Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

USAn vaalit - äänestys

Aloittaja Amanda, 01.11.08 - klo:11:04

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

rapevainaa


Tiistai

Joutuu vain joutaa?  Suoranainen herkkupalahan tuo oli .. :D

Kun uutisissa näytetään uusia Valkoisen talon asukkaita ei ehdi katsoa, mitä 1st ladyllä on päällä  :P  Ei silti, että paljoa kiinnittäisin kanssaihmisten pukeutumiseen, mutta tuota piti oikein ajatella.. punainen on republikaanien väri, sininen demokraattinen.   Mutta tuo punainen noissa paikoissa kyllä häiritsee..

Piti katsoa netistä 
1st daughter on suloinen leppäkerttu, puuttuu vain pilkut.

rapevainaa


Ztara

Lainaus käyttäjältä: se - 06.11.08 - klo:06:19
Lainaus käyttäjältä: Stara - 06.11.08 - klo:00:42
Lainaus käyttäjältä: se - 05.11.08 - klo:14:43

Ennakoin, että tällä palstalla ei ole kuin tasan kolme sellaista kirjoittajaa, jotka ymmärtävät prosentin ja prosenttiyksikön eron.
;D




::) mitä sillä tiedolla ennakoidaan?

Jaa-a, mitähän ihmettä koko ennakointi onkaan?


Siitä asiasta minäkin olin kiinnostunut, prosenttilaskuista en edelleen vähääkään  ;D.
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: Stara - 07.11.08 - klo:01:46Siitä asiasta minäkin olin kiinnostunut, prosenttilaskuista en edelleen vähääkään  ;D.

Eksää esmes tarkista omaa verotustas  8)

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: Stara - 07.11.08 - klo:01:46


Siitä asiasta minäkin olin kiinnostunut, prosenttilaskuista en edelleen vähääkään  ;D.

Ymmärrän kyllä Staran bisneshenkisen tyylin. Kun asiakkaat alkavat maksuhetkellä tinkiä, Stara kertoo ettei hän ole kiinnostunut prosenttilaskusta.

Ztara

Lainaus käyttäjältä: Aakku - 07.11.08 - klo:08:24
Lainaus käyttäjältä: Stara - 07.11.08 - klo:01:46Siitä asiasta minäkin olin kiinnostunut, prosenttilaskuista en edelleen vähääkään  ;D.

Eksää esmes tarkista omaa verotustas  8)

Katson onko tulot ja vähennykset=kilometrikorvaukset ja ammattiliittomaksut oikein. En tarkista varsinaista laskusuoritusta, ei ole edes tullut mieleen. Parin satasen heitolla on ollut sama jo vuosikaudet. Kai sitten tulisi mieleen jos olisi iso käppi vanhaan verrattuna ja jotain lainojen korkoja tms.

~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: Stara - 07.11.08 - klo:20:38Katson onko tulot ja vähennykset=kilometrikorvaukset ja ammattiliittomaksut oikein. En tarkista varsinaista laskusuoritusta, ei ole edes tullut mieleen. Parin satasen heitolla on ollut sama jo vuosikaudet. Kai sitten tulisi mieleen jos olisi iso käppi vanhaan verrattuna ja jotain lainojen korkoja tms.

:) Minä teen taulukkolaskennassa tarkistuslaskelman - ne laskennan perusteethan käyvät ilmi liitteenä tulleesta vihkosesta. Sellaisia muutaman kymmenen euron heittoja on hauskaa laitella valituksina verotoimistoon --> onpahan akoilla [miksi muuten yleensä aina naisia, on siellä] tekemistä enempi. Jos on laskettu väärin minun edukseni, en jaksa laatia valitusta ...

Veroilmoituksen tekemisestäkin on nykyään viety kaikki ilo ... enää ei ole mahdollista laittaa nk. hatusta revittyjä vähennyksiä ja muita näsäviisasteluja - tämä on yksi kehittyneen tietotekniikan varjopuolia. Tavallinen palkansaaja ei enää voi piruuttaan laitella kaikenlaista ekstrahommaa laskettavaksi verotoimiston naisille  >:(

Elämä köyhtyy kun kaikki kiva hävitetään ...

Bongaaja

Tästä pressasta..miten kauan mahtaa kestää kansan honeymoon pressan kanssa? Edellisen kohdalla mätämunat lensi jo paraatissa ennen ekaa duunipäivää valkoisessa talossa.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä