Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

uusi tähti viihteen taivaalla

Aloittaja risto, 18.10.12 - klo:19:06

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.


risto


risto

#12
.
HUH HUIJAA  http://en.wikipedia.org/wiki/Tulisa_Contostavlos

katsoin mikä nainen on tuo toinen vasemmalta istuva blondi UK:n x-factorin tuomaristossa.. Välillä hänellä on musta tukka.

Tula Paulinea "Tulisa" Contostavlos.
Hurja elämä.
Äiti sairastui skitsofreniaan ja maanis-depressioon. Hänelle tehtiin otsalohkoleikkaus mielenterveyslain nojalla (sektion?)

Tulisa yritti 2 kertaa itsemurhaa

Kun Tulisa oli 14, isä lähti lätkimään


Wiki bing käännös: "Contostavlos syntyi Camden Town, Pohjois-Lontoon Irlannin äiti Anne Byrne (joka hänen kolme siskoa oli 1980-luvun yhtye Jeep) [2] ja Kreikan Kyproksen isä, Steve Contostavlos (osa Mungo Jerry). Kun Tulisa oli viisivuotias, hänen äitinsä, joka on kaksisuuntainen mielialahäiriö ja Skitsoaffektiivinen häiriö, oli osastoitu henkinen terveys lain nojalla.[2] Contostavlos isä jätti perheen kotiin, kun Tulisa oli 14-vuotias.[3] Hän sanoi, että hän oli tuonut 3 makuuhuoneen talo ja kokenut paljon teini-ikäisenä: väkivallan, masennus, huumeiden, alkoholin väärinkäyttö, anoreksia nervosa, mielenterveysasioista, taloudelliset vaikeudet ja kiusaaminen.[4]13 Hän oli hyvin tunnepitoinen.[5] Hän paljasti, että hän kahdesti yritti tappaa itsensä teini-ikäisenä ja käyttää myös itsensä vahingoittamista yrittää auttaa häntä selviytymään kaiken hän oli menossa läpi.[4] Tuella hänen setänsä, N-Dubz entinen johtaja, Byron Contostavlos iässä 14 hän kirjoittautui on Haverstock Secondary School, myöhemmin koulua Quintin Kynaston [2] St John 's Wood, mutta hän ei saanut valmiiksi GCSE tutkintoja.[2]



http://www.youtube.com/watch?v=eP_eI5T_deU


karpalo

 Näin, kyllä on melkoisia ihmiskohtaloita. Lauluääni ainakin periytyi ulkonäön ohella. Sinulla on kyllä taito löytää näitä musiikillisia lahjakkuuksia. Soitteletko, tai lauleletko itsekin menestyskappaleita?

Autoa ajellessa, tulee lauleltua taikka hoilattua milloin mitäkin. Viime aikoina vaimo ei enää ole sanonut

 - Lopeta jo !

Onkohan ilmaisuni kehittynyt vuosien varrella ?

THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

risto

#16
Lainaus käyttäjältä: De Soto - 20.10.12 - klo:18:02

Autoa ajellessa, tulee lauleltua taikka hoilattua milloin mitäkin.

Mulla on Corolla 9 vuotta ja varmaan alkuperäiset kaiuttimet. En kestä kuunnella autoradiota. Johtuu kai äänentoistolaitteista.
Just vaihdoin akun ja asentaja sanoi että akku on tehtaalta alkuperäinen, - öh. En ollut uskoa kuulemaani.

Mulla on tapana viheltää ajellessa. Siinä vaiheessa vaimo sanoo nätisti:" Laita radio päälle."


Posiella

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 20.10.12 - klo:18:05
Mitä vielä, vaimosi on kuuroutunut.  ;P


Sama tuli myös ensin mieleen, mutta sitten tuli mieleen rakkaus. Kaiken se kestää ja kärsii...kai vaimosi ajattelee, että laulamisesi on pieni haitta sen rinnalla, että saa edelleen olla vierelläsi kaikkien vuosien jälkeen.  :) Ihan pienet jutut, joille ei kuitenkaan mahda mitään, eivät enää häiritse. Ajattelee, että hyvä, kun päästelee vielä ääniä, eikä makaa kasvina sängyssä.
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Tuplanikki - 20.10.12 - klo:18:14
Lainaus käyttäjältä: De Soto - 20.10.12 - klo:18:02

Autoa ajellessa, tulee lauleltua taikka hoilattua milloin mitäkin.

Mulla on Corolla 9 vuotta ja varmaan alkuperäiset kaiuttimet. En kestä kuunnella autoradiota. Johtuu kai äänentoistolaitteista.
Just vaihdoin akun ja asentaja sanoi että akku on tehtaalta alkuperäinen, - öh. En ollut uskoa kuulemaani.

Mulla on tapana viheltää ajellessa. Siinä vaiheessa vaimo sanoo nätisti:" Laita radio päälle."

Mulla on myös Corolla, vm.1997, joku Wagon/Farmari, ajettu 140 tkm. Olin viime viikolla katsastamassa sen, tuttu katsastusinsenjööri sanoi, ei huomauttamista. Olisin tykännyt, että olisi huomautellut, niin olisi voinut katella jotakin uudempaa.



Justiinsa tämän kuvan auto, mutta väriltään harmaa. Tää on aika mielenkiintoista, rekkarin kirjaimet ovat aivan samat kuin omassani. Ilmeisesti annettu saman vuoden samalle mallille/myyjille samanlaiset kirjainosuudet.

Kun tulee kattoneeksi noita uudempia autoja, vaikka vm 2005-2008, niin niillä on ajeltu paljon enemmän? Tämä kärryni on ruostesuojattu täydellisesti edellisen omistajan, Pankin toimesta.
Mutta ihmiset voivat luulla, että se on niin köyhä, kun sillä on noin vanha auto.

Voin kuitenkin sanoa omasta ja läheisteni puolesta, että meillä ei ole koskaan ollut tarvetta leuhkia, taikka näytellä jotakin sellaista, mitä ei olla.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä