Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Tietoisuus ilman aivotoimintaa...

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 21.08.13 - klo:22:03

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo

Kun ns. älykkö kertoo kohteliaasti ja tajun taitaen ajatuksensa seuraavalle sukupolvelle, on oikeastaan ihan sama se, että mihin ns. älykön aivoja enää  kuoleman jälkeen tarvitaan?


Olemme viestinviejiä kaikki tyyni... Pyrimme seuraavalle sukupolvelle antamaan kaiken kauniin, moraalisesti oikean opetuksellisessa muodossa... Joskus päinvastoikin - valitettavasti...

Kun tämä työ On tehty, siirrymme ajasta ikuisuuteen... Ja sinne on mentävä...

"Minä elän, en enää minä, vaan ajatukseni elävät seuraavassa sukupolvessa..."
Parhaimmillaan...

K.K.

Ps. Vaikka omat aivoni ovat mustaa multaa ajastaan, On joku ajatelma ehkä iskostunut elävien keskuuteen tuottaen hedelmää... Silloin elämäni ei ole mennyt hukkaan...
"Tie, Totuus ja Elämä?"

risto

#1
.
Amen (en tiedä mitä siinä oli mutta toisen kerran)

Amen

,
Lainaus käyttäjältä: K.K. - 21.08.13 - klo:22:03


Ps. Vaikka omat aivoni ovat mustaa multaa ajastaan, On joku ajatelma ehkä iskostunut elävien keskuuteen tuottaen hedelmää... Silloin elämäni ei ole mennyt hukkaan...

Pahalta kyllä näyttää. .

.

Muisto Keijo Kullervo

Koen, että Jeesuksen puhutut ajatelmat ovat jotain sellaista, joka On ajatonta ja aina ajankohtaista...


K.K.
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Muisto Keijo Kullervo


Minä pidän Mika Waltaria aikamoisena älykkönä kirjoituksellisesti... Arvostelen lähinnä hänen kirjallista tuotantoaan...

Mutta kuka nykyään elävistä olisi  saamassa lukijoitten mukaan 'älykkö' mainininnan? En tarkoita, että ko. olisi ns. viisas kaikkinensa, mutta 'älykkö' olisi sopiva titteli ko. henkilölle...


Kuka Hän olisi?
Uteliaana...

K.K.

Ps. Tietysti minua ei oteta ko. mukaan tällä kertaa...
"Tie, Totuus ja Elämä?"

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: K.K. - 23.08.13 - klo:11:51

Minä pidän Mika Waltaria aikamoisena älykkönä kirjoituksellisesti...Mutta kuka nykyään elävistä olisi  saamassa lukijoitten mukaan 'älykkö' mainininnan? En tarkoita, että ko. olisi ns. viisas kaikkinensa, mutta 'älykkö' olisi sopiva titteli ko. henkilölle...---
K.K.

Ps. Tietysti minua ei oteta ko. mukaan tällä kertaa...


No, ehdotan Kjell Westötä.


risto

.
Todelliset älyköt ovat isoissa firmoissa ja heillä on velvollisuus olla vaiti firman asioista.

Jos joku pitäisi nimetä niin Kone Oyn toimitusjohtaja Matti Alahuhta


Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 23.08.13 - klo:22:12
.
Todelliset älyköt ovat isoissa firmoissa ja heillä on velvollisuus olla vaiti firman asioista.

Jos joku pitäisi nimetä niin Kone Oyn toimitusjohtaja Matti Alahuhta



Oletko lukenut kyseisen henkilön kirjoittamia kirjoja? Älyköt eivät pärjää toimitusjohtajina. Älyköt ovat epäsosiaalisia. Toimitusjohtajat eivät tee myöskään älykkäitä keksintöjä eivätkä "keksi" myytäviä tuotteita.

risto

.

Oli miten oli, Alahuhdan kaltaisia äijiä on harvassa.

En ole edes nähnyt elävältä.

Mielenkiintoista oli että Nokialta lähti toistakymmentä huippujohtajaa parissa vuodessa, ja sen jälkeen firma romahti.  Puhuttiin sukupolven vaihdosta mutta mutta...ilmeiseti kaveri näkivät että nyt mennään, eivätkä ne jaksaneet enää käydä sellaiseen taistoon, jossa he olivat nuorina.

risto

#8
Lainaus käyttäjältä: K.K. - 21.08.13 - klo:22:03
että mihin ns. älykön aivoja enää  kuoleman jälkeen tarvitaan?


Tästä seuraa vääjäämättä kysymys, mihin Outomaata tarvitaan

Saammeko Matteukselta vastauksen tähän?

- No ei saatu. Matteuspassio oli karmea.
- Jos tämä Johannespassio on yhtään parempi


Jos kuitenkin tälläydemme itse kuntoon ja laitamme silmämeikit ja yritetään elää tätä hetkeä=valaistuminen.

Siis, kuinka valaistus silmämeikillä.....AVARTAA SILMIÄ!!!


http://www.youtube.com/watch?v=jPXdc3A9qlU

.

.

THL tiedottaa

Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä