Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Mysteerejä

Aloittaja Amanda, 01.05.13 - klo:09:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: Tuplanikki - 04.05.13 - klo:18:48
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 04.05.13 - klo:17:58
Kiitos, Double! Nyt heti sanonkin, että rakastan Positiivia.



sulla jos kellä on sana hallussa.

Susta olisi tullut loistava pölyimurikauppias, mutta ovikoodit pilasivat sun miljonääritulevaisuuden.
.
.

Raumalla saattais pärjätä. Täällä on vain muutamissa taloissa ovikoodit.

Posiella

RINGHALS! Jaha, joskus aikoinaan oli muotia olla Sir tai Lady (silloin Aakun aikaan). Nytkö vaihdetaan nimet vieraskielisiksi?  :) Lady Positive?
Mites THL tiedottaa vaihdetaan....? ::)
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

Esmerkix


Posiella

Vaihtoehtoisesti HWDI, vapaasti kääntäen vois olla myös jonkun sortin diplomi-insinööri.
HW DI = Suomen ilmavoimien konetunnus HW ja DI
Eli lopputuloksena Suokkis on Suomen ilmavoimien diplomi-insinööri! :)
Suokkis vei voiton tiikeritankkijutussa, vaikka on rauhan mies. ;)
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

THL tiedottaa

.
Tiikeri kiipes tankin päälle, hiialahiialahoi!

Mikä ihmeen nimenvaihtoviikko täällä on meneillään?

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

karpalo

#45
Lainaus käyttäjältä: Lady Positive - 04.05.13 - klo:19:24
RINGHALS! Jaha, joskus aikoinaan oli muotia olla Sir tai Lady (silloin Aakun aikaan). Nytkö vaihdetaan nimet vieraskielisiksi?  :) Lady Positive?
Mites THL tiedottaa vaihdetaan....? ::)


My Lady Positive, dearest one, tämä Ringhals on ruotsalainen atomivoimala. Ja kun asun paikalla, jossa kiipeän omalle katolleni, niin näen Olkiluodon ydinvoimalat, vanhat ja uudet rakenteilla olevat, sen lisäksi v.1974, kun Olkiluoto ykköstä rakennettiin, niin tänne tulvi paljon väkeä, joista osa on edelleenkin hyviä tuttavia ja ystäviä.

Tuosta juolahti mieleeni, lisäksi kun olen nuorna miesnä ollut Ruotsin puolella työelämässä, niin miksi en voisi Ringhalsia pitää hetken nikkinäni.

Ringhalsia uhkaa tuotannon lopetus jossain vaiheessa.

risto

..
Mä vaihdoin nikin kun kodinturvajoukkojenjohtaja alkoi mättää ett mulla on tuplanikki.
No se siitä. Kumma että lopetti kääkätyksen. Sitten se huomasi että tuplanikki se vasta kiva onkin.
.

Amanda



Mysteeri mulle, miten tämä paikka on taas niin kotoinen, aah..  ;)


Esmerkix

#48
Lainaus käyttäjältä: Lady Positive - 04.05.13 - klo:21:08
Vaihtoehtoisesti HWDI, vapaasti kääntäen vois olla myös jonkun sortin diplomi-insinööri.
HW DI = Suomen ilmavoimien konetunnus HW ja DI
Eli lopputuloksena Suokkis on Suomen ilmavoimien diplomi-insinööri! :)
Suokkis vei voiton tiikeritankkijutussa, vaikka on rauhan mies. ;)

NIH + dabljuu on hyvä. Se edes hipaisee alkuperäistä merkitystä: national institute of health and w... Eikös se ollut se merkitys siinä vaiheessa kun kuviteltiin ett THL on kaiken pahan alku ja juuri. Sen jälkeen on tullut runsaasti muitakin pahan alku ja juuri -instituutioita, kuten esimerkiksi Valvira.

Amanda

#49

Tiistain eteen Lady kuulostaa hassulta, arkipäivä kun on. Kun otin sen nikikseni Näkökulmalla en tiennyt mistä se tuli, mutta paaljon myöhemmin hoksasin ikuisen kalenterin perusteella syntyneeni tiistaina. Yhteensattuma 1 vs 6.

Dubbel tarvitsee Avatarin!  
Eilen luin hänen viestinsä Ringhalsin viestinä, kun siinä ei ollut mitään kuvajarrua rullatessa. Katotaan..
hmm...

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä