Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Uusi aihe.

Aloittaja allekirjoittanut, 21.09.07 - klo:17:47

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"
Lainaus käyttäjältä: "outopoika"Lataamani Linus kysyy minun osoitettani. Tulisiko minun sekin kertoa ?

Ei jos et halua :)

Linukka kyselee, mutta tietoja ei tarvitse win-tapaan antaa ... Itse annoin aikanaan wikulle puolalaisen tiedot :D ... jälkeenpäin "mitään tietoja ei lähetetä Microsoftille" osoittauti valheeksi. Otin hotmail-osoitteen ja se sivu tuli puolankielisenä :lol:

On sinällään varsin outoa kun -järjestemä ryhtyy "kyselemään" kotiosoitetasi ?

allekirjoittanut


allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: "Aakku"
Lainaus käyttäjältä: "outopoika"Lataamani Linus kysyy minun osoitettani. Tulisiko minun sekin kertoa ?

Ei jos et halua :)

Linukka kyselee, mutta tietoja ei tarvitse win-tapaan antaa ... Itse annoin aikanaan wikulle puolalaisen tiedot :D ... jälkeenpäin "mitään tietoja ei lähetetä Microsoftille" osoittauti valheeksi. Otin hotmail-osoitteen ja se sivu tuli puolankielisenä :lol:


Olen nuori teidän ymmärrykseenne nähden tässä asiassa, mutta jos teidän tulee ensin huijata omaanne, niin kuinka luotettava tuo omanne on (Linuks) ?

allekirjoittanut

Siihen määrään minkä itse uskon oiken ymärtäneeni: ei tuo mies tehnyt vakoilu-ohjelmaa meille. ?

Paha setä

Lainaus käyttäjältä: allekirjoittanut - 21.09.07 - klo:18:47
Lainaus käyttäjältä: outopoika
Lainaus käyttäjältä: Aakku

On - lähes kaikissa distroissa [=jakeluversio, distribution] on suomenkieli mukana. Tämä ei siis ole kynnyskysymys :)

Minä olen ymmärtänyt että tuo Pill Cates on omallaan saattanut aikaan nykyisen intternetin. Jos sinä Aakku sanot toisin tietäväsi, niin minä uskon sinua sillä sinä puhut "tietokonekieltäkin". Joten varmasti tiedät mistä itse puhut. Minulle kerrontasi oli "hepreaa", sillä minä en edes tiedä mistä sinä puhuit, sillä en ymmärrä "tietokonekieltänne".

Jos oivallisena tahdot avustaa, niin voitko esim. linkittää tuon tietosi eräälle oudolle, kiitti.  :)

Pitääkö minun sanoa että "long term support" on ihan eri asia kuin pistää rahansa paskaan. Nauti siitä. Ole hyvä.


Tarkoitin tietenkin tuota suomenkielistä Linuksia.  :)
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

Paha setä

Suomen (Tai Marin) kielistä linuxia on saatavilla rajoitetun erän, hyödynnä tarjous heti! Tarous koskee käyntikorteja, brodeerattuja huppareita ja T-paitoja.

Olis vaan Ubuntu tai Mint tällä koneella.
Mies mietti aikansa miten vois,
tämän selittää,
sitten hän lensi pois.

Hän lensi pois.

-Juice Leskinen-

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä