Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Mysteerejä

Aloittaja Amanda, 01.05.13 - klo:09:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Amanda



Tuotahan minäkin
Aivot ovat niin monimutkainen elin, ettei niitä ruiskuttamalla uusita, tai voidaan yrittää, mutta mikä on seuraus. Nytkin riittää kunnon aivotärähdys ja ihmisen luonne voi täysin muuttua.. on ollut telkkarissa puhetta tuosta ja potilaita esitelty. Yksikin alkoi puhumaan vierasta kieltä, jota ei ole koskaan oppinut ...ei, ei se voi olla totta, vaikka niin kyllä väitettiin. Mysteeri.

AveLazio

Tiistai kulta, mikset haluaisi elää vaan haluaisit kuolla?
At a narrow passage there's no brother, no friend

Amanda

#62
No ehkä minulla on liian hyvä eläytymiskyky!  Kuvittelin, että tylsistyn 500 vuodessa ja haluan jotain muuta.

Olen muuten niitä, jotka uskovat ettei tämä elo täällä lopu tähän. Joo, tiedän, aika moni sitä epäilee, mutta jossain vaiheessa alkaa olla jokseenkin varma. Eilen taas kerran tapahtui yksi ihme, jonka ei pitäisi olla mahdollista. Ihan pientä vaan, mutta silti ihme.. sama mahdollisuus tapahtua kuin lottovoitolla.  On jotain, mitä ei vielä osata selittää luonnontieteiden nykytiedoilla. Siinä meillä musta joutsen!

AveLazio

Mikä teitä pelottaa, kullat? Ettekö usko kestävänne ITSEÄNNE kuin muutaman vuosikymmenen!? :o

Tulevaisuudessakin voitte lopettaa hirvittävän elämisenne milloin vain.

Mitä pelkäätte itsessänne, kivikautiset?
At a narrow passage there's no brother, no friend

risto

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 06.05.13 - klo:17:08

Mitä pelkäätte itsessänne, kivikautiset?

JOku näkee että olen ollut tällä foorumilla

AveLazio

Tiistai kulta, "ihmeitä" ei ole - edes ihmepelastumiseni aikoinaan ei ollut sitä.

Ja miksi luulisit kyllästyväsi itseesi ajan myötä?! Höh! Sitä paitsi persoonallisuutta voi vaihtaa aina halutessaan. Älä siis pelkää tulevaa.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Posiella

Nyt voisi alkaa kerätä aineistoa tulevaan tohtorinväitöskirjaan. Voisi tehdä väitöksen Outomaan kehityksestä seuraavan kahdensadan vuoden kuluessa. Sinä aikana ehdin vielä lukea kai 50 eri tutkintoa ja tehdä sitten oikein poikkitieteellisen tohtorinväitöskirjan viidellä eri kielellä. Mielenkiintoista!
Jos olen jotakuta puheillani loukannut
tulkoot pyytämään anteeksi
kyllä minä annan :)

AveLazio

Lady P is my kinda gal. Vaikka skeemassa olikin huumorin sävytystä, niin prinsiippi on oikea. Oh yeah, Lady Positive.
At a narrow passage there's no brother, no friend

risto

#68
.
Mitä tuo dosentti selittää
Muka kantasolut vaihtuneet?



sniper

Lainaus käyttäjältä: AveLazioTiistai kulta, "ihmeitä" ei ole
Ei vai ja kuitenkin ihmiset mainitsevat sen sanan monesti ikänsä kuluessa, muistan itsekin sanoneeni ihme juttu, että "Titanic" uppos, tein sen kuitenkin paljon myöhemmin kun sain tietää jotta se oli rakennettu uppoamattomaksi, siinä tää taas nähdään meitä vedetään höplästä jatkuvasti.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä