Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Islanti

Aloittaja Bongaaja, 09.10.08 - klo:21:43

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Bongaaja

Pärjääkö, jääkö itsenäiseksi?
http://news.yahoo.com/s/ap/20081009/ap_on_bi_ge/eu_iceland_meltdown;_ylt=AiMA7KgyVxQVsmnacnru8DOs0NUE

Kelpaa maaksi tosin Zappan kriteerein: sillä on oma olut ja lentoyhtiö. Pohjoismaista Suomikaan ei kelpaa, kun oluet on myyty muualle. Ruotsissa taas ei ole omaa lentoyhtiötä.

rapevainaa

.
Minusta on hurjaa että pari tyyppiä voi laittaa kokonaisen valtion polvilleen. Kovia poikia.

Eugen

Mitä hemmettiä Suomen hallitus meinaa, kun ottavat lainaa kanainvälisiltä markkinoilta vain lainatakseen Islannille. Eipä ollut pitä aika siitä kun islantilaiset rahaspekulaattorit yrittivät nurkkavallata suomalaisia yrityksiä kuten Elisan ja pistää sitten lihoiksi. Marinoituisivat nyt kunnolla siellä saarellaan, omassa liemessään....
"Aye, caramba!"

THL tiedottaa

Eugan kanssa samaa mieltä.

Ei sinne Islantiin nyt rahaa pidä viedä rahtilaivalla. Ei edes soutuveneellä.

Enkä usko siihen selitykseen, että pari sijoittajakölviä olisivat yksin syypäitä Islannin talouskurimukseen. Siellä on takana kansainvälisiä pankkeja, eurooppalaisia ja venäläisiä suurliikemiehiä ja muuta talouselämän "kermaa".




Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Eugen

Suomen pitäisi vaatia Islannilta vastikkeeksi lainasta sotilastukikohtaa! 100 vuotta olisi käypä laina aika, kuten oli Hong Konginkin suhteen. Voitaisiin laittaa ko saarelle oma Quantanamo, jonne kärrättäisiin kaikki iiskotit, kuten esmes se munansa pois leikannu pastori, sellanen ei näet Suomeen sovi....
"Aye, caramba!"

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: Eugen - 20.11.08 - klo:14:54
Suomen pitäisi vaatia Islannilta vastikkeeksi lainasta sotilastukikohtaa! 100 vuotta olisi käypä laina aika, kuten oli Hong Konginkin suhteen. Voitaisiin laittaa ko saarelle oma Quantanamo, jonne kärrättäisiin kaikki iiskotit, kuten esmes se munansa pois leikannu pastori, sellanen ei näet Suomeen sovi....

Eugen näköjään kuuluu kirkkoon kun ei halua kuulla munattomia saarnoja.

Uskon että suosikkisaarna islannissa on:

Kun Jeesus lähti jatkamaan matkaansa, muuan mies tuli juoksujalkaa, polvistui hänen eteensä ja kysyi: "Hyvä opettaja, mitä minun pitää tehdä, jotta perisin iankaikkisen elämän?" 18. Jeesus vastasi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ainoastaan Jumala on hyvä, ei kukaan muu. 19. Käskyt sinä tiedät: älä tapa, älä tee aviorikosta, älä varasta, älä todista valheellisesti, älä riistä toiselta, kunnioita isääsi ja äitiäsi."


"Opettaja, kaikkea tätä olen noudattanut nuoresta pitäen", vastasi mies. Jeesus katsahti häneen, rakasti häntä ja sanoi: "Yksi sinulta puuttuu. Mene ja myy kaikki, mitä sinulla on, ja anna rahat köyhille, niin sinulla on aarre taivaassa. Tule sitten ja seuraa minua." Mies synkistyi näistä sanoista. Hän lähti surullisena pois, sillä hänellä oli paljon omaisuutta.


Eugen

Asiasta kolmanteen... ko pappi on muuten tavallisen ruma mies... naisena se on jo sirkus-materiaalia, tulee mieleen eräs muinainen naispomoni, jolla kenkäkin oli kokoa 44.
"Aye, caramba!"

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: Eugen - 20.11.08 - klo:15:05
Asiasta kolmanteen... ko pappi on muuten tavallisen ruma mies... naisena se on jo sirkus-materiaalia, tulee mieleen eräs muinainen naispomoni, jolla kenkäkin oli kokoa 44.

Minä olin aika tarkka naisten ulkonäön suhteen alle 30 v, mutta en minä miesten ulkonäöstä välittänyt.

.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Rape - 20.11.08 - klo:15:14
Lainaus käyttäjältä: Eugen - 20.11.08 - klo:15:05
Asiasta kolmanteen... ko pappi on muuten tavallisen ruma mies... naisena se on jo sirkus-materiaalia, tulee mieleen eräs muinainen naispomoni, jolla kenkäkin oli kokoa 44.

Minä olin aika tarkka naisten ulkonäön suhteen alle 30 v, mutta en minä miesten ulkonäöstä välittänyt.

.

Heh, tuossa lausunnossa on munaa!



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Eugen

^Pistää miettimään... millasia on ollut Rapen riiuureissut...Gay Gambriinin partaveitsi...  :o
"Aye, caramba!"

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä