Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Hei - nyt tänne !!!

Aloittaja Outomaa, 09.09.08 - klo:19:45

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Outomaa

Tulkaa uuteen osoitteeseen -->

http://www.outomaa.com/smf

Muutaman tuokion äherryksen jälkeen sain tietokannan muunnettua.

Testataan, miten toimii :)

Jos vikuroi, niin palaamme vanhaan
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

veini

Mulla on lukko päällä kaikkiin muihin foorumin osiin paitsi tänne, mitäs perkele minä olen taas tehnyt:)) :P Ei pääse kirjoittelemaan, onko sensuri vihdoinkin iskenyt :roll:

veini

Outomaa

Lainaus käyttäjältä: "veini"Mulla on lukko päällä kaikkiin muihin foorumin osiin paitsi tänne, mitäs perkele minä olen taas tehnyt:)) :P Ei pääse kirjoittelemaan, onko sensuri vihdoinkin iskenyt :roll:

veini

Kokeiles nyt - pitikin poistaa kaikki tittelit, jotka kopioituivat täältä.
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)

Ztara

Hmmm.....nyt on näämmä blonditkin bannattu  :?
No, tuonne uudelle siniselle Outomaalle näämmä pääsemme.
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

veini

Lainaus käyttäjältä: "reedik"
Lainaus käyttäjältä: "veini"Mulla on lukko päällä kaikkiin muihin foorumin osiin paitsi tänne, mitäs perkele minä olen taas tehnyt:)) :P Ei pääse kirjoittelemaan, onko sensuri vihdoinkin iskenyt :roll:

veini

Näin on käynyt veini, minäkään en saa kommentoida muuta osiota, kuin tätä.  Finestgloben henkilökunta on tiukan kontrollin alla. Viisaasti menetelty.  Lukitsivat meiltä nuo muut osiot siksi, ettemme pääsisi enempää laskemaan keskustelun tasoa ':lol:' .

On ne aika kylmää jengiä, mutta saimme me sentään jonkun aikaa tasoa laskea :roll:

veini


Outomaa

Lainaus käyttäjältä: "veini"On ne aika kylmää jengiä, mutta saimme me sentään jonkun aikaa tasoa laskea :roll:

veini

Öh :lol: - tämä on tarkoitus lakkauttaa kunhan likimain kaikki ovat päässeet jyvälle uudesta osoitteesta, joka on muuten sama, mutta phpBB on korvattu sanalla smf ! Huom. tästä osastosta se löytyy ...

Tämä softa rupesi tuntumaan jotensakin epästabiililta ja siinä pääsyy - toinen syy oli se, ettei phpBB:n kolmosversio jostain kumman syystä suostunut konvertoimaan tietokantaa, mutta smf:n konvertteri, pienen ähellyksen jälkeen, sen kyllä teki.
"Nothing in the world is ever completely wrong. Even a stopped clock is right twice a day."   — Paulo Coelho (Brida)