Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Psyyken lääkkeet - siunaus - toisaalta kirous kaikkinensa?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 10.03.13 - klo:15:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

Mitä lääkkeitä syömme?

Väkisinkin tulee kaikenlaisia lääkkeitä nieltyä.
Jaa, ettäkö minkä vuoksi?

Sen vuoksi, koska lääkkeitä kulkeutuu (monista eri syistä) juomaveteemme.
Esimerkiksi Porissa ja Turussa juodaan vettä, joka on vedetty moneen kertaan vessasta alas viemäriin.
Näissä jätevesissä on kaikkia mahdollisia lääkejäämiä.
Mut onhan meillä hyvät raakavedenpuhdistamot. Niissä ei ole kylläkään ole mitenkään huomioitu tätä lääkejäämien poistoa.

Joten kippis ja kulaus turkulaiset ja porilaiset!

(Miltei kaikkialla, ei vain Turussa ja Porissa, tilanne on samanlainen, joten kulautellaanpa vesijohtovettä vaan kurkusta alas, niin siinä tulee samalla lääkityksi vaiva jos toinenkin.)




Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Muisto Keijo Kullervo

Parhaan kiitoksen sain tänään pojaltani:
"Kiitos isä että olet olemassa."

(Meinasin sanoa, että 'kiitos kiittämästä... Jos minua ei olisi olemassa ei Sinuakaan olisi', mutta en sanonut kun mieltäni lohdutti ainutkertaiset sanansa).

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo

Olen itseeni tyytyväinen, en kapinoi olevaa tilannetta kohdallani, en kapinoi poliittista tilannetta kohtaan Suomessa... Olen enimmäkeen hissunkissun ja korotan sanan säilän vain silloin kun aivoissani lopullisesti raksahtaa jotain tärkeätä.

Itsekehu ei haise sillä käytän suuvettä, hammasharjaa ja peseydyn säännöllisesti eikä deodorantti ole pettänyt vielä kertaakaan?

Olisiko syynä henki jota hallitsen eikä pullonhenki jota en hallitse lainkaan ja siksi juon vain alkoholitonta olutta silloin tällöin...

Enkä ole minkään filosofisen suuntauksen juoksupoikana...

K.K.

PS. Tähän ketjuun saa kehua kirjoittaja itseään niin paljon kuin sielu antaa myöten... Saapas nähdä kuinka moni ilkeää sen tehdä?
"Tie, Totuus ja Elämä?"

risto

#23
.
KK on tosi hyvä tyyppi. Paremmasta ei väliä.

risto

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 14.04.13 - klo:19:55


Sen vuoksi, koska lääkkeitä kulkeutuu .....

THL siis näkee lääkkeitä kaikkialla luonnossa.  Siis luonto toimii yleislääkkeenä ennalta ehkäisevästi ..

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Tuplanikki - 17.04.13 - klo:15:13
.
KK on tosi hyvä tyyppi. Paremmasta ei väliä.

Se on totta, vieläpä rohkeakin, harvapa kaveri uskaltaa laittaa kaikille foorumeille omia arvioita omista hyvyyksistään ihan omin nokkinensa suoritetun pikaisen itseanalyysin pohjalta.


Posiella


Lainaus käyttäjältä: Tuplanikki - 17.04.13 - klo:15:13
.
KK on tosi hyvä tyyppi. Paremmasta ei väliä.

Tuplan sisälukutaito sen kun huononee päivä päivältä. Sun piti kehua itteäs, ei KK:ta. Itsensä kehumiseen sai luvan, ei toisten. Hömppä.
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

risto

#27
Lainaus käyttäjältä: Positiivi - 17.04.13 - klo:21:41


Tuplan sisälukutaito sen kun huononee päivä päivältä. Sun piti kehua itteäs, ei KK:ta. Itsensä kehumiseen sai luvan, ei toisten. Hömppä.

jeesus sentään tuota koiranleukaa!

Mää noidun sut niin että sua kutiaa takapuolta koko yön.

Posiella

Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Amanda

 

Mikä hätä Posilla?!

Mehän ollaan foorumin noitia, eihän täällä muunlaisia tyttöjä enää olekaan :P.. taio takaisin, osaat kyllä:


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä