Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Mitä ihmettä, Pohjois-Korea?

Aloittaja Posiella, 05.04.13 - klo:13:26

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Amanda

#10
Hyvä kysymys. Eikö noilla aasialaisilla ole "kasvojen menetys" niin paha asia, että ei kovinkaan kauan sitten oli velvollisuus tehdä itsemurha = harakiri.. ja sitä pahtuu edelleen.

Tai tämä on pokeripeliä..

risto

.
Itse asiassa aika moni maa ja sen päämies harjoittaa mekastuspolitiikkaa USA kohtaan.
Etelä-Amerikassa, arabit, Kuuba, Putinkin välillä

.

Posiella

Lainaus käyttäjältä: Tuplanikki - 05.04.13 - klo:14:31
.
Erikoinen tilanne.

Valmiina netin katkeamiseen? - hitto jos ne osuu serveriin, Outomaa lakkaa olemasta.
.
Tupla osui heti asian ytimeen. Ei tässä mikään muu huoletakaan. :)
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

risto

#13
.
Vielä pahempaa: Etelä-Korean ohjus osui Suomeen! AAAAGGGGHHHHH

Etelä-Korean Samsung julkaisi ensimmäisen kvartaalin tilinpäätöksen. Voitto 7,7 miljardia dollaria.


Samsung announced preliminary results for the March quarter that were stronger than expected.  Revenue of 52 trillion Won ($46 billion) is approximately 15% higher from a year ago.  Operating profit of 8.5 to 8.9 trillion Won ($7.5 to $7.9 billion) looks to have increased 53% at the mid-point of last years 5.7 trillion Won ($5.0 billion) and was nicely ahead of analysts 8.38 trillion Won ($7.4 billion).


Älypuhelimet USA:n markkinoilla:

Samsung Electronics has 21.3 percent of the market, a slight increase from its share of 20.3 percent.

Apple's share increased to 38.9 percent from 35 percent, likely helped by the launch of iPhone 5.

The two's rivalry is intensifying following Samsung's unveiling of the Galaxy S4 in March, with Apple considered likely to retaliate with its next flagship phone around the second half.


Microsoft's ambitious Windows 8 platform got a slight bump to 3.2 percent from 3 percent.

.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä