Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kun yhdestä hullusta päästioin niin

Aloittaja risto, 04.08.13 - klo:23:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Frux

#10
Jaa, ei tiedä ketä mahtaa tarkoittaa...jospa soturia, joka mitä ilmeisimmin on palannut töihin ja joutuu välillä keskittymään muihin alkaviin hulluihin, eikä näihin piintyneisiin täällä. Soturille tiedoksi, että viimeksi kiusasin ihan leikilläni. En toki kirjoittele täällä kenenkään RL juttuja tänne. Otettiin sen toisen proffan kanssa sen verran häppää, ettei ehditty mitään soturiasioita jutella.  :) Hyvää alkavaa syksyä ja voimia vaan duuniin.

risto

Lainaus käyttäjältä: jösses - 05.08.13 - klo:12:38
Olet vaan mielestäni pahaa oloasi purkava sivistymätön pelle, joka kuvittelee itsestään liikoja. Räyhäävä rakkikoira, joka ei tunnista omaa tilaansa ja meuhkaa siellä, missä sille annetaan tilaa.

No olenko jotain muuta väittänyt.

Ei ole sullakaan asiat kunnossa kun tulet Outomaalta etsimään sivistystä.

Selitäs nyt vähän, mikä toi helvetin purkaus sulta oli, kun olet niin loistava ihmisenä. Vai menikö  nyt vaan lääkitys tänään ihan väärään kurkkuun?

Mitä minä tein sulle että ansaitsin ton älämölön jostain Kuwaitista. Katsoin tiedot Google Arabiliitto.

.Täys idiootti ja vielä jatkaa keuhkoamista.
Jos on vähänkin älyä niin lopetat.
.

risto

Lainaus käyttäjältä: jösses - 05.08.13 - klo:12:48
Vaikea sanoa, ketä rapetsitaiteilija tarkoittaa yhdestä hullusta päässeellä, mutta tilalle tulleella hän tarkoittaa mitä ilmeisimmin minua. Ei kyllä näytä kovin helppoa olevan hänelläkään. Ikävä kyllä.

Ainakin meni perille, eikä yhtään ikävää kyllä.

.

jösses

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 05.08.13 - klo:13:04
Lainaus käyttäjältä: jösses - 05.08.13 - klo:12:38
Olet vaan mielestäni pahaa oloasi purkava sivistymätön pelle, joka kuvittelee itsestään liikoja. Räyhäävä rakkikoira, joka ei tunnista omaa tilaansa ja meuhkaa siellä, missä sille annetaan tilaa.

No olenko jotain muuta väittänyt.

Ei ole sullakaan asiat kunnossa kun tulet Outomaalta etsimään sivistystä.

Selitäs nyt vähän, mikä toi helvetin purkaus sulta oli, kun olet niin loistava ihmisenä. Vai menikö  nyt vaan lääkitys tänään ihan väärään kurkkuun?

Mitä minä tein sulle että ansaitsin ton älämölön jostain Kuwaitista. Katsoin tiedot Google Arabiliitto.

.Täys idiootti ja vielä jatkaa keuhkoamista.
Jos on vähänkin älyä niin lopetat.
.


Höh. En minä täältä sivistystä etsi. Sattuu nyt vain olemaan kesälomaa vielä jäljellä ja tulin ihmettelemään tänne maailman menoa. En minä kovin kauan enää jaksa täällä roikkua. On parin viikon päästä muutakin tekemistä. En minä missään tapauksessa loistavana ihmisenä itseäni pidä, vaan pelkkänä raakileena, enkä myöskään tarvitse lääkitystä.

Jos jollakin on suhteellisen laaja yleissivistys, niin ei kaiken aikaa tarvitse turvautua googleen. Sieltäkin tulee mitä tahansa disinformaatiota. En väitä, että olisin minkään alaan täydellinen osaaja tai ekspertti, mutta jotkut asiat ovat kyllä hyppysissä edes aavistuksenomaisesti. Sinun viestisi ovat kyllä brutaaleja ja loukkaavia.

risto

Lainaus käyttäjältä: jösses - 05.08.13 - klo:13:19
[

Jos jollakin on suhteellisen laaja yleissivistys, niin .

Mulla on Helsingin yliopistista maantieteen cumlaude abrobatur arvosana. Olen myös tehnyt samassa puljussa sivulaudatur työn suunnittelumaantieteeseen.

No, mitkä on ne sun "laajat" yleissivistysalueet?

.

Tiedätkö jästipää pitää tarkoittaa maisteriksi lukeminen yliopistoissa. Siellä opetetaan etsimään luotettavia tietolähteitä, eikä mitään muuta 5 vuoteen.
Toisekseen, vaikka olisi millainen pää, ei siellä tarvitse raahata wikipedia tietoa. Kyllä ne voi ihan ite katsoa googlesta.
Luettuaan itse kukin sitten voi arvioida, kuinka kelpoja tiedot ovat. Yleensä luen englannin kielistä wikipediaa.

Ja sun ei kannata tulla neuvomaan, miten tietoa maailmalta etsitään. Olen elättänyt itseni sillä työllä liki 40 vuotta.


jösses

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 05.08.13 - klo:13:37
Lainaus käyttäjältä: jösses - 05.08.13 - klo:13:19
[

Jos jollakin on suhteellisen laaja yleissivistys, niin .

Mulla on Helsingin yliopistista maantieteen cumlaude abrobatur arvosana. Olen myös tehnyt samassa puljussa sivulaudatur työn suunnittelumaantieteeseen.

No, mitkä on ne sun "laajat" yleissivistysalueet?

.

Tiedätkö jästipää pitää tarkoittaa maisteriksi lukeminen yliopistoissa. Siellä opetetaan etsimään luotettavia tietolähteitä, eikä mitään muuta 5 vuoteen.
Toisekseen, vaikka olisi millainen pää, ei siellä tarvitse raahata wikipedia tietoa. Kyllä ne voi ihan ite katsoa googlesta.
Luettuaan itse kukin sitten voi arvioida, kuinka kelpoja tiedot ovat. Yleensä luen englannin kielistä wikipediaa.

Ja sun ei kannata tulla neuvomaan, miten tietoa maailmalta etsitään. Olen elättänyt itseni sillä työllä liki 40 vuotta.



Kyllä minä tiedän ja maisteriksi voi kouluttautua paljon nopeamminkin kuin viidessä vuodessa, jos vain kyvyt ja tilanne sallivat. On tullut kyllä yliopistossa opiskeltua muutamassakin tiedekunnassa ja tehtyä muutakin. En rehvastelisi kuitenkaan yhtään millään, jos en edes tietäisi  kuinka approbatur ja cum laude kirjoitetaan. Minulle kyllä opetettiin muutakin kuin tietojen etsimistä. En tiedä, kuinka hyvin englantia osaat, mutta englanninkielinenkin on yhdyssana. Kannattasikohan oppia suomen kieli ensin kunnolla, ennen kuin alkaa kuvitella ymmärtävänsä englanninkielistä Wikipediaa? Sen siteeraaminen ei nosta kenenkään silmissä yhdenkään vähäkin sivistyneen näkökulmasta kenenkään arvovaltaa.

risto

Lainaus käyttäjältä: jösses - 05.08.13 - klo:13:58

Kyllä minä tiedän ja maisteriksi voi kouluttautua paljon nopeamminkin kuin viidessä vuodessa, jos vain kyvyt ja tilanne sallivat.

Olin kuitenkin toka maisteri kurssiltani. Ei hävetä yhtään.

On tullut kyllä yliopistossa opiskeltua muutamassakin tiedekunnassa ja tehtyä muutakin.

. En tiedä, kuinka hyvin englantia osaat, mutta englanninkielinenkin on yhdyssana. Kannattasikohan oppia suomen kieli ensin kunnolla, ennen kuin alkaa kuvitella ymmärtävänsä englanninkielistä Wikipediaa? Sen siteeraaminen ei nosta kenenkään silmissä yhdenkään vähäkin sivistyneen näkökulmasta kenenkään arvovaltaa.
[/quote]


vai silviisii

Voi kertoa sulle että normaali skitsofrenia lääke ei paranna psykoosia. Äkkiä poliklinikalle.

Sulla on asiat tosi vityrallaan jos kesälomaasi kulutat etsimällä netistä toisten kirjoitusvirheiyä.  Sä olet pahempi tapaus kuin Ave.

Ota kunnon lärvit mee nukkumaan.

Muutamassa tiedekunnassa. ---Kiirettä pitää kun lukee parissa vuodessa maisteriksi muutamassa tiedekunnassa.

.Jos mä luen wikipediaa niin luen. Ketä haittaa?


sniper

Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 05.08.13 - klo:12:36
Lainaus käyttäjältä: sniper - 05.08.13 - klo:10:26
Moro, onnistuitko tuossa jotenkin ilman, että asensit Google Earth ohjelman?

Outomaan keskustelukulttuuri loistavimmillaan! :D

Tee Hoo Ällä käytä bollaasi muuhunkin kuin kampaamiseen, mistä vitusta mä tiedän onko hänellä Earth koneelle asennettuna vai käyttikö Rrape jotain toista virituaalista tietä siis sydeemiä.

Hypi silmille vasta sit ku on aihetta sullakin. ;D
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

sniper

Lainaus käyttäjältä: jösses - 05.08.13 - klo:12:31
Enpä tiedä, mistä nuo sinun tietosi ovat peräisin. Suomessa ainakin Kuwaitin pääkaupunki on Kuwait, mutta Kuwaithan on ollut jo kauan angloamerikkalaisen vaikutuksen alla, joten pääkaupungin nimitys Kuwait Cityksi on sieltä lähtöisin. Arabit itse eivät kyllä keskenään tuota nimitystä käytä. Väkilukukin vaihtelee eri lähteiden mukaan ja riippuu siitä, mikä luetaan kaupungin väkiluvuksi. Kuwait on aika pitkälle hiekkaerämaata ja asutus on keskittynyt pääkaupunkiseudulle öljynjalostusteollisuuden myötä.

Tietoni otin tämänvuotisesta karttakirjasta, no löysin sit koneella kuvan Kuwait City'stäkin josta näet ettei se kirja kovin valehtele vaikka niin väititkin, heip, sama kuva on myös karttakirjassanikin.
Pitäis riittää sullekin tää kuva maps'ista, katso tarkkaan niin voit nähdä Kuwait Cityn. Jossa suomenkielisessa tilastoissa sanotaan Kuwaitin asukas lukumääräksi tämä: Väkiluku (2011) 2 595 628 vuodelta 2011. Mutta eipä tuosta kinata kannata jos muutat sinne ni saavat yhen asukin lisää. Ja tutki kuvaa niin näet jotta siinäkin on ainakin 10 kaupunkia mukana oman tietosi mukaan niissä ei tietysti asu ketään?

Ja tohon stadin asukaslukuun niin suomalaiset jotka kutsuvat kivikylää suurHelsingiksi mainitsevat tuon liki 1 500 000 asukasta löytyvän, silloinku mä stadista lähdin maailmalle niin ei silloin edes mainittu suurhelsinkiä. Vaan se oli snadistadi.


Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Angela December - 05.08.13 - klo:12:39
Täh! Kenestä "päästiin" ja kuka tuli tilalle? Onko joku kuollut?

Ei täältä mikään muu ole kuollut, kuin tuo huumori.

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä