Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kvanttifysiikka - Missä mennään

Aloittaja AveLazio, 18.10.12 - klo:00:03

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

Yleensä, kun noin käy (kaikki läheiset on aikas äkkiä muuttuneet hölmöiksi), kannattaa aina ensimmäiseksi tarkistaa, et onko tullut otetuksi lääkkeet.

Seuraava vaihe lienee se, että tilaa lääkärinajan, siis mikäli lääkkeet eivät olekaan tehonneet.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

AveLazio

Höpsösti sanoit, eivät minun läheiseni ole dementoituneet. Jos olisin Tupla, kehottaisin sinua tsekkaamaan lääkityksesi. Minä en kehota.

THL, pudotit itsesti syvään kuoppaan, kun halusit esiintyä kosmogonina. Ikävää. :'(
At a narrow passage there's no brother, no friend

THL tiedottaa

.
Siinähän jutun juoni juuri onkin, että en ole esittänyt mitään, edes mielipidettäni näistä aiheista, joista edelleen jäkität mun jotain kirjoittaneen.

Lue nyt edes vähän, mitä olen kirjoittanut.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 23.05.13 - klo:12:27
.
Siinähän jutun juoni juuri onkin, että en ole esittänyt mitään, edes mielipidettäni näistä aiheista, joista edelleen jäkität mun jotain kirjoittaneen.

Lue nyt edes vähän, mitä olen kirjoittanut.



toi on just merkki dementoitumisesta ja näkee vain vihollisia jos joku liikkuu.

.

AveLazio

Ei minulla vihollisia ole ollut 40 vuoteen. Onko sinulla sit, pelottaviakin?

Lukekaas pojat wikistä, mitä on kosmogonia. Hm, uutta teille. Mutta ette taida minulle myöntää tietämättömyyttänne. Ei väliä.

Jännä behavioristinen juttu, selvittämätön, miksi jotkut myöntävät puutteensa heti ( AveLazio) ja toiset eivät myönnä ikinä tietämättömyyttään (Tupla, THL). Kuulemma teillä jälkimmäisillä on (keski)paha itsetuntovajaus. En enää tohdi teille tyly olla, ressut.
At a narrow passage there's no brother, no friend

risto

#65
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 23.05.13 - klo:13:37


Jännä behavioristinen juttu, selvittämätön, miksi jotkut myöntävät puutteensa heti ( AveLazio) ja toiset eivät myönnä ikinä tietämättömyyttään (Tupla, THL). Kuulemma teillä jälkimmäisillä on (keski)paha itsetuntovajaus. En enää tohdi teille tyly olla, ressut.


ootsä joku itsetuntokriitinen?

Miten sun lääkitys tänään? Toi hyökkäys on paras puolustus -periaate ei okein toimi ystävien kesken. Sähän olet ystävä vain miten?


sniper

Tota kvanttifysiikka ei opi sitten kukaan ei sitä oppinut kvanttifysiikan isäksi kutsuttu tanskikaan Niels Bohr.
Kvantin isä Bohr.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Sini

Lainaus käyttäjältä: snipe - 23.05.13 - klo:14:11
Tota kvanttifysiikka ei opi sitten kukaan ei sitä oppinut kvanttifysiikan isäksi kutsuttu tanskikaan Niels Bohr.
Kvantin isä Bohr.

Kerro lisää! Mielenkiintoista.

AveLazio

Snipe, kunnioitan bohrismiasi. Noin just! Mutta oikeasti silloin ei vielä ollut sanaa säiefysiikka, olikohan kvanttiversiotakaan..

:)
At a narrow passage there's no brother, no friend

Juuli Hukkaskukka

#69
.
Oisiko tällä tekoa kvanttifysiikan kanssa. Säikeitä. Kuva on kaunis jokatapauksessa. Te viisaat.
.
reino & aino hukkanen

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä