Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Miksi homot- ja lesbot vaativat ns. avioliittoa?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 18.07.13 - klo:08:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

karpalo

 Jassoo, vai niin?

Nyköping vs. Björneborg.

Verkligen stormigt samtal, men låt att gå.

sniper

Lainaus käyttäjältä: karpalo - 30.11.14 - klo:14:50
Jassoo, vai niin?

Nyköping vs. Björneborg.

Verkligen stormigt samtal, men låt att gå.

Hej karpalo man är väl tvungen, när inte denna skitoxe fattar något skrivet. Han kanske har för små händer? Å kan inte ta tag i saker å ting.

Han tror bara att homopar kan fixa ungar utan hjälp, han är bara en skitsnackare för mig.
Men vi låter det gå.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: sniper - 30.11.14 - klo:15:01
Hej karpalo man är väl tvungen, när inte denna skitoxe fattar något skrivet. Han kanske har för små händer? Å kan inte ta tag i saker å ting.
Han tror bara att homopar kan fixa ungar utan hjälp, han är bara en skitsnackare för mig.
Men vi låter det gå.

Ja, just de, men vi har förmågan med oss, tror jag, att förstå till o med dessa unga grabbar ?

Åtminstone till ngt, eller lite till.

Hur e vädret därborta ?

kromi

Lainaus käyttäjältä: sniper - 30.11.14 - klo:15:01
Lainaus käyttäjältä: karpalo - 30.11.14 - klo:14:50
Jassoo, vai niin?

Nyköping vs. Björneborg.

Verkligen stormigt samtal, men låt att gå.

Hej karpalo man är väl tvungen, när inte denna skitoxe fattar något skrivet. Han kanske har för små händer? Å kan inte ta tag i saker å ting.

Han tror bara att homopar kan fixa ungar utan hjälp, han är bara en skitsnackare för mig.
Men vi låter det gå.

No niin.
Otetaan ruotsin kieli avuksi avunpyyntöihin, kun muuten ei pärjätä  :D

Kerropas nyt mulle swedu pelle, missä olen sanonut, ettei homopariskunta tarvitse apua lasten hankkimiseen? Kerro samalla, miten evoluutioon vaikuttaa heidän avioliittonsa, mutta ei ilmeisesti rekisteröity parisuhde?

Onko sulle muuten tuttua ihmisten lisääntymisprosessi, erilaiset variaatiot ihmisten ulkonäössä, seksuaalisuudessa, kehityspoikkeamat yms.
Onko tullut mieleen, että itselläsi olisi jonkinlainen poikkeama aivoissasi, vaikuttaisi nimittäin siltä, että olet kaltaistesi kanssa jäämässä vähemmistöön luiskaotsaisten ajatuksiesi kanssa....

sniper

Lainaus käyttäjältä: MustaPekka - 30.11.14 - klo:15:27

No niin.
Otetaan ruotsin kieli avuksi avunpyyntöihin, kun muuten ei pärjätä  :D

Vastasin ruotsinkieliseen viestiin, mutta ethän sä sitä voinut tajuta, siis näin jos mä saan swedunkielisen kyselyn niin vastaan siihen sweduksi jokohan nyt ymmärrät keissin.

Lainaus käyttäjältä: MustaPekka - 30.11.14 - klo:15:27Kerropas nyt mulle swedu pelle, missä olen sanonut, ettei homopariskunta tarvitse apua lasten hankkimiseen? Kerro samalla, miten evoluutioon vaikuttaa heidän avioliittonsa, mutta ei ilmeisesti rekisteröity parisuhde?

Ekaks swedupelle on yhdyssana, tokas ethän sinä sitä älynnyt kertoa kuin vasta sen jälkeen kun mä siitä huomautin, että elämänsä jatkumiseen he tarvitsevat apua, ja heidän aviolittonsa on kehitys joka on perseestä ja aivan sama on onko se rekisteröity tai ei.

Lainaus käyttäjältä: MustaPekka - 30.11.14 - klo:15:27Onko sulle muuten tuttua ihmisten lisääntymisprosessi, erilaiset variaatiot ihmisten ulkonäössä, seksuaalisuudessa, kehityspoikkeamat yms.
Onko tullut mieleen, että itselläsi olisi jonkinlainen poikkeama aivoissasi, vaikuttaisi nimittäin siltä, että olet kaltaistesi kanssa jäämässä vähemmistöön luiskaotsaisten ajatuksiesi kanssa....

No eipä tietty sen enempää kuin, että mulla on normaali tavalla tehtyjä ja synnytettyjä muksuja, tuo lisääntymisprosessi on luonnollinen prosessi joka ei näköjään uppoa sun kalloosi täysin, kerran vielä älä kallista päätäsi koska silloin toinen silmäsi kellastuu.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

kromi

Lainaus käyttäjältä: sniper - 30.11.14 - klo:15:49
Lainaus käyttäjältä: MustaPekka - 30.11.14 - klo:15:27

No niin.
Otetaan ruotsin kieli avuksi avunpyyntöihin, kun muuten ei pärjätä  :D

Vastasin ruotsinkieliseen viestiin, mutta ethän sä sitä voinut tajuta, siis näin jos mä saan swedunkielisen kyselyn niin vastaan siihen sweduksi jokohan nyt ymmärrät keissin.

Lainaus käyttäjältä: MustaPekka - 30.11.14 - klo:15:27Kerropas nyt mulle swedu pelle, missä olen sanonut, ettei homopariskunta tarvitse apua lasten hankkimiseen? Kerro samalla, miten evoluutioon vaikuttaa heidän avioliittonsa, mutta ei ilmeisesti rekisteröity parisuhde?

Ekaks swedupelle on yhdyssana, tokas ethän sinä sitä älynnyt kertoa kuin vasta sen jälkeen kun mä siitä huomautin, että elämänsä jatkumiseen he tarvitsevat apua, ja heidän aviolittonsa on kehitys joka on perseestä ja aivan sama on onko se rekisteröity tai ei.

Lainaus käyttäjältä: MustaPekka - 30.11.14 - klo:15:27Onko sulle muuten tuttua ihmisten lisääntymisprosessi, erilaiset variaatiot ihmisten ulkonäössä, seksuaalisuudessa, kehityspoikkeamat yms.
Onko tullut mieleen, että itselläsi olisi jonkinlainen poikkeama aivoissasi, vaikuttaisi nimittäin siltä, että olet kaltaistesi kanssa jäämässä vähemmistöön luiskaotsaisten ajatuksiesi kanssa....

No eipä tietty sen enempää kuin, että mulla on normaali tavalla tehtyjä ja synnytettyjä muksuja, tuo lisääntymisprosessi on luonnollinen prosessi joka ei näköjään uppoa sun kalloosi täysin, kerran vielä älä kallista päätäsi koska silloin toinen silmäsi kellastuu.

Suo anteeksi kielioppi virheeni.

Tiedoksesi myös, että olen myöskin tehnyt kaikki 3 poikaani naisen kanssa nussimalla, ja ovatten syntyneet myöskin normaali tavalla. 2 nuorimmaista muuten samalla sairaala reissulla.
Olikos sinulla muuten tuossa normaalilla tavalla tehtynä ja synnytettynä jokin pointti, itse en ainakaan tiedä mitään epänormaalia tapaa synnyttää lasta. Juu ei, ei se keisarinleikkaus ole mitenkään epänormaalia....

Taidanpa muuten kallistaa päätäni taaksepäin välillä, niin häviää tuo keltainen kalvo hetkeksi aikaa näkökentästäni.

Toope

Lainaus käyttäjältä: sniper - 30.11.14 - klo:14:41
Lainaus käyttäjältä: MustaPekka - 29.11.14 - klo:21:54

Ihmettelen edelleenkin, että miten avioliitto homoseksuaalisten kesken liittyy evoluutioon ja yhteiskunnan selviytymiseen???

Vittu, kyllä sullakin muutama kylmäjuotos siellä perseessäsi on, millä mitä suurimmalla todennnäköisyydellä ajattelet....

Kyllä mäkin ihmettelisin oikein perkeleesti jos mulla olis tollanen umpiluu kallo kun sulla, fiilis on se, että ajattelen paremmin mun perseelläni kuin sinä niillä umpiluu aivoillasi.

Jos osaisit lukea niin luulis sellaisenkin kusipään kuten sinun pystyvän erottamaan elämän jatkuvuuden tästä yhteiskunnan selviytymisestä, Mitens sä kuvittelet homo parin tai lesbo parin tekevän kakaroita ilman muitten apua, jos siihen pystyt niin oletpahan tavallinen taikuri.

Miksi pitää jatkuvasti muutamien kirjoittajien taholta vetää keskustelu solvauksiin? Eikö riitä vain se, että on eri mieltä asioista?
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

sniper

Lainaus käyttäjältä: MustaPekka - 30.11.14 - klo:16:00

Olikos sinulla muuten tuossa normaalilla tavalla tehtynä ja synnytettynä jokin pointti, itse en ainakaan tiedä mitään epänormaalia tapaa synnyttää lasta. Juu ei, ei se keisarinleikkaus ole mitenkään epänormaalia....

Onhan niitä useampiakin, ellet sinä niitä tunnista olet pahemmassa jamassa kuin luulinkaan.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Amanda




Kalevassa on artikkeli siitä, miten tämä kirkon liberaali käytäntö on jakamassa kirkkoa ja se näkyy evangelisesta kirkosta eroamisena.. syntyy pieniä lahkoja, jotka ennen olivat kaikki ns. saman katon alla. Alkaa muistuttamaan amerikkalaista käytäntöä, jossa on lukemattomia pikku lahkoja ja kirkkoja.. ymmärtääkseni vain katolinen kirkko on iso ja yhteinäinen, joiden henkinen koti on Vatikaanissa.

Suuri pappikysely: Enemmistö uskoo kirkon jakautuvan

"Suomen evankelis-luterilaisen kirkon papisto pitää todellisena kirkon jakaantumisuhkaa yhdeksi tai useammaksi kristilliseksi liikkeeksi. Lännen Median lehtien toteuttamaan kyselyyn vastanneista papeista 59 prosenttia uskoo, että kirkko tulee jakautumaan tavalla tai toisella nykyisestään. Miespapeista tätä mieltä on 65 prosenttia ja naispapeista 49 prosenttia kysymykseen vastanneista...."

risto

.
Jos homoja on 0,5% väestöstä ja kirkko hajoaa, niin halvalla menee ja menköön.


Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä