Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Venäjä

Aloittaja Eugen, 11.08.08 - klo:12:58

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

AveLazio

Lainaus käyttäjältä: Eugen - 23.03.09 - klo:13:48
Modernissa sodankäynnissä, ei pikku valtiolle ole mitään käyttöä ilmavoimille. Muistele Persianlahden Sotaa, Irak ei kyennyt käyttämään ollenkaan ilma-asettaan, suurvallalla on 100% ilmakontrolli. Homma ratkaistaan kaupunkisodalla, kannettavalla kalustolla... olaltalaukaistavat it-ohjukset, kertasingot.... niillä sotii niin taliban kuin tsetseenit.
Suomessa varuskuntia lakkautellaan ja siirrytään suurempiin yksiköihin, se on virhe, pitäisi siirtyä pienempiin yksiköihin.

Muuten samaa mieltä, mutta pienelläkin maalla merkittävä ilmalaivasto on tehokas pelote. Tehokkain mahdollinen. Ei ole helppoa hyökätä Hesaan taivaalta, jos vastassa on 160 Hornettia. Mut nyt aserahat on sidottu korpisotaan - jota ei ikinä enää tule.
At a narrow passage there's no brother, no friend

THL tiedottaa

Vaikka olis tuhat lentokonetta, muttei yhtäkään toimivaa lentokenttää, niin... kylläs tiedät!



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

.
Minä soitan Terikselle. Katsotaan kuinka käy.

AveLazio

Lainaus käyttäjältä: se - 24.03.09 - klo:15:31
Vaikka olis tuhat lentokonetta, muttei yhtäkään toimivaa lentokenttää, niin... kylläs tiedät!





No joo, mutta entisenä Luftwaffen miehenä tiedän, että Suomella on aika hyvät varakentätkin. Eikä lentokenttiä niin helppo ole tuhota... Voivoi tota Hornetien vähyyttä.............. :'(
At a narrow passage there's no brother, no friend

THL tiedottaa

Luftwaffen, joo, varmasti.

Taidat paremminkin olla aufblasbar, jolla on ernst Luftbemühen.

Tietenkin on mahdollista, että sulla on jonkinasteinen Verletzung auf Luftkranheit.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

.
Nyt on foorumilla vattu jo monta rintamaa.

Muistan kyllä kun Ave erotettiin Luftwaffenista kun alkoi Lapinsota. Se oli niin hullu öljysäiliöiden perään että se ampui reitin varrelta kaikki Valion meijeretkin hajalle ja maitoautot. - Omat ja vieraat.

AveLazio

Lainaus käyttäjältä: Rape - 24.03.09 - klo:19:02
.
Nyt on foorumilla vattu jo monta rintamaa.

Muistan kyllä kun Ave erotettiin Luftwaffenista kun alkoi Lapinsota. Se oli niin hullu öljysäiliöiden perään että se ampui reitin varrelta kaikki Valion meijeretkin hajalle ja maitoautot. - Omat ja vieraat.

Haha, hyvä heitto, Rape. Mutta en mä nyt niin vanha oo, että olisin ehtinyt ees Lapin sotaan. Enkä mä ole lentäjä. Olin ground crew. Oon ollu aika monessa aselajissa 3 maassa. Mutta taistellut vain 1ssä. Mä kohta kostan teille kertomalla Afrikan tapahtumia - sitten teillä laatta lentää (tai ei ehkä teiltä..)
At a narrow passage there's no brother, no friend

Ztara

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 24.03.09 - klo:19:53
Mä kohta kostan teille kertomalla Afrikan tapahtumia - sitten teillä laatta lentää (tai ei ehkä teiltä..)

Etkä muuten kerro  >:(! Tai korkeintaan privana noille sotakavereillesi...Rapella ja se:lle  ::).
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Tiistai

Lainaus käyttäjältä: Rape - 24.03.09 - klo:19:02


Muistan kyllä kun Ave erotettiin Luftwaffenista kun alkoi Lapinsota. Se oli niin hullu öljysäiliöiden perään että se ampui reitin varrelta kaikki Valion meijeretkin hajalle ja maitoautot. - Omat ja vieraat.



Haha,,, Rape ei näytä mitään rapistumisen oireita vielä 6 vuotta myöhemminkään -- kuin silloin,  kun hörhöseuraamme liittyi.. vai oliko se niin, että Se:n kanssa te sen aloititte  :D

THL tiedottaa

Heh, eiköhän se sanansäilän heiluttelu alkanut Rapen kanssa siitä "Kuinka kauneus tuotteistetaan" -ketjusta.

Sitten myöhemmin se alkoi leviämään muuallekin ja ylläpito pisti lopulta siihen topin.



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä