Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Mikä on totuus

Aloittaja risto, 16.04.13 - klo:11:28

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

karpalo

#30
Lainaus käyttäjältä: Positiivi - 19.04.13 - klo:15:04
Onneksi presidentti on täyspäinen ja fiksu tyyppi.

Niin luulin minäkin, kunnes "Hassis-erroosio" avauttaa silmiä.

Onneksi ei kuitenkaan Hashis, niinkuin vihreiden kotitauti on.



Amanda



Totuus on, että tämä ketju lyheni.. ;)

Presidentin fiksuudesta en osaa sanoa vaikka äänestinkin, mutta tuosta ..onko vihreiden paheesta ns. kevyeistä huumeista tullut sosiaalisesti hyväksyttäviä. Vaikka olen pihalla, niin silti pääsen naamakirjaan. Siellä yksi ainoan veljentyttäreni kaveri on joku ranskal. kuulostavan sukunimen omaava rastafari, jolla oli pitkään profiilikunvansa taustana vehmeä hamppuviljelmä. Kun hälytin tytön isot veljet ja sisareni sitä katsomaan, niin se vaihtui.
Tämän poikakaverin myötä fiksu 17 v. tyttö on alkanut laittamaan lävistyksiä, ensimmäisiä syvällä alahuulessa me tädit ihmettelimme ja nyt on kulmaan ilmestynyt vielä uusi. Ja kaiken maksaa tytön äiti, joka on mukana niitä laittamassa  :o >:(
Se nainen on muutenkin kumma, tuli ero pikkuveljeni kanssa, joka on lempeys itse .. onneksi löysi (netin kautta) sopivan partnerin, jonka kanssa menee loistavasti jo vuosia.

Mikähän totuus tuossakin kehityksessä piilee.. meneekö nykynuorilla liian hyvin.. liian tylsää? Meidän aikaan oli eri huolia, esim. saada joku ammatti ja sitten töitä!

Posiella

Lainaus käyttäjältä: tapsa - 19.04.13 - klo:17:24
Lainaus käyttäjältä: Positiivi - 19.04.13 - klo:15:04
Onneksi presidentti on täyspäinen ja fiksu tyyppi.

Niin luulin minäkin, kunnes "Hassis-erroosio" avauttaa silmiä.

Onneksi ei kuitenkaan Hashis, niinkuin vihreiden kotitauti on.



Siis mikä? Nyt putosin kärryiltä...tai siis kai kärryiltä oon pudonnu aikoja sitten, mutta onneksi en itse oo huomannut. Mikä hassis-erroosio...
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

risto

#33
Lainaus käyttäjältä: Positiivi - 23.04.13 - klo:07:58
. Mikä hassis-erroosio...

Tässä minä luulen että kirjoittaja on aikaansa edellä. Nimi on mutta ei ilmiötä, jolle nimen antaisi.
Siis ilmiö odottaa löytäjäänsä, kuten mustat autkot aikoinaan.

."Musta aukko on massakeskittymä, jonka lähellä avaruus on kaareutunut niin voimakkaasti, että edes valo ei pääse pakenemaan sen vaikutuspiiristä. Kappaletta ympäröi tapahtumahorisontti, jonka sisältä mikään aine tai informaatio ei voi paeta. ".

"Hassis-eroosion suora havaitseminen on vaikeaa. Ne voi havaita vain sen vaikutuksen perusteella, joka niillä on ympäristöönsä. Esimerkiksi järjen valon taipuminen tai tähden kiertäminen ympäri pistettä, jossa ei näytä olevan mitään, antaa viitteen hassis-eroosion olemassaolosta. ".


Olen varma että tämä pioneeritermi on heijastumaa Tapsan aktiivikaudelta Ajatusmyllyssä. Jonkinlainen flash back eli takautuma.

.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Tuplanikki - 23.04.13 - klo:08:55

Olen varma että tämä pioneeritermi on heijastumaa Tapsan aktiivikaudelta Ajatusmyllyssä. Jonkinlainen flash back eli takautuma.

.

Hassis-erroosio on sikäli kyllä virheellinen, että se ei sovi presidentille, koska pressa on kaikkien puolueiden yläpuolella.

Pääministeriä se hieman rapauttaa, mutta siitäkin selviää olankohautuksella.

Kun kerran tilataan ennustuksia, niin niitähän saadaan. Eri asia sitten että mitä niillä tehdään, siis ennustuksilla?

risto

#35
.
nyt selvis toikii

että mitä niillä tehdään, siis ennustuksilla?...niiku sääennusteilla tai satoennusteilla...ei tuu kyllä mieleen

.

Posiella

Jos tarkoitit, että tämä ilmiö pilaa presidentinkin mainetta, niin olen kyllä eri mieltä. Niinistöllä ei kyllä ollut mitään muuta tekemistä tämän asian kanssa, kuin että on samaa puoluetta kuin Katainen. Samalla periaatteella voisi sitten kaikki miehet ja kaikki suomalaiset kaataa samaan laariin.

En ole samaa puoluekantaa kuin Niinistö, enkä ole kaikista asioista samaa mieltä hänen kanssaan (kuten Nato), mutta arvostan miestä, joka sanoo, mitä ajattelee ja seisoo sen takana, eikä heilu kuin tuuliviiri. Ja hänen kanssaan voi olla samaa tai eri mieltä, mutta tietää ainakin, mitä mieltä hän on. Tällaisten tuuliviirien maassa on hienoa, että maan isä on luotettava henkilö, joka ei päästä suustaan mitä sattuu, ja johon voi luottaa kriisitilanteessa. Jos sattuu olemaan porvari, niin sillä asialla ei ole kyllä mitään väliä tässä asiassa.

Oheisesta linkistä voitte katsoa, miten hienosti Niinistö esiintyi Kiinan televisiossa ja toi Suomea esille. Oli muuten hauska juttu, kun valtionpäämiehet olivat laulaneet Jennille syntymäpäiväonnittelulaulun!  :)

http://news.cntv.cn/2013/04/11/VIDE1365637081508609.shtml
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

AveLazio

Niinistö jo häpäisi itsensä Kiinassa. Surullista. :-[ Ei näy helppoa olla johtaja ilman valtaa. Ja ilman karismaa. Äänestin sitä ressua. Petyin.

positiivi ei sitten puhu mitään Natosta, kun ei edes tiedä, mikä se on. HILJAA, täteröinen! Mistä sitten olet samaa mieltä Niinistön kanssa, jos et tärkeimmästä. (Puhuttelen sinua kuten tasavertaista, mikä ehkä suoruudessaan satuttaa sinua; mutta herjasit aiemmin jotakuta samoin kuin minua ovat vähäiset herjanneet aiemmin; en tiedä tarkoititko minua. Whatever...)
At a narrow passage there's no brother, no friend

Posiella

En oo sua, Ave, missään herjannut. Miksi herjaisin? Mitähän sanomista tarkoitat? Ja Natosta olen sitä mieltä, että en halua omia poikiani taistelemaan jonnekin hornan tuuttiin ja en halua, että Suomi olisi Naton jäsenenä rajavyöhyke, joka joutuisi ensimmäisenä taistelukentäksi idästä tulevassa hyökkäyksessä. Ja en halua, että Suomi Natomaana saisi terroristit niskaansa, jos tilanne kiristyisi. Naisen aivoilla ajattelen, että olisi parasta pysyä mahdollisimman sivussa rähinöistä. Ave, äidit ajattelevat näin.
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

AveLazio

Parahin Positiivi, OK et herjannut minua vaan jotakuta muuta. Loppuunkäsitelty, anteeksi ärhäkkyyteni. Hm.

Mutta Venäjä on koko ajan rajoillamme, meitä uhkaamassa. Me isät ja äidit kammoamme ajatusta, että lapsemme joutuisivat sotaan. Uskohan, että minä osaan pitää sitä erityisen karmivana, koska olen itse ollut sodassa (kysy Tiistailta missä, jos haluat).

Juuri siksi Suomella on vain kaksi tapaa estää lastemmee silpoutuminen sodan myllyssä: 1) Nato-jäsenyys, 2) oma ydinase.  Ei mitään muuta. Surullista todella, madame Positiivi. :'(
At a narrow passage there's no brother, no friend

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä