Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tähtimerkit

Aloittaja AveLazio, 07.07.13 - klo:12:26

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

.
Vaikea sanoa.
Kaipa tätä joku on tutkinut?

Sehän kyllä tiedetään, että pikkujouluissa tapahtuu just tätä mainittua. Ehkä siinä humalassa ehkäisy unohtuu?

Jos joku linkkaa sukupuolitautien esiintymisajankohtatilastot, niin verrataan ...

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

AveLazio

Hienoja analyyttisiä huomioita edellä.

Mutta uskotteko olevanne oman horoskooppimerkkinne mukaisia? - Huomaan, että juuri kukaan ei edes kehtaa sanoa tähtimerkkiään. Hmm. Halveksitteko vai pelkäättekö?
At a narrow passage there's no brother, no friend

Juuli Hukkaskukka

.
  Kehtaanpas. Enkä ole minkään kuvion mukainen.
.
reino & aino hukkanen

AveLazio

Olipas siinä selkeä ja avoin vastaus omasta tähtimerkistä... :D
At a narrow passage there's no brother, no friend

Juuli Hukkaskukka

.
  No. Voinhan minä vastatakin. Raijarouva on härkä.
.
.
reino & aino hukkanen

sniper

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 07.07.13 - klo:13:42
Kyllä, Sniper, tämä on astrologiaa eli tähdistä ennustamista eli täyttä humpuukia. Silti kovin moni ihminen uskoo tähän. Mikä sinun horoskooppimerkkisi on? Oletko mielestäsi tuon merkin mukainen?

No voi hemmetti ku kysyt vaikeita mulla ei oo avvistustakaan, ampua kyllä osaan tarpeeksi hyvin ja merkkini on toinen elokuuta mikä lie se sitten oikein onkaan?
PS. ei ole väliä.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

risto


Rehellisesti sanoen. Ei mitään tietoo enkä usko tähtimerkkeihin.
Oln tavannut samana päivänä syntyneitä ja ne ihan erilaisia ihmisiä.

risto

.
Olen lukenut aika monta psykologian kirjaa, mutta yhdessäkääön ei manita horoskooppeja terapeuttisina keinoina ja selityksenä psyykkeen ongelmiin.

Se tiedetään yleisesti että lapsi nauhoittaa keskeiset periaatteet vanhemmiltaan 3-5 v ikäisenä. Näin ollen vanhempien horoskoopin pitäisi määrätä lasten elämä koska sieltä tulee kovalevynauhoitus.
Tästä taas seuraa että perheen lasten pitäisi olla samanlaisia.

Mutta kenellä nyt on aikaa kirjoitella tähtiin kaikenmaailman kohtaloita.

AveLazio

Horoskooppien kirjoittaminen on tuottavaa huijaustoimintaa. Niitten lukeminen voi olla vähän vaarallista - jos nimittäin uskoo niihin.

Minä olen skorpioni ja toteutan pääosan sen tähtimerkin piirteistä. Paitsi että lopetin uimisen jo 12-vuotiaana..
At a narrow passage there's no brother, no friend

Juuli Hukkaskukka

#19
.
Horoskoopit ovat  tosiasiaa. Ei ole huijausta nähneetkään. Minä esim. katson horoskoopit lehdistä hyvin tarkkaan. Tosin toiset koopit ehkä vaikeuksien määrää hieman liiottelevat mutta seuraava lehti korjaa kaiken. Urheilukilpailut, eritoten jalkapallo on siellä erikoisala. Niitä ei, tuloksia  suoraan sanota. Tottunut horoskooppari ne kyllä sieltä rivien välistä osaa lukea. Olen lukuisten oikeaan osuneiden, Kiitos horoskooppien, veikkausteni perusteella päättänyt ryhtyä ammattivedonlyöjäksi. Kohta kilisee eurot Juulin lompsaan.
Sekin täytynee hankkia uusi jotta mahtuu kaikki.
.
reino & aino hukkanen

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä