Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kuntavaalit 2008

Aloittaja Aakku, 18.09.08 - klo:12:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

dianora

Ei mennyt mun ehdokas läpi  >:( Mutta se siitä - uusia vaaleja tulee ja sitten kaikki voi olla toisin. Näin taitaa miettiä moni ehdokaskin, joka jäi ilman valtuustopaikkaa... Mitähän Keskustassa mietitään, kun kannatus sen vahvoilla alueilla laski ja roimasti  ::) Niinhän se on, että toisen ilo (voitto) on toisen suru (häviö).
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

Craitnag Folley

Mistäs sen saa selville ketkä pääsi läpi? Minäkin kun elämäni ensimmäistä kertaa äänestin, niin olisi kiva käydä katsomassa miten ehdokas pärjäsi.
Tekee ajattelematta, ajattelee tekemättä.

dianora

Minä luin tulokset paikallislehdestä. Siinä oli kaikkien ehdokkaiden äänimäärät, myös niiden poloisten, jotka eivät päässeet päättämään kuntien/kaupunkien asioista. Eilen illalla tiedot löytyivät myös YLEn tekstiteeveestä. Nyt näyttivät päivittävän sivuja, mutta kokeile sivua 500  :D
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

Eugen

Lainaus käyttäjältä: Craitnag Folley - 27.10.08 - klo:10:05
Mistäs sen saa selville ketkä pääsi läpi? Minäkin kun elämäni ensimmäistä kertaa äänestin, niin olisi kiva käydä katsomassa miten ehdokas pärjäsi.

Täällä piäkuopunkialueella Hesari kertoi aamulla valtuustojen (Helsinki, Espoo, Vantaa) kokoonpanot...
Mutta löytyypi läpi menneet myäs YLEn vaalitulospalvelusta!

http://www.yle.fi/vaalit2008/tulospalvelu/index.html

Oma ehdokkaani meni täällä Espoossa läpi.
Sai yli 8000 ääntä, en siis ollut yksin...
On kutsuttu myös vaalikaffeelle töitten jälkeen....
"Aye, caramba!"

THL tiedottaa

Onnittelut täältä maaseudun puolelta Eugenille ja perussuomalaisille!

Komea vaalivoitto! Oli peräti yli viisinkertainen äänimäärä edelliseen verrattuna!!





Ei noista muiden puheista kannata välittää.

dianora

Onnea vaan Eugenille ja puolueelle - komia voitto teillä, taidettiin sitä kutsua ihan rökälevoitoksi, vai..

Ja kun uusin silmin aloin tutkia oman ehdokkaani kohtaloa, huomasin, että onhan hän menyt läpi. Uutena edustajana! Jipii. Ääniä vain paljon, paljon vähemmän kuin Eugenin ehdokkaalla. Täällä taisi ääniharava saada 591 ääntä. Kaikki on niin pientä, olenhan sanonut...
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

Aakku

Samoin täältä Länsi-Siperiasta Eukalle ja ehdokkaalleen onnnittelut :)

Minun sitoutumaton Myö-liikkeen ehdokkaani ei valitettavasti läpäissyt potentiaalikynnystä  :-\ ... ehkä sitten ensikerralla käy parempi äänten pauhu ...

Jokatapauksessa puolueiden kannatusjakauma on oudon erilainen kuin meillä, Outomaalla, mikä tietysti oli odotettavissakin.

Eugen

Tarkennetaan sen verran, että en ole Perussuomalainen, vaikka kaveria äänestinkin... monesta asiasta olemme samaa mieltä, jostain myös erimieltä... kuten esmes täällä Espoossa metrosta.... Helppo äänestää, kuitenkin, kun tietää miehen hyväksi ja rehelliseksi... koko meidän perheklaani äänesti Timoa...

Tutkailin tässä tänään myös muita tunteamiani  ehdokkaita.... Parikymmentä vuotta valtuustossa istunut Vihreä kaveri Iikkarista ei tainut olla ehdollakaan kun ei näy missään...
Meidän lapsuudenkodin alakerran perheen poika (pari vuotta minua vanhempi), joka myöhemmin asui broidin kanssa samassa vuokratalossa, oli asukastoimikunta-aktiivi... Hän oli demarien ehdokas. Hän sai 93 ääntä. Ei valittu... (Hänen faijansa oli aina SKDLn ehdokas ja sai yleensä alle 10 ääntä....)
Naapuritalossa asunut kaveri oli Timon poppoossa, ei tainnut tehdä vaalien eteen mitään ponnistuksia.... sai 17 ääntä...

Niin ja kauppakeskuksen Miesten Illassa tapaamani.. RKPn Von Knorring... hän sai 65 ääntä! Ei valittu. ::)
"Aye, caramba!"

dianora

En minäkään ole jäsenenä siinä puolueessa, jonka ehdokasta äänestin (josta tuli siis minun valtuutettuni). Olin pitkän aikaa kahden puolueen loukussa ja periaatteessa olisin voinut äänestää ihan kumpaa vain. Taidan olla se ns. liikkuva äänestäjä.

Perussuomalaisilla on täällä nyt valtuuttuna mies, joka sanoi olevansa liikkuva ehdokas  :) Perussuomalaiset ovat hänen neljäs puolueensa tai ryhmittymänsä, miten vain. PS sai täällä muuten kaksi ehdokasta läpi ja heidän prosentti äänistä oli 4,7.
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

vinouma

Vihreitä äänestin - harmi, että missasin äänestyksen. :-\

/V
En tarvitse kelloa, minulla on aikaa.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä