Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Vs: Juhan blogi

Aloittaja Juha, 05.09.14 - klo:09:07

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Juha

Mitä Näkkäriin tulee, niin tosiaan tiedä, mitä järkeä on minun olla siellä.

Mitä Näkökulmalla haetaan. Ei toiveet varmaan yhdy, eikä minun toiveet epätoivottuna käy.

Ehkä jotain kirjoitan joskus enemmänkin. Varmoja en tiedä.

Juha

Monen foorumin tapauksessa vallitsee eri yhteisöjä. Joka paikasta muodostuu helposti omanlainen.

Yksi foorumi tylsälänä on keskusteöun ja elävyyden kuolettaja.

Näkkäri on Tylsälä oikeasti kuten sinä ja Hippi ja Jaskakin on.

Juha

KM:  " Ei foorumilta voi mitään tilata vaan on tyydyttävä siihen, mitä on tarjolla."

Itse olen toimija enkä peesailija. En tee vapauden suhteen myönnytyksiä suurempaba linjana.

Tylsämielisemmät tehkööt mitä lystää. En ala heitä hauskuuttamaan ilman suurempia syitä.

Juha

Täällä on elävyyttä. Näkkäri on sinetöidysti keloutunut. Elävässä mielessä se on toivoton.

Ajatusmylly oli aika elävä. Mode kävi vaiheita siinä missä muutkin. Ketjureaktio ei ole saanut taakseen erilaista ristivetoa. Soihen se on kuitenkin mahdollinen mikäli minusta riippuu.

Juha

Täällä voi edes jotain tehdä minun tapauksessa. Näkökulmalla olen epätoivottu teenpä mitä vain ja mitä vain en oke valmis tekemään.

Outomaa ei ole sinetöinyt omaa kuolintilaa. Elämä on mahdollinen jos sitä kirjoittajalla itsellään on.


karpalo

#25
Lainaus käyttäjältä: Juha - 05.09.14 - klo:16:02
"Pakko" sanoa, että vaikka Karpalo on tiettävästi vabhempaa ikäpolvea, niin hän on aika turhanpäiväinen foorumeilla.

Onkohan toisin reaalissa. Veikkaan että ehkä ei.

On aivan pakko tohon välihin tokaista (en ole vabhempaa), että tyhmempää ihmisolentoa kuin sinä saa hakea, mutta ei hevin löydä. Olet kuin lastu laineilla, ei mitään päämäärää, ei suuntavaistoa, pelkkää hölötystä kaikki tyynni.

Ei löydy realissa, eikä missään muualla.

Niin olet poitsu kuin pissanreikä lumessa, ei mitään järkeä, kaikki pelkkää töhnää, osin kyllä varasteltua krempan polvista.

Tunnen myötähäpeää kaikkea tokkurointiasi kohtaan. Luulin joskus, että ryhdistäydyt jotenkin, näämmä turha luulo, töpeksintä jatkuu, kunnes saa loppuhuipentuman, mikä se on, se jää nähtäväksi.

Tähän mennessä kaikki on mänt kohden Anus-aukkoa.

Juha

Ei netissä voi olla kenenkään kaveri. ihan huuhaata. En ollut Hipin kanssa sitä koska en tiedä kenen kanssa olisin ollut.

Täällä ylläpito ei ole käytännössä etenemisen este yhtä suunitelmallisesti. Näkkäri vastukset ei sinällään haittaa, päinvastoin.

Banneissa wi ole mitäön tappeemisen arvoista. Tylsämielisyyttä sitäkin enemmän. Toki banni vapauttamiseen käy, mutta näkkärillä sillä on sulkeva tarkoitus.

Juha

Foorumilla voi kuvitella kaveruutta. Vaikka löytäisi selkeää tinkimättömyyttä ja vapausraistelijaa, no, kyllä se riiyäisi. Ei vaan oikein näiltä areenoilta. Näkkäriltä ei edes periaatteessa.

Jatkoa kohta...

Juha

Jaa.

Suunta on hyvä monella. Siihen voisi olla jo tyytyväisempi.

En tiedä. Usein ne ns vapaustaistelijat ovat sitä liian kapeasti. Ei se minua ihan vakuuta.

Suti

Lainaus käyttäjältä: Juha - 05.09.14 - klo:16:13
Monen foorumin tapauksessa vallitsee eri yhteisöjä. Joka paikasta muodostuu helposti omanlainen.

Yksi foorumi tylsälänä on keskusteöun ja elävyyden kuolettaja.

Perkeleen älykästä. Suorastaan käsitttämätöntä.

Lainaus käyttäjältä: Juha - 05.09.14 - klo:16:13
Näkkäri on Tylsälä oikeasti kuten sinä ja Hippi ja Jaskakin on.

Paskamaista, raukkamaista käydä niiden kimppuun jotka eivät voi samalla foorumilla puolustautua (tosin Jaska ja Hippi eivät varmaankaan vastaisi).
Juhan foorumeilla tyypillistä ja varsinainen anti.

No niin, osoita lahjakkuutesi ja käy kimppuuni. Kasvamaan et pysty.
päivä kerrallaan