Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Paikallishistoriaa

Aloittaja risto, 09.10.12 - klo:16:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Posiella

 
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 13.10.12 - klo:14:32
Positiivi kulta, ajattelin suojella Sinua tuommoisilta hörhöpäiltä kuin tuo tiikeritankki. Mut ne kyl yleensä keskittyvät minuun..

Sinun

Ave
:D :D Vai suojelet sinä minua Rapelta, joka on ollut THL:n lisäksi paras virtuaalikamuni jo näkkärin ajoilta asti! Yli kymmenen vuotta siis. Voi taivaan talikynttilät!  ps. En ole kultasi ja aika vanha tyttöseksi.
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Juuli Hukkaskukka


Mikä ihme on Näkkäri, joka vilahtaa vähän päästä täällä.
reino & aino hukkanen

risto

#22
.

aika hyvin.   Samja luo uuden Suomen sanaston ja Ave luo uuden historian ja kartaston Suomelle.
Ässä luo uudet tiedot tieteeseen.

Väkevää foorumielämää...lehdistö on tulossa.

.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: juuli - 13.10.12 - klo:16:12

Mikä ihme on Näkkäri, joka vilahtaa vähän päästä täällä.

Se on se johon ei kirjoituksiasi hyväksytty

risto

#24
.
Kymijoen suiston historiaa...

Kirja on kirjoitettu 1999.

Kirjasta käy selville että onhan täällä tapahtunut yhtä sun toista mutta kukaan ei ole laittanut muistiin tapahtumia.  Paikka on ollut sivussa ajan virtauksista eikä ole näytellyt mitään roolia maailman menossa.

Kaikkea voi kuvitella, mutta se siitä.

Olen koko ikäni asunut Kymenlaaksossa. Tämä ei ole koskaan ollutKARJALAA KUTEN ave informoi.

Tästä sohvalta on 100 km Lappeenrantaan. Tässä välillä ei ole paljon mitään. Karuja rapakivikallioita ja mettää. Asutusta on vähän. Peltoja ja taloja on järvien rannoilla ja jokilaaksoissa.

Lääkityskään ei enää pelasta Aven aivotoimintoja. Aikakone on sotkenut ne lopullisesti. Äm cee toiseen. Keho on palannut tähän aikaan mutta aivot ovat jääneet vuoteen 1960 ja siellä pysyy.

.


AveLazio

Miksi oot mulle vittiumainen, posi. Haluatko yhden vihollisen lisää?
At a narrow passage there's no brother, no friend

risto

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 14.10.12 - klo:01:09
Miksi oot mulle vittiumainen, posi. Haluatko yhden vihollisen lisää?


justiinsa Posi antoi rukkaset sun suojeluvietille. Se vasta olisi ollut vittumaista jos Posi  olisi erehtynyt ottamaan sinut bodigaardiksi. Montako suojeltavaa sulla on tällä hetkellä? Olen kuullut että olet haalinut liikaa töitä, ja kaiken lisäksi näet kaiken kahtena.

risto

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 12.10.12 - klo:23:10

Raja on siirtyillyt, joo.

Onko kysyttävää?

kannattaisko vaihtaa jo reseptejä?
Tai peräti lääkäriä.

Sitä paitsi sun pitäis olla rehellinen terveyskeskuslääkärille eikä kertoilla mitä sattuu.
Ei sitä lääkitystä saa kohalleen tolla palautteella.

AveLazio

Ei millään pahalla, rape. Mutta sun pitäis jättää toi kokaiini pois. Oon sanonut tän sulle monta kertaa. Päätä itse...

positäti, olisit voinut sanoa hienovaraisemminkin, että et tarvitse suojeluani. Nyt sait yhden vihollisen lisää (syynä loukkaus). Nauti olostasi täällä.
At a narrow passage there's no brother, no friend

THL tiedottaa

#29
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 15.10.12 - klo:00:14
... Nauti olostasi täällä.

Tuo muistuttaa hyvin vahvasti riidan päätteeksi heitettyä ilmaisua: "Tiedän, missä asut."

Tänään(kin) oli uutinen aamun lehdessä siitä, miten mies tuomittiin laittomasta uhkauksesta.
Hän oli tokaissut juuri noin, eli tietävänsä toisen, eli uhrin osoitteen.



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä