Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Mysteerejä

Aloittaja Amanda, 01.05.13 - klo:09:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

risto

Lainaus käyttäjältä: tapsa - 02.05.13 - klo:19:08
Juuli on ihme, tai voiko sanoa luonnonoikku tässä yhteydessä ?
joo. Jos tommonen pitäisi keksiä niin vaikeaa olisi.

. Samoin Aven into matkailla maailmankaikkeudessa ja rinnakkaisavaruudessa.
Ainakin perse puutuisi siinä hommassa. Tätyy olla Ihmeperse.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 02.05.13 - klo:19:47
Lainaus käyttäjältä: tapsa - 02.05.13 - klo:19:08
Juuli on ihme, tai voiko sanoa luonnonoikku tässä yhteydessä ?

Millä tavalla?

Esmerkix niin, että jaksaa kirjoitella kauheesta vastustuksesta huolimatta UFO-tarinoita meille tänne Foorumeille ympäriinsä, vaikka on jo muutenkin kuuluisahko Scifi-kirjalija ?

Ei ainakaan itselle ole tullut vastaan noin vastaanhangoittelevaa SCIFI-tietoniekkaa ja planeettalaista.


AveLazio

Älä vittuile Esmerkixille. Tai kohtaat minut. :-*

THL sanoi oikein, yhden ihme on toisen arkipäivää. Kärjikkäimmin näkyy, kun takupajuisen maan ihminen tulee sivistyneiseen maailmaan. Kaikki on ihmettä! Itse koin tämän kun etäinen sukulaisukko Itä-Karjalasta (eli Ryssän Karjalasta) kävi luonani. Kaikki kotikaupungissani oli ihmettä hänelle, suurimpana pankkiautomaatti - "seinästä saa rahaa!".

Tupla: Ihme on samaa kantaa kuin ilma. Eli "ihme" on 'kuin ilmasta tullut, selittämätön asia'. Nimi Ilmari on samaa, tarkoittaa ihmeidentekijää.

Kysykää minulta kielijuttuja. En minä niiden lisäksi paljon muuta tunnekaan kuin sitten sotaa (terkkuja Tuplalle Tiger-tankilta :P).
At a narrow passage there's no brother, no friend

risto

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 02.05.13 - klo:20:41
Älä vittuile Esmerkixille. Tai kohtaat minut. :-*


yritän pysyä tuulen yläpuolella.

.

AveLazio

Ole mikä olet, Dubbelnicke. Mutta älä vittuile muillekaan naisille. Maineesi menee. Ymmärrätkö tämän nakkikioskivihjeen...
At a narrow passage there's no brother, no friend

karpalo

Onko Esmerkix nainen ? Oletko nähnyt hänet livenä ?

Taidat olla itsekin nainen. Naissotilas. Naissotilaille on käynyt huonosti US Armyssa, kuulemani uutisten mukaan eilen, on paljon hyväksikäyttöä.

Tommosta se Militarismi on pahimmillaan, pelkkää hyväksikäyttöä.

AveLazio

Älä loukkaa militarismia isolla alkukirjaimella, äläkä samalla häpäise itseäsi. Voit kyllä kirjoittaa idolisi Stalinin isolla. OK? Noh leikkiä tuo stalin toki, tiedän sinut oikeamieliseksi.

Naissotilas on käsitteiden ristiriita. Kuin imettävä mies. Kyllä varmasti molemmille käy huonosti. Yeah.

Esmerkix on veljeni, 40 v. Itse olen näpsäkkä pikkulikka, 21 v.

:D
At a narrow passage there's no brother, no friend

AveLazio

Tapsa, siltä varalta, että kysyitkin aidosti Esmerkixistä, niin voin kertoa, että hän on ihanin nainen, jonka olen tavannut, ihan RL, viivähtävän hetken.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Amanda

#19
Eilen oli uutisissa, miten naiset haluavat kaataa viimeisetkin urosten bastiot.. minulle mysteeri. Mikä hinku heillä on päästä mukaan herrakerhoihin?!

LainaaToimittaja Elina Grundström kirjoitti tiistain Helsingin Sanomissa, että Keskiviikkokerhosta ja muista eliittikerhoista on tullut kehityksen tulppa, koska niistä puuttuvat naiset ja uudet näkemykset esimerkiksi luonnontieteistä ja kulttuurista.
Herrakerho on herrakerho eikä sinne ole asiaa naisilla..  onkohan se sitä ns. peniskateutta ;)

Poliittisestsi noilla kerhoilla tuskin on paljoakaan vaikutusvaltaa. Kyllä naispoliitikot ja aktivistit saavat äänensä kuuluville ilman sikarin, tupakan ja viskin tuoksuisia herrakerjokin. Varmaan alkaisivat siivoamaan, heti kaikki urospuhe ja blondivitsit banniin.  Minusta tässä ei ole kysymys sukupuolten tasa-arvosta .. vaan mistä sitten?

Antaisivat herrojen olla omissa oloissaan. Ei nekään halua naistenkahveille kuulemaan naisten krempoista tai kuulemaan "what women think" miehistä sitä leffaa myötäillen. Tietenkin naiset voivat keskustella kulttuurista ja kehityksestä naistenkerhoissaan,  ei siihen miehiä tarvita. Kehitys on muutenkin demokraattinen juttu.. eri instanssien ja tapahtumien summa.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä