
tekasta pesää ja kotkottaa kanamaisesti milloin mielii.
Siinä ne hormoonitkin hyrrää kohdallaan, liha murenee ja piut paut tarvitaan mitään kasvuhormoneja.

Elämä maistuu kanalle ja kana elämälle.
Niinhän se pitääkin olla, vai?

Voi siitä vähän enemmän maksaakin, kun on kunnon kanat ja kukot pivossa.
Mun mielestä.

risto

Lainaus käyttäjältä: Aprilli - 22.09.12 - klo:21:25
No mitä nyt  hän eett öh.

Aatteleppa nyt ite, onhan se kanan elämä mukavaa kun saapi vähän kuopia ja rapsutella maata,


mietis nyt (rethinking) jos olisit maatalon ehtoisa emäntä ja harrastaisit pihamaan kukkia. Kanat ruopisivat joka päivä  penkit sekaisin. Oisko kivaa?

Posiella

Nonih, taas on kaupunkilaiset asialla. Ei ne vapaat kanatkaan ympäri pihaa juokse emäntien kukkapenkeissä, vaan on niillä ihan rajattu alue. Oletteko kuulleet kanaverkosta ;D vapaat kanat ovat kanaverkon takana aitauksessa tai isossa navetassa vapaina. Häkkikanat ovat verkkohäkeissä. Aprilli, muuten allekirjoitan tuon muna-asian. Munalla ja munalla on eroa. (ei hirnuta naurusta, ukot, tietää taas mitä kommentteja tästä seuraa...) tehdäänpä seuraavaksi leivontakoe. Leivotaan kaksi kakkua. Toinen luomumunista ja toinen tavallisista. Hypoteesi: Luomumunista leivottu kakku on kuohkeampi.
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

risto

Lainaus käyttäjältä: Positiivi link=topic=2829.msg83433#msg83433 date=134834 Hypoteesi: Luomumunista leivottu kakku on kuohkeampi.
/quote]

Niin ja se toinen on huokeampi

Posiella

jep. Sopii toiseksi hypoteesiksi eli:                                                                                      1. Luomumunakakku on kuohkeampi.                                                                    2. Tavallinen kakku on huokeampi.                                                                                    Sinä, Mato, voit alan asiantuntijana hoitaa teoreettisen tutkimuksen, minä voin hoitaa empiirisen tutkimuksen. 8)                               
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

risto

Lainaus käyttäjältä: Positiivi - 23.09.12 - klo:00:48
jep. Sopii toiseksi hypoteesiksi eli:                                                                                      1. Luomumunakakku on kuohkeampi.                                                                    2. Tavallinen kakku on huokeampi.                                                                                    Sinä, Mato, voit alan asiantuntijana hoitaa teoreettisen tutkimuksen, minä voin hoitaa empiirisen tutkimuksen. 8)                               

mikä ihmeen "teoreettinen tutkimus"?

Luomumuna paisuu paremmin kuin tavismuna?
Mutta luomu on pehmeämpi?

Eikä toi ole edes teoriaa.

.

AveLazio

Ihailen "luomu"ideaa. Huijataan ihmisiltä enemmän rahaa. Jess.
At a narrow passage there's no brother, no friend

THL tiedottaa

Niin, se tämä luomu.
Eihän se edes toimi, ku silloin tällöin. On kuulemma kiinni jostain tunne-elämästäkin.
Mä tiedän paljon paremmat vehkeet.

Dildo

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Aprilli

#28
No nii. Tää on taas tätä.

Ei voi ruoka-aineesta puhua ilman että sotketaan genitaalit juttuun.
Oletteko te miehet varmasti täysikäisiä täällä, vai uus-nuoruusko se koettelee  ???

AveLazio

Joo, ehkä dildo nyt ei tähän kuulu. Hyi THL.

Mut onko luomu muka paremmanMAKUISTA kuin ei-luomu? Kertokaa lisää tästä.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä