Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Ahneus, mihin voi johtaa ?

Aloittaja karpalo, 13.06.14 - klo:17:31

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo

#30
Ahneutta On monenlaista... Kateuskin On eräänlaista ahneutta...

Tässä alla esimerkki positiivisesta ja negatiivisesta kateudesta... Kumman koet rakentavaksi:

Naapuri osti Mersun kaikilla tilpehööreillä ja mukavuuksilla... Oli paikannintutka ym. ym...

No! Englantilainen  olisi tuumannut:

- Voi kuinka hieno, todella ihanan... Annas kun istun ja kokeilen millainen  tämä menopeli oikein On?

Amerikkalainen purisi hammasta ja ajattelisi:

- Minä teen työtä ja aherran ja ensi vuonna minullakin on vähintään yhtä hieno auto...

Mutta mitä tekee suomalainen?
Sanoo eukolleen:

- Ajaisipa paskaksi tuon menopelin... Ja minua ottaa aivoon tuollainen rehentely... Ai että sieppaa (ovatkohan kaikki suomalaiset edes tuollaisia)...


Positiivista oli ainakin edellä se, että otettiin kantaa... Kukin omalla tavallaan...

K.K.

PS. Itseäni ei kyllä ko. asia olisi paljoa stressannut... Minulle riittää, että On jonkinlainen menopeli, nykyinenkin on hankittu 1999 Nissan* ja vielä pelittää ihan hyvin... Huollettu ja hoivattu kaikkien taiteen sääntöjen mukaan... Ajettukin vasta noin 170000...
Oletko kateellinen minulle?
Uteliaana...

*Korjattu jälkikäteen tarkennus väärinkäsitysten välttämiseksi...
"Tie, Totuus ja Elämä?"

risto

.
olen kateellinen. Vuoden 99 Mersu tuollaisella miehellä!

Toope

#32
Lainaus käyttäjältä: Rrape - 15.06.14 - klo:10:08
.
olen kateellinen. Vuoden 99 Mersu tuollaisella miehellä!
Eikös 15 vuotta vanha mersu ole romu? Vähän kuin vuoden vanha Lada.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Amanda

#33
Luin juuri uutisartikkelin uskomattomasta röyhkeydestä. Kun yliopistolla työskentelevälle tohtorille ja kaupunginvaltuutetulle palkat ei riittäneet ..


Kuinka paljon ihminen tarvitsee elääkseen, kun hyväpalkkainen tohtori oli anastanut kaikki äitinsä varat, joista 72000 € oikeus määräsi korvaamaan muille perillisille. Loput hyväksytiin äidin puolesta kulutetuiksi summiksi.

Sama nainen on saanut viime vuonna 600 000 € apurahaa tutkimustyötä varten siitä, miten maahanmuutto elvyttää Suomen rajaseutua, ymmärtääkseni itäistä rajaseutua..  noinko kallista on kysellä maaseudulla mielipiteitä ja koota niistä jonkunlainen tutkimustyö?  Ja mitä sillä tutkimuksella tekee? Minusta tuntuu, ettei paljon muuta kuin iltapäivälehtien uutiseksi.

http://yle.fi/uutiset/vihapuhe_polkee_paikallaan/6685506



karpalo



Päivi Haverinen:



    Jos asioita halutaan muuttaa, niin vaikeneminen ei ole se keino.

    – Päivi Harinen

..............

Kyllä se avoimuus näyttää puuttuvan Vihreän Linjan poliitikolta aivan täysin. Puhutaan sitä, tehdään toista. Rahaa on kyllä palanut, mutta mihin ?

Ei ainakaan kampaajalla ole tullut käytyä ?

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä