Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kun yhdestä hullusta päästioin niin

Aloittaja risto, 04.08.13 - klo:23:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

risto


jo tuli toinen tilalle


sniper

Moro, onnistuitko tuossa jotenkin ilman, että asensit Google Earth ohjelman?
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

jösses

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 04.08.13 - klo:23:56
.
Piti katsoman Teheranin mittasuhteet. Ylhäällä klo 11:30 on työkalut ja mittaviivain.
Kun sillä mittaa, Teheran on jotain  75 km x 50 km.

Istanbul on jotain 85 km x 15 km

Kairo 35 km x 15 km

Kuwaitissa ei ole paljon väkeä 3,4 milj, mutta kaupunki on aika leveänä yhtenäisenä rantakaistaleena.

En tiedä, oletko sinä tosissasi. Kuwait on valtio, jossa on suunnilleen tuo mainitsemasi väkiluku. Kuwaitin pääkaupunki  on myös Kuwait, mutta siellä on alle 100 000 asukasta. Rrape, sinä väität muita taitamattomiksi ja tietämättömiksi kirjoittajiksi, mutta minun silmissäni sinun uskottavuutesi on pahasti kärsinyt. Enkä kyllä taida olla ainoa, jolle näin on käynyt.





















sniper

Lainaus käyttäjältä: jösses - 05.08.13 - klo:11:04
En tiedä, oletko sinä tosissasi. Kuwait on valtio, jossa on suunnilleen tuo mainitsemasi väkiluku. Kuwaitin pääkaupunki  on myös Kuwait, mutta siellä on alle 100 000 asukasta. Rrape, sinä väität muita taitamattomiksi ja tietämättömiksi kirjoittajiksi, mutta minun silmissäni sinun uskottavuutesi on pahasti kärsinyt. Enkä kyllä taida olla ainoa, jolle näin on käynyt.
Meni hieman pieleen vieläkin ekaks tämänvuoden asukasluku arvio on Kuwaitissa 2 418 393 asukasta ja pääkaupungin nimi ei ole Kuwait vaan Kuwait City ja siellä laskettuja asukkaita löytyy vuoden 2008 laskujen mukaan 151 060 pärstää.
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

jösses

Lainaus käyttäjältä: sniper - 05.08.13 - klo:11:13
Lainaus käyttäjältä: jösses - 05.08.13 - klo:11:04
En tiedä, oletko sinä tosissasi. Kuwait on valtio, jossa on suunnilleen tuo mainitsemasi väkiluku. Kuwaitin pääkaupunki  on myös Kuwait, mutta siellä on alle 100 000 asukasta. Rrape, sinä väität muita taitamattomiksi ja tietämättömiksi kirjoittajiksi, mutta minun silmissäni sinun uskottavuutesi on pahasti kärsinyt. Enkä kyllä taida olla ainoa, jolle näin on käynyt.
Meni hieman pieleen vieläkin ekaks tämänvuoden asukasluku arvio on Kuwaitissa 2 418 393 asukasta ja pääkaupungin nimi ei ole Kuwait vaan Kuwait City ja siellä laskettuja asukkaita löytyy vuoden 2008 laskujen mukaan 151 060 pärstää.

Enpä tiedä, mistä nuo sinun tietosi ovat peräisin. Suomessa ainakin Kuwaitin pääkaupunki on Kuwait, mutta Kuwaithan on ollut jo kauan angloamerikkalaisen vaikutuksen alla, joten pääkaupungin nimitys Kuwait Cityksi on sieltä lähtöisin. Arabit itse eivät kyllä keskenään tuota nimitystä käytä. Väkilukukin vaihtelee eri lähteiden mukaan ja riippuu siitä, mikä luetaan kaupungin väkiluvuksi. Kuwait on aika pitkälle hiekkaerämaata ja asutus on keskittynyt pääkaupunkiseudulle öljynjalostusteollisuuden myötä. Olen nähnyt ulkomaisia tilastoja Helsinginkin väkiluvusta, joka niiden mukaan on yli 1,5 miljoonaa. Mukaan on mitä ilmeisimmin laskettu ainakin Espoo ja Vantaa. Jotkut laskevat Kuwaitin väkilukuun myös siellä kirjoilla olevat siirtotyöläiset. Aika moni rikas kuwaitilainen arabi ei viitsi itse työtä tehdä ja teettää paskahommat vierastyöläisillä kuten Saudi-Arabiassakin.Rikas arabi on minun kokemusteni mukaan paljon arrogantimpi kuin rikas eurooppalainen. En kyllä missään tapauksessa suostuisi muuttamaan pysyvästi yhteenkään arabimaahan, vaikka minusta on ajoittain mielenkiintoista niissä vieraillakin. Erityisen takapuolesta on naisten ja lasten törkeä aliarvostaminen.

risto

.
Lainaus käyttäjältä: jösses - 05.08.13 - klo:11:04


En tiedä, oletko sinä tosissasi. Kuwait on valtio, jossa on suunnilleen tuo mainitsemasi väkiluku. Kuwaitin pääkaupunki  on myös Kuwait, mutta siellä on alle 100 000 asukasta. Rrape, sinä väität muita taitamattomiksi ja tietämättömiksi kirjoittajiksi, mutta minun silmissäni sinun uskottavuutesi on pahasti kärsinyt. Enkä kyllä taida olla ainoa, jolle näin on käynyt.


Voi vittujen kevät. Nyt me vasta dosentti saatiin Outomaan yliopiston. Voi perkele.
Eikö näitä ollut täällä ihan tarpeeksi..

Mitä pahaa minä sulle olen tehnyt, idiootti.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 04.08.13 - klo:23:56

jo tuli toinen tilalle



Lainaus käyttäjältä: sniper - 05.08.13 - klo:10:26
Moro, onnistuitko tuossa jotenkin ilman, että asensit Google Earth ohjelman?

Outomaan keskustelukulttuuri loistavimmillaan!

:D
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

jösses

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 05.08.13 - klo:12:33
.
Lainaus käyttäjältä: jösses - 05.08.13 - klo:11:04


En tiedä, oletko sinä tosissasi. Kuwait on valtio, jossa on suunnilleen tuo mainitsemasi väkiluku. Kuwaitin pääkaupunki  on myös Kuwait, mutta siellä on alle 100 000 asukasta. Rrape, sinä väität muita taitamattomiksi ja tietämättömiksi kirjoittajiksi, mutta minun silmissäni sinun uskottavuutesi on pahasti kärsinyt. Enkä kyllä taida olla ainoa, jolle näin on käynyt.


Voi vittujen kevät. Nyt me vasta dosentti saatiin Outomaan yliopiston. Voi perkele.
Eikö näitä ollut täällä ihan tarpeeksi..

Mitä pahaa minä sulle olen tehnyt, idiootti.

Et mitään, etkä edes pystyisi siihen. Olet vaan mielestäni pahaa oloasi purkava sivistymätön pelle, joka kuvittelee itsestään liikoja. Räyhäävä rakkikoira, joka ei tunnista omaa tilaansa ja meuhkaa siellä, missä sille annetaan tilaa.

Frux

Täh! Kenestä "päästiin" ja kuka tuli tilalle? Onko joku kuollut?

jösses

Vaikea sanoa, ketä rapetsitaiteilija tarkoittaa yhdestä hullusta päässeellä, mutta tilalle tulleella hän tarkoittaa mitä ilmeisimmin minua. Ei kyllä näytä kovin helppoa olevan hänelläkään. Ikävä kyllä.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä