Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Kulttuurien elämää ja mellastusta

Aloittaja Juha, 27.06.14 - klo:10:05

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

Toope

Lainaus käyttäjältä: kromi - 09.07.14 - klo:23:39
Lainaus käyttäjältä: Toope - 09.07.14 - klo:23:13
Lainaus käyttäjältä: THL tiedottaa - 09.07.14 - klo:21:43
Etkä sitä voi olla tietämättä, että meidän ihmisten keskuudessa vähintään 10 % lapsista on parisuhtessa elävien keskuudessa jonkun muun siittämiä kuin perheen isänä tunnetun.

Useimmiten ehkä tieten. Harva mieshän huolehtisi toisen miehen lapsesta, itse ainakaan en. Siksi en koskaan nuorempanakaan seurustellut yksinhuoltajien kanssa, yksinhuoltajaäidit, ei kiitos. Mutta olen silti puhunut tuosta yhteiskunnan perusarvojen rappiosta, jota ääriliberalismi osaltaan aiheuttaa. Ääriliberalismi johtaa minäminä-yhteiskuntaan, jossa hedonismi ja itserakkaus kukoistavat kumoten sitä perinteistä perheistä huolehtimista ja sukulaisista välittämistä. Yksinhuoltajat ja välinpitämättömät siittäjäisät ovat esimerkkejä tuosta välinpitämättömästä ääriliberaalista näkemyksestä, jossa jokainen saa tehdä mitä haluaa.

Onko tuollainen yhteiskunta sitten toivottua, tai parempaa lasten kannalta? Tässä asiassa kaipaisin enemmän konservatiivisempaa ja perinteisempää yhteiskuntaa, jossa nuoret eivät tekisi lapsia noin holtittomasti ja vastuuttomasti. Sorry, mutta en osaa arvostaa tyttöä, joka yksinhuoltajana työntää jotain etelänrakastajan lasta kärryissään, minä halveksun häntä. Koska hän on vastuuton äiti.


Sinä saatana pelle kuvittelet olevasi ilmeisesti evoluution lahja maailmalle ja eritoten naisille?
Voi vittu, etten paremmin sano! Tekisi mieli työntää sinut trolli karsinaan, mutta luulenpa että olet noissa oksennuksissasi tosissas!
Toope! Toivottavasti en koskaan tapaa sinua!!! Minä olen harvinaisen oikeudentuntoinen, ja yleisesti ihmisiä kunnioittava ihminen, mutta tuollaista hiirtä en huomaisi jalkojeni alla!!!
Et sinä ole edes kuvitelmistas huolimatta kusipäinen mulkku, nippa nappa pippelin esinahan alla esiintyvä vaatteista tarttunut nöyhtä...

Perkeleen perkele!!

Minä taas osaan keskustella sivistyneesti, enkä suistu tuollaiseen luiskaotsaiseen näkemykseen kanssakeskustelijoista.  8)
http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/02457/Neanderthal_Man_2457005b.jpg

En ole niin pikkumainen, että valittaisin tuosta palautteestasi ylläpidolle, minä kyllä siedän sen. Kiitos runollisista kuvauksistasi, tai jotain, ne ovat melkein kuin Pentti Saarikoskelta, mutta vain melkein. :P  Minusta vaan asioista pitää puhua suoraan eikä poliittisen korrektisti. Mikä ongelma tässä oikein on?

En minä näe tarvetta tällaisessa anonyymikeskustelussa pimitellä näkemyksiäni, miksi kenenkään muunkaan pitäisi. Peruskohteliaisuutta toki tarvitaan, mutta minusta asioita voidaan sanoa ihan suoraan. En näe syytä häpeään, vaikka edellämainittu kirjoittaja näin näkeekin.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

risto

#121
.
Toki Toope on tuonut itsensä selväksi, millainen ihmispeto hän on.
- suojelee länsimaista kulttuuria
- keskustelee sivistyneesti
- käyttää toki-sanaa taitavasti

- halveksii yksinhuoltajaäitejä
- halveksii todella syvästi ulkomaalaisavioliittoja
- pelkää aasialaisia, arabeja ja neekereitä...ruotsalaiset mukaan lukien.
- ja kaikki hyvässä me-hengessä.
- meidän täytyy estää siirtolaisuus. Tälläkin aikaa kun jauhat paskaa, olisit hoitamassa sitä, toki.


Toki, toki, tuli selväksi  toki, mikä paskanjauhaja Toope on.
Minulta Toope saa syvän halveksunnan kaikesta mitä hän edustaa ja on esittänyt foorumilla.

Suosittelen ydinperhe lukemista Toopelle, Kolme pientä karhua, ja älä vaan tule tänne analysoimaan, kuinka ilkeitä karhut olivat valkoihoiselle pikkutytölle. Me alkaisimme itkemään syvällisesti ksrhujen käytöstä.

Suti

#122
Lainaus käyttäjältä: Toope - 09.07.14 - klo:20:59
Miksi yhteiskunnan tulisi suosia jotain huonompaa vaihtoehtoa, kuten homoadoptioita.

Ja taas Toope pääsi homoteemaansa.

Minun mielestäni parisuhde pitäisi kieltää sellaisilta, jotka eivät suostu hoitamaan toisen siittämää tai synnyttämää lasta. He edustavat tyyppiä, jolle lapsen etu ei merkitse mitään, tyyppiä jolle hämärät ja ummehtuneet periaatteet ja omahyväisyys merkitsevät. Jotkut jopa kertovat tappavansa puolisonsa jos tämä synnyttää toiselle.
Ja nämä hirviöt kuvittelevat olevansa sivistyneitä kun puhuvat kauniisti ja pehmeästi.
päivä kerrallaan

risto

.
Toope selostaa kulttuuria, joka on tosiaan olemassa jossain Pakistanin suunnalla.
kun vaimosta haluaa päästä eroon, paloöljyä vaan päälle ja tulta perään. Sukulaiset avustavat.

Toopen sivistys on tommosta virtuaaliläppää. Varmaan viihteellistä ajan tappoa.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Sepe - 10.07.14 - klo:08:34
Minun mielestäni parisuhde pitäisi kieltää sellaisilta, jotka eivät suostu hoitamaan toisen siittämää tai synnyttämää lasta. He edustavat tyyppiä, jolle lapsen etu ei merkitse mitään, tyyppiä jolle hämärät ja ummehtuneet periaatteet ja omahyväisyys merkitsevät. Jotkut jopa kertovat tappavansa puolisonsa jos tämä synnyttää toiselle.
Ja nämä hirviöt kuvittelevat olevansa sivistyneitä kun puhuvat kauniisti ja pehmeästi.

Toki, eiväthän he itse tapa, he komentavat jonkun toisen siihen. Toki näin. Toki toki.

(Olen kirjoittamastasi täsmälleen samaa mieltä.)



Ei noista muiden puheista kannata välittää.


risto

#125
.
voi että...kyllä puoliskot eroavat vähemmästäkin syystä.


Ootteko muuten kuulleet semmoisesta että miehet todellakin elättävät toisten siittämiä lapsia. Taitaa olla puolet Suomen perheistä tällaisia.

vinkki: uusperhe

( peseekö äiti toisen naisen synnyttämien lasten vaatteita) ..äitipuoli

joo, on teillä miettimistä...toope ideoi lisää jos meinaa loppua.

Amanda

#126
Lainaus käyttäjältä: Rrape - 10.07.14 - klo:06:16
.
Toki Toope on tuonut itsensä selväksi, millainen ihmispeto hän on.
- suojelee länsimaista kulttuuria
- keskustelee sivistyneesti
- käyttää toki-sanaa taitavasti

- halveksii yksinhuoltajaäitejä
- halveksii todella syvästi ulkomaalaisavioliittoja
- pelkää aasialaisia, arabeja ja neekereitä...ruotsalaiset mukaan lukien.
- ja kaikki hyvässä me-hengessä.
- meidän täytyy estää siirtolaisuus.
Tälläkin aikaa kun jauhat paskaa, olisit hoitamassa sitä, toki.


Toki, toki, tuli selväksi  toki, mikä paskanjauhaja Toope on.
Minulta Toope saa syvän halveksunnan kaikesta mitä hän edustaa ja on esittänyt foorumilla.

Suosittelen ydinperhe lukemista Toopelle, Kolme pientä karhua, ja älä vaan tule tänne analysoimaan, kuinka ilkeitä karhut olivat valkoihoiselle pikkutytölle. Me alkaisimme itkemään syvällisesti ksrhujen käytöstä.

Meni pari päivää, ettei ehtinyt keskittyä foorumin juttuihin, mutta heti tämä pysäytti vastaamaan.
Tuohan on suoraan natsien käsikirjasta, josta alkoi toinen maailmansota! Rotuoppi, äitiysihanne ja kulttuuri (Goethe und Schiller usw.) ..

Toope varmaan kannattaisi hihamerkkejä väärät geenit omaaville, että nekin erottuisivat, joilla se ei heti päältäpäin näy..




karpalo

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 10.07.14 - klo:06:16
.
Toki Toope on tuonut itsensä selväksi, millainen ihmispeto hän on.
- suojelee länsimaista kulttuuria
- keskustelee sivistyneesti
- käyttää toki-sanaa taitavasti

- halveksii yksinhuoltajaäitejä
- halveksii todella syvästi ulkomaalaisavioliittoja
- pelkää aasialaisia, arabeja ja neekereitä...ruotsalaiset mukaan lukien.
- ja kaikki hyvässä me-hengessä.
- meidän täytyy estää siirtolaisuus. Tälläkin aikaa kun jauhat paskaa, olisit hoitamassa sitä, toki.


Lisäystä:

- Pelkää hyttysiä, ne imee verta.

- Käärmeet on tapettava sukupuuttoon, hyi inhaa.

- Kaupungeissa on lokinpaskaa pizzerioitten ja kebab-ja nakkikioskien ympärilla. Ylipäänsä Lokkeja ja puluja on liikaa.

- Kärpäset tuppaa sisälle kesäisin, koiranpaskaa joka paikassa, ei saa nukutuksi, kun naapuri leikkaa ruohoa iltaisin ja sunnuntaisin, huudattaa radiota, tupakansauhua, mopopojat.........

Toope

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 10.07.14 - klo:06:16

Toki Toope on tuonut itsensä selväksi, millainen ihmispeto hän on.
- suojelee länsimaista kulttuuria
- keskustelee sivistyneesti
- käyttää toki-sanaa taitavasti

Kamalaa tuollainen! Miten joku voi oikeasti puolustaa länsimaista sivistystä ja hyvinvointimallia ja demokratiaa?

Lainaa- halveksii yksinhuoltajaäitejä
- halveksii todella syvästi ulkomaalaisavioliittoja
- pelkää aasialaisia, arabeja ja neekereitä...ruotsalaiset mukaan lukien.
- ja kaikki hyvässä me-hengessä.
- meidän täytyy estää siirtolaisuus. Tälläkin aikaa kun jauhat paskaa, olisit hoitamassa sitä, toki.

En halveksu yksinhuoltajia. Halveksun naisia, jotka vartavasten hankkiutuvat yksinhuoltajiksi. Jos nainen omaa syytään jää yksinhuoltajaksi, esim. kusipäisen poikaystävän vuoksi, kunnioitan äitiä, en tuota isää. En pelkää sinänsä noita ihmisiä, mutta joskus pelkään sitä, että liiallisen siirtolaisuuden kautta yhteiskuntaamme pesiytyy tällaista ghettokulttuuria, josta esim. ruotsalaiset tai länsi-Eurooppalaiset maat ovat jo saaneet osansa. Haluaisin Suomemme välttyvän siltä. Ainoa keino sille mielestäni on rajoittaa maahanmuuttoa.

Arvostan yhteisöllisyyttä, eli "me-henkeä", joka toimi aikoinaan vahvasti homogeenisissä pohjoismaissa. Muistanette vielä Ruotsalaisen kansankodin, joka tosin on jo kuollut maahanmuuton myötä. Perinteistä yhteisöllisyyttä on enää vaikea löytää, koska maa on muuttumassa Libanoniksi. Pienimuotoinen siirtolaisuus minustakin on hyvä asia, hallittu ja koordinoitu. Euroopassa viime vuosina harjoitettu kehitysmaaperäinen siirtolaisuus vaan on täysi katastrofi. Se on heikentänyt Eurooppaa taloudellisesti. Se on luonut Eurooppaan alueita, jotka eivät enää edes ole kunnolla hallinnon tavoittamia, kuten Ruotsin Rosengård. Poliisi ja palokunta menevät näille alueille tuplamiehityksellä, koska niiden toimintaa ahdistellaan. Ranskassa on satoja lähiöitä ja alueita, jotka on julistettu tietynasteisiksi hätätila-alueiksi jatkuvien siirtolaislevottomuuksien vuoksi (siirtolaiset ovat afrikkalaisia ja lähi-itäläisiä).

Kysyn tässä vain sitä, olisimmeko voineet hoitaa vähemmän himohumanisteina yhteiskuntaamme paremminkin ja rationaalisemmin? Se, että Euroopassa on ongelmia, johtuu vain siitä, että me itse olemme toimineet typerästi ja antautuneet vasemmistoliberaalien utopiayhteiskunta-ajatteluun. Utopiaa terveen järjen sijaan...

LainaaToki, toki, tuli selväksi  toki, mikä paskanjauhaja Toope on.
Minulta Toope saa syvän halveksunnan kaikesta mitä hän edustaa ja on esittänyt foorumilla.

Näin voi puolestani aina sanoa. En ota tuota henkilökohtaisesti. Hyvä yhteiskunnallinen keskustelu vaatii sitä, että ihmiset ovat avoimesti eri mieltä. Mutta juuri demokraattinen ja moniarvoinen keskustelu vaatii kaikkien, jopa radikaalien mielipiteiden ilmaisemista.

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 10.07.14 - klo:09:12
Toope selostaa kulttuuria, joka on tosiaan olemassa jossain Pakistanin suunnalla.
kun vaimosta haluaa päästä eroon, paloöljyä vaan päälle ja tulta perään. Sukulaiset avustavat.

Toopen sivistys on tommosta virtuaaliläppää. Varmaan viihteellistä ajan tappoa.

Oletko lainkaan ymmärtänyt, mistä olen puhunut!? Minähän puolustan länsimaista liberaalia demokratiaa, enkä halua tänne mitään esim. islamilaisia ajatuksia. HALOO PAHVI! ??? Minä haluan yhteiskunnan pysyvän senkaltaisena, jossa mielipiteistä ei rangaista.
http://anupalosaari.blogspot.fi/2014/07/tuomiolauselmasta.html

Kyseinen nainen sai tuomion arvosteltuaan islamia, Suomessa 2014.

Minä pidän yhteiskunnasta, jossa asioita saa arvostella, jossa saa olla eri mieltä politiikasta, jossa saa olla väärässäkin joskus. En pidä yhteiskunnasta, jossa "totuutta" tungetaan väkisin kurkkuun kuin vihreiden kasvisruokapäivää.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

risto

#129
.

Haluat yhteiskunnan...ihan väärä paikka polttaa kynttilää

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä