Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tiikeritankki Normandiassa

Aloittaja risto, 14.05.13 - klo:09:06

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

risto

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 22.05.13 - klo:12:58
Sinä ainakin...

Mut älä pelkää, en ole jumalallisissa hommissa enempää kuin sinäkään. Tai kukaan, hm.

ite olet kehunnu. En minä sitä keksinyt. Jumalan soturi vaiko enkelkuoron johtaja.
En muista.

AveLazio

Jumalan soturi olen, jota sitä tarkoitat, heiveröinen veljeni. (PAARIT TUPLALLE, TAAS!)
At a narrow passage there's no brother, no friend

risto

#82
.
No siinä on ainakin kaksi olematonta olentoa.
Kunnioitettavaa tossa on että tarvitaan rajaton mielikuvitus, ettei hommat lopu kesken.
Mutta näkyy tota puuhaa riittävän kun ratkoo kaikki ampumisen ilmansuunnat.


Minä olen ihmetellyt, että kun olet sotilas mutta silti julkisesti haukut armeijan ylipäälliköt.

Helluntailaisille toi on tyypillistä. Ne pyllistää maallisille organisaatioilee ja kumartavat jumalan organisaatiolle.

AveLazio

Pressa on puolustusvoimien ylipäällikkö. Tarja "Ryssä" Halonenkin oli. Ja kuuluisassa lehtikuvassa hän juoksee pakoon, kun velvollisuutena oli seurata sotaharjoituksia ja "siellä paukkui niin kamalasti"! Siellä ämmälle pistettiinkin ihan piruuttaan Leopard-hyökkäystä. Hehee!

Sodan tullessa päällikkyys siirretään armeijan puolelle. En minä Putinin kaveria Niinistöäkään siinä asemassa sietäisi. Äänestin sitä Ryssän lipojaa. Hm.
At a narrow passage there's no brother, no friend

risto


AveLazio

At a narrow passage there's no brother, no friend

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä