Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kannattavaa bloginpitämistä

Aloittaja Aakku, 18.09.07 - klo:10:52

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Bongaaja

Kovaa työtä ne blogit jos tahtoo pistää ne tuottamaan. Tarttee ripustaa niihin mainosta ja kaikkea.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Bongaaja"Kovaa työtä ne blogit jos tahtoo pistää ne tuottamaan. Tarttee ripustaa niihin mainosta ja kaikkea.

Jo vain - amerikoissa on kyllä päätoimisia bloginpitäjiä ja niissä on "donate"-linkki. Ammattikirjoittajia ovat he. Sellainen ilmeisesti on kannattavaa, mutta suomenkielisen blogin pitäminen ei ehkä lyö leiville - senverran pieni kielialue.

Bongaaja


Amanda55

Aloitin blogin, kukaan ei lukenut.  Miten sita mainostetaan?

Aakku

Lainaus käyttäjältä: Amanda55 - 25.11.08 - klo:16:38
Aloitin blogin, kukaan ei lukenut.  Miten sita mainostetaan?

Täällä se käy helpoimmin laittamalla blogin osoite allekirjoitukseen - sitä voi muokata omasta profiilistaan. Justiinsa viestisi yläpuolella Bongaaja tekee niin :)

Tiistai

Tarkoitat alapuolella! :P

Minä olen asettanut omani niin, että uusin viesti näkyy ylimmäisenä, ei tartte rullata alas katsoakseen, mitä uutta on tullut ketjuun.

Ja etusivulla outomaa.com on outojen omia blogeja, mutta sitä ei ole päivitetty aikoihin ..  ::)

Aakku

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 25.11.08 - klo:17:15
Tarkoitat alapuolella! :P

Minä olen asettanut omani niin, että uusin viesti näkyy ylimmäisenä, ei tartte rullata alas katsoakseen, mitä uutta on tullut ketjuun.

Ja etusivulla outomaa.com on outojen omia blogeja, mutta sitä ei ole päivitetty aikoihin ..  ::)

Eikun yläpuolella  :-*

Minulla taas on se perinteinen asettelu ... uusin viesti viimeisenä/alinna.

No joo - pitääkin syynätä ja raksia pois niitä, jotka eivät ole olleet mukana enää sen reilun vuodentakaisen romahduksen jälkeen. Teen tämän, kunhan ehdin :) [=viitsin].

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä