Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Facebook ryhmä toivoo aborttia Marialle?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 04.08.13 - klo:12:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

sniper

Lainaus käyttäjältä: Esmerkix - 05.08.13 - klo:21:51
Olisiko Jeesus jotenkin vähemmän arvokas, jos hän olisi syntynytkin aivan tavallisesta naisesta, joka tuli raskaaksi oltuaan sukupuoliyhteydessä aivan tavallisen miehen kanssa? Kaksinaismoralismia?

Tai sitten ei moraalia lainkaan, mutta mahdotonta se sanoa neitsyeeksi jos jomottavaholkki on sutinut siellä.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

risto

.
Jeesuksen ja Mooseksen syntymä ovat ihan tavallisia. Ensimmäinen dokumentoitu myyttinern syntyminen oli Gilgames eepoksessa.
Jos syntyminen olisi kunniallinen ja mainitsemisen arvoinen, se kerrottaisiin että syntyi kuningas xx poikana ja xvz pojanpoikana. Silloin kun sankari ei ole syntynyt ihan kunniallisissa olosuhteissa, silloin siihen kehitetään neitseellinen synnytys tai löytyi kaislakorista tai mitä lie, joka kuitenkin kertoo ihmisille, että parempi vain uskoa.

"wiki: Eepoksen Gilgameš oli jumalten muovaama täydellinen ihminen, jossa oli kaksi kolmasosaa jumalaa ja yksi kolmasosa ihmistä. Hän oli jumalatar Ninsun poika, ja vuorenjumala Enlil oli säätänyt hänen kohtalonsa etukäteen. Hänen isänsä ei kuitenkaan ollut Lugalbanda, Ninsun puoliso, vaan Kullabin ylipappi, jolta hän sitten peri kuolevaisuutensa."

,  ---eli tämmönen tsäkä voi olla orvolla lapsella, josta sittemin tuli sankari

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 04.08.13 - klo:12:56
http://www.kotimaa24.fi/uutiset/ulkomaat/12120-neitsyt-marian-olisi-pitaenyt-saada-abortti


Kuten heti arvelin, kyseessä on humoristinen provokaatio:
"Provokatiiviseen ja humoristiseen tyyliin kirjoitetulla sivulla sen tekijät kertovat haluavansa haastaa ihmisten elämää hallitsevat järjestäytyneet uskonnot."

Eli suhtaudutaan tähän juttuun sen mukaisesti.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

karpalo

#13
 Tietääkö K.K. että mitenköhän enkelit ovat syntyneet ?

Olisiko jonkinlainen risteytys ihmisen ja esim joutsenen välillä mahdollinen ? Täytyykö enkeleiden käydä koulua ollenkaan, koska jos kävisivät joutuisivat helposti koulukiusatuiksi ja tyhmemmät pojat repisivät siivistä. ?

Kaikkea sitä ihmisen päässä muhii.

risto

#14
Lainaus käyttäjältä: Hans Von Jung - 06.08.13 - klo:08:11
Tietääkö K.K. että mitenköhän enkelit ovat syntyneet ?



Ensimmäiset todisteet enkeleistä tulevat Assyrian valtakunnasta.
Erilaisia mies- ja eläinfigureita oli varustettu siivillä. Enkelit toimivat sanan saattajina
jumalien ja ihmiosten välillä.

Egytiin ilmaantui tuli myös siivekkäitä figuureita sittemmin.

Ei taida olla enkeleitä kiinalaisilla eikä Amerikan intiaaneilla.


Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 05.08.13 - klo:09:36
"Vain syntymätön lapsi tai sikiö On syytön."

Olen syyllinen omaan ns. hulluuteeni...
Olin nuorena miehenä ammatissa jossa syyllistyin ylempieni silmissä anteeksiantamattomiin rikoksiin Oy Kaukas AB:ssä: valehteluun, väärin ymmmärtämiseen ja tyhmyyteen..
Olin niin jumissa henkisesti, että rukoilin Jumalaa:

"Jumalani - tee minut hulluksi, mutta paranna minut joskus myöhemmin?"

(Jos en olisi näin tehnyt olisin ilmeisesti saanut lopputilin ja koko perheeni olis joutunut lähes mierontielle - kuvaannollisesti sanottuna...).

Tulin siis ns. hulluksi... Jouduin psykiatriseen hoitolaitokseen Rauhaan ja parannuin aikaa myöten tähän kuntoon, missä juuri nyt olen (tosin siihen meni lähes koko elämäni aika).


Siis minä olen syyllinen omaan hulluuteeni...

K.K.

PS. Tämä yllä oleva vuodatus siksi, etä katselin Italian entisen pääministerin vuodatusta TV:ssä jossa Hän väitti olevansa täysin syytön kokemiinsa tuomioihin...
Yllä kertomani perustuu siihen tosiasiaan - ymmärrykseni mukaan - että:
"Joka syntinsä tunnustaa saa armon, mutta joka sen salaa tuomitaan ansioittensa mukaan".


Absoluuttinen tosi On minulle lähes saavuttamattonta - oletan...

Pääasia, että vuodatuksessani on 'toden tuntua'...

Ja pääasia On minulle se, että pääni toimii aika hyvin nyt ja tiedän toden ja luikurin eron omatuntoni kautta...

Ystävällisesti...
K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

karpalo

K.K toivoisitko sinä itse aborttia Marialle ?

Vai mitä oikein sössötät?

Olisko paljon vaadittu, että availisit sellaisia keskusteluja missä ei aina hinguttaisi sitä sun tätä??

Muisto Keijo Kullervo

#17
Lainaus käyttäjältä: Hans Von Jung - 11.08.13 - klo:12:16
K.K toivoisitko sinä itse aborttia Marialle ?

Vai mitä oikein sössötät?

Olisko paljon vaadittu, että availisit sellaisia keskusteluja missä ei aina hinguttaisi sitä sun tätä??

Kysynkin Sinulta:
"Pitäisikö viaton ja synnitön tapaa."

Näin tehdään jatkuvasti nykyaikana aborttien kautta (jollakin tavoin hyväksyn raiskauksen - tai äidin elämän ollessa vaarassa - jälkeen tapahtuvan abortin - vaikka nekään sikiöt eivät ole mitään syntiä koskaan tehneet).

Kaikki muut abortit ovat turhia ja suoranaista synnin tekemistä...
Nykyaikana ennakkoehkäsy, että ei jää raskaaksi, kondomit, ehkäisytabletit ja kierukat ym. vastaavat ovat kova sana kaikkiin ns. turhiin abortterihin...
Koko kristinusko perustuu pitkälti Jeesuksen - viattoman - ristiinnaulitsemiseen vaikka samalla antoi mahdollisuuden kaikille tuleville sukupolville pelastukseen... Kun viaton tehtiin synniksi... Mitä tapahtuu abortissa?


Jään utelemaan...

K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Frux

Mies tappaa pyssyllä, nainen tekee abortin. Ensiksi mainittuko on ymmärrettävää, mutta toinen ei? Hmmm...

risto

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 11.08.13 - klo:13:34


Jään utelemaan...

K.K.

Etsi raamatusta. Siellä on kaikki. Sen avulla saat korjattua jääkaapinkin.

Lue jesajan kirjeet.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä