Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tähtimerkit

Aloittaja AveLazio, 07.07.13 - klo:12:26

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

risto

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 07.07.13 - klo:18:48
Horoskooppien kirjoittaminen on tuottavaa huijaustoimintaa. Niitten lukeminen voi olla vähän vaarallista -..

Kenelle on ja kenelle ei.

sniper

Lainaus käyttäjältä: Juuli - 07.07.13 - klo:19:21
Horoskoopit ovat  tosiasiaa. Ei ole huijausta nähneetkään. Minä esim. katson horoskoopit lehdistä hyvin tarkkaan. Tosin toiset koopit ehkä vaikeuksien määrää hieman liiottelevat mutta seuraava lehti korjaa kaiken. Urheilukilpailut, eritoten jalkapallo on siellä erikoisala..

No voi perkele nyt sit ilmestyi tapetille oikein astrologian Docentti, johan on mallissaan, mistä helvetistä näitä hörhöjä oikein sikiää?

Vai oliskohan ollut huumormielessä juulin toteamus: "Horoskoopit ovat  tosiasiaa. Ei ole huijausta nähneetkään".
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 07.07.13 - klo:18:48
Minä olen skorpioni ja toteutan pääosan sen tähtimerkin piirteistä. Paitsi että lopetin uimisen jo 12-vuotiaana..

Jahas, ja minä kun olen leijona, niin horoskooppikirjani mukaan (jonka sain lahjaksi 3.9.1971 kaveriltani) "skorpioni saattaisi hyvin toimia rahastonhoitajananne". Voi veikkoset, jättäisinkö rahavarani Aven käsiin!

karpalo

#23
Lainaus käyttäjältä: sniper - 07.07.13 - klo:19:56


Olen tullut huomanneeksi, että jotkut ihmiset elävät vain omissa utopioissaan. Kuvitelmamaailma on sellainen johon voi aina palata ja paeta omaa huonouttaan.

Se on psykiatrienkin mielestä jonkinlainen selviytymiskeino heille, joilla ei enää Toivoa muuten ole. Siis se heille suotakoon. En ainakaan itse olisi Mollaamassa näitä yksilöitä jotka pakenevat todellisuutta.

Antaas heidänkin olla rauhassa ja harrastella omia huuhaa-asioitaan siihen saakka kun kykenevät, elikkä siihen asti kun joutunevat laitostumaan. Sielläkin voi silti mennä vielä askeleita alaspäin ja umpioitua.

Sellaista se on, ihmisen sekoaminen.

AveLazio

Esmerkix, gimme your money. Saat 1 % korkoo. Me puhu huva suoomi kelt!
At a narrow passage there's no brother, no friend

Amanda

#25
Minä olen vaaka, mutta en koskaan lue horoskooppejani. Opiskeluaikana olin pari kertaa sanomalehden toimituksessa helppaamassa ja siellä nuorin harjoittelijatyttö kyhäsi ne horoskoopit. Tietenkin lunttasi joltain "tietävämmältä" ja muutti sanamuotoa niin, ettei sitä huomattu kopioiduksi. Onhan ne hauskoja lukea, mutta unohtuu heti..

Mutta minusta on edesvastuutonta, jos joku lukee tarokorteista toisille ihmislle tulevaisuutta. Sillä voi vaikuttaa heidän päätöksentekoon. Näitä taro-uskovaisia on ja meillä oli foorumillakin eräs niistä lukeva.. hän kyllä aina varoitti, ettei saa ottaa liian vakavasti. ITse taisi uskoa niihin.

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 07.07.13 - klo:20:58
Esmerkix, gimme your money. Saat 1 % korkoo. Me puhu huva suoomi kelt!

Korosta voisimme neuvotella vielä, mutta jospa sijoittaisit puolestani alkupääoman... voisin antaa osan tuotosta palkkioksi, tuo 1 % voisi olla sopiva. :P

risto

Teevessä oli ohjelma että ennustajat ja horoskoopit olivat suurta muotia joskus 60-ja 70-luvulla-
Oli kuuluisia ennustajia mutta sitten ne katosivat.

Ohjelman asiantuntijat sanoivat että kysyntä synnytti ennustajia.

Ohjelman asiantuntijat sanoivat, että nyt erilaiset ravintokikkailut ovat ottaneet paikan ennustajilta.
Ihmiset haluavat että on joku helppo ratkaisu elämän onnellisuuteen, olkoon se horoskootti tai ruokavalio.


Juuli Hukkaskukka

#28
 
Olen leijona. Jotain samankaltaisuutta olen merkkiini huomaavinani.  Ne kutenkin soveltuvat muutähtisiinkin ihmisiin.
Tikkaiden alta en kulje. Sylkäisen  olan yli mustan kissan kipittaessä tien yli. En kaupungissa. Silloin se tuo onnettomuutta. Takanatallustaja kimpaantuu. Perjantai 13 päivä olen erityisen varovainen. Hämähäkkiä en mm. näistä onnettomuusuhkista johtuen tapa. Tosin en tapa kuin hyttysiä ja hätätilassa ampiaisen. Näitä varomisia on muitakin.
Ei tule nyt mieleen.  Nokikolarin näkeminen tuo onnea. Olen joskus jopa kädestä tervehtinyt. Ensimmäiset käenkukunnat keväällä lasken. Jos leivon, teen leipään ristin. Tapa periytyi mummolta  Sateenkaaren päässä uskon  olevan aarteen. En seiso kynnyksellä. Tuo epäonnea.  En kättele kynnyksen yli. Epäonnea sekin.
No muistuihan näitä. 8)
.
reino & aino hukkanen

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 07.07.13 - klo:12:26
Oletteko ajatelleet - taatusti olette - että vastaako horoskooppimerkkinne kuvaus teitä. Vastaako. Luetteko lehdistä horoskooppejanne.

Ei, en ole ajatellut.

Jostain olen lukenut, että tutkimuksissa on todettu määrätynlaisten ihmisten uskovan horoskooppeihin, pitävän niitä totena.

Tuolla edellä jo Rrape tästä asiasta esittikin hyvän kommenttinsa: omalle elämälle haetaan jotain suurempaa tarkoitusta, jotain kiinnekohtaa syventymällä milloin mihinkin järjen ulkopuoliseen asiaan, on se sitten homeopatia, horoskoopit, ihmevoiteet, salatieteet jne.

Näissä uskomuksissa on kyse paljolti siitä, että ihmiset eivät voi jättää asioita avoimiksi, kaikelle pitää löytyä selitys. Sillä ei ole väliä, onko tuo selitys tästä maailmasta, sopiiko se millään tavalla tähän arkielämään.






Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä