Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Facebook ryhmä toivoo aborttia Marialle?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 04.08.13 - klo:12:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo

http://www.kotimaa24.fi/uutiset/ulkomaat/12120-neitsyt-marian-olisi-pitaenyt-saada-abortti

Taitaa ryhmä olla vähän myöhässä ajallisesti?

Toisaalta jos ajatellaan, että jokainen syntymistä odottava lapsonen On 'kuin Jeesus', menee protestina asia läpi ihmisten oikeustajuissa useimmalla?

Mitä mieltä arvoisat lukijat ko. asiasta?

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

sniper

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 04.08.13 - klo:12:56
http://www.kotimaa24.fi/uutiset/ulkomaat/12120-neitsyt-marian-olisi-pitaenyt-saada-abortti
Taitaa ryhmä olla vähän myöhässä ajallisesti?
Toisaalta jos ajatellaan, että jokainen syntymistä odottava lapsonen On 'kuin Jeesus', menee protestina asia läpi ihmisten oikeustajuissa useimmalla?
Mitä mieltä arvoisat lukijat ko. asiasta?
K.K.

Kuinka hemmetissä huuhaa jutulle järjestetään abortti, toihan on jo sellainen asia ettei sitä ole kukaan pystynyt todistamaan todeksi eikä valeeksi, siis, että Maria olisi ollut synnyttäessään neitsyt, nyt sitä sit setvitään facessa, jo löytyy tyhmiä immeisiä kaiken paskan setvintään.

K.K. ota nyt sentään hieman rauhallisemmin...."jokainen lapsonen on kuin jeesus"....
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

risto

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 04.08.13 - klo:12:56


Toisaalta jos ajatellaan, että jokainen syntymistä odottava lapsonen On 'kuin Jeesus',
K.K.

Voi ei. Elää äintinsä luona kolmikymppiseksi ja jos sen jälkeen jotain tekee, niin se on ihme.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 04.08.13 - klo:12:56
http://www.kotimaa24.fi/uutiset/ulkomaat/12120-neitsyt-marian-olisi-pitaenyt-saada-abortti

Taitaa ryhmä olla vähän myöhässä ajallisesti?

Toisaalta jos ajatellaan, että jokainen syntymistä odottava lapsonen On 'kuin Jeesus', menee protestina asia läpi ihmisten oikeustajuissa useimmalla?

Mitä mieltä arvoisat lukijat ko. asiasta?

K.K.

Vanha mies, kannattaako ihan joka asiaan, siis kaikkein hölmöimpiikin ottaa jonkinlaisen mielipiteen. Saat itsesi näyttämään ulospäin varsin paljon tahvommalta, mitä ehkä todellisuudessa olet.

risto

Lainaus käyttäjältä: Hans Von Jung - 04.08.13 - klo:19:26
mitä ehkä todellisuudessa olet.

Älä liiottele. Adjektiivit loppuivat jo 10 v sitten. Ei se siitä enää huonommaksi tule.

Muisto Keijo Kullervo

"Vain syntymätön lapsi tai sikiö On syytön."

Olen syyllinen omaan ns. hulluuteeni...
Olin nuorena miehenä ammatissa jossa syyllistyin ylempieni silmissä anteeksiantamattomiin rikoksiin Oy Kaukas AB:ssä: valehteluun, väärin ymmmärtämiseen ja tyhmyyteen..
Olin niin jumissa henkisesti, että rukoilin Jumalaa:

"Jumalani - tee minut hulluksi, mutta paranna minut joskus myöhemmin?"

(Jos en olisi näin tehnyt olisin ilmeisesti saanut lopputilin ja koko perheeni olis joutunut lähes mierontielle - kuvaannollisesti sanottuna...).

Tulin siis ns. hulluksi... Jouduin psykiatriseen hoitolaitokseen Rauhaan ja parannuin aikaa myöten tähän kuntoon, missä juuri nyt olen (tosin siihen meni lähes koko elämäni aika).


Siis minä olen syyllinen omaan hulluuteeni...

K.K.

PS. Tämä yllä oleva vuodatus siksi, etä katselin Italian entisen pääministerin vuodatusta TV:ssä jossa Hän väitti olevansa täysin syytön kokemiinsa tuomioihin...
Yllä kertomani perustuu siihen tosiasiaan - ymmärrykseni mukaan - että:
"Joka syntinsä tunnustaa saa armon, mutta joka sen salaa tuomitaan ansioittensa mukaan".
"Tie, Totuus ja Elämä?"

sniper

#6
Lainaus käyttäjältä: K.K. - 05.08.13 - klo:09:36
K.K.

PS. Tämä yllä oleva vuodatus siksi, etä katselin Italian entisen pääministerin vuodatusta TV:ssä jossa Hän väitti olevansa täysin syytön kokemiinsa tuomioihin...
Yllä kertomani perustuu siihen tosiasiaan - ymmärrykseni mukaan - että:
"Joka syntinsä tunnustaa saa armon, mutta joka sen salaa tuomitaan ansioittensa mukaan".


Jotenkin voisi myös katsoa tätä toiselta kantilta ja todeta jotta sanot itseäsi hulluksi, mutta Berlusconi ei olisikaan hullu, ja kun ei tunnusta niin ei saa myöskään mitään armoa.
Ei tuo nyt kyllä pidä ihan paikkaansa vaikka sitä katselis sinunkin kulmaltasi päin niin vituraksi meni.

Minun käsittääkseni se oli tuomiosistuin kun tuomitsi tyypin eikä Italian kirkko. On se varmaan niin, että vaikka hän olisi huutanut olen "syyllinen" kuinka moneen kertaan hyvänsä ei olisi kyllä mitään muuta tuomiota saanut. Todennäköisesti hän joutuu kotiarestiin tuon linnatuomion sijaan.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

jösses

Lainaus käyttäjältä: sniper - 05.08.13 - klo:10:07
Lainaus käyttäjältä: K.K. - 05.08.13 - klo:09:36
K.K.

PS. Tämä yllä oleva vuodatus siksi, etä katselin Italian entisen pääministerin vuodatusta TV:ssä jossa Hän väitti olevansa täysin syytön kokemiinsa tuomioihin...
Yllä kertomani perustuu siihen tosiasiaan - ymmärrykseni mukaan - että:
"Joka syntinsä tunnustaa saa armon, mutta joka sen salaa tuomitaan ansioittensa mukaan".


Jotenkin voisi myös katsoa tätä toiselta kantilta ja todeta jotta sanot itseäsi hulluksi, mutta Berlusconi ei olisikaan hullu, ja kun ei tunnusta niin ei saa myöskään mitään armoa.
Ei tuo nyt kyllä pidä ihan paikkaansa vaikka sitä katselis sinunkin kulmaltasi päin niin vituraksi meni.

Minun käsittääkseni se oli tuomiosistuin kun tuomitsi tyypin eikä Italian kirkko. On se varmaan niin, että vaikka hän olisi huutanut olen "syyllinen" kuinka monenn kertaan hyvänsä ei olisi kyllä mitään muuta tuomiota saanut. Todennäköisesti hän joutuu kotiarestiin tuon linnatuomion sijaan.

Ihmisen syntyminen neitsyestä on myytti, jota vain uskoon hurahtaneet pitävät totena. Ei pari tuhatta vuotta sitten vielä mitään keinohedelmöitysklinikoita ollut. Luulen, että iäkkäänpuoleinen puuseppä Joosef nai Marian silloin, kun tämä oli raskaana jollekin toiselle miehelle. Joka tapauksessa Joosefilta hyvin tehty. Onhan näitä samanlaisia tapauksia paljon muitakin.

Mitä tuohon K.K.:n hulluuteen tulee, niin minun käsitykseni mukaan Italian kansasta suuri osa on hullumpia kuin hän. Nytkin siellä riehutaan Mussolinin hengenheimolaisen Berlusconin puolesta. Äskettäin kuollut italialainen lähipiiriini kuulunut tuttava kuoli ja hän se vasta umpihullu egoisti ja narsistinen ihmisraunio olikin. Italia on kaunis maa ja siellä on älykkäitä ja mukaviakin ihmisiä, mutta aika pitkälle se kuitenkin on vanhan Länsi-Euroopan kloaakki.

sniper

Lainaus käyttäjältä: jösses - 05.08.13 - klo:10:40
Ei pari tuhatta vuotta sitten vielä mitään keinohedelmöitysklinikoita ollut. Luulen, että iäkkäänpuoleinen puuseppä Joosef nai Marian silloin, kun tämä oli raskaana jollekin toiselle miehelle. Joka tapauksessa Joosefilta hyvin tehty. Onhan näitä samanlaisia tapauksia paljon muitakin.

Nyt hiukan lisä tietoa onko raamatussa ja koraanissa enemmänkin näitä neitsyt synnytyksiä?
Tarkoitat varmaan jotta Josef pani kaikkia kaksjalkasia naaraspuolisia kanasta alkaen.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Esmerkix

#9
Lainaus käyttäjältä: jösses - 05.08.13 - klo:10:40
---

Ihmisen syntyminen neitsyestä on myytti, jota vain uskoon hurahtaneet pitävät totena. Ei pari tuhatta vuotta sitten vielä mitään ke
inohedelmöitysklinikoita ollut. Luulen, että iäkkäänpuoleinen puuseppä Joosef nai Marian silloin, kun tämä oli raskaana jollekin toiselle miehelle. Joka tapauksessa Joosefilta hyvin tehty. Onhan näitä samanlaisia tapauksia paljon muitakin.--





Olisiko Jeesus jotenkin vähemmän arvokas, jos hän olisi syntynytkin aivan tavallisesta naisesta, joka tuli raskaaksi oltuaan sukupuoliyhteydessä aivan tavallisen miehen kanssa? Kaksinaismoralismia?

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä