Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Mihis ne lähes 'kaikki' ihanat naiset ovat kadonneet?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, 08.09.14 - klo:08:55

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

sniper

Lainaus käyttäjältä: Toope - 27.09.14 - klo:21:25
Makuasiathan sinänsä ovat hauskimpia ja mielenkiintoisimpia väittelynkohteita.

Niin onkin joillakin on maku peukalossa ja peukalo P***eessä!
Miksi olisin vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voin olla täysin mahdoton. 

"Hän joka ymmärtää tulevaisuuden vastatuuleksi kulkee väärään suuntaan"

Huom! Kirjoitusvirheet ovat mukana vain höysteenä.

Amanda

Lainaus käyttäjältä: sniper - 28.09.14 - klo:11:55
Lainaus käyttäjältä: Toope - 27.09.14 - klo:21:25
Makuasiathan sinänsä ovat hauskimpia ja mielenkiintoisimpia väittelynkohteita.

Niin onkin joillakin on maku peukalossa ja peukalo P***eessä!

Hahaa ..
lähes kaiken olen huomannut hahmottavani kuvana mielesssäni (kummasti vasta äskettäin alkanut tuota ihmettelemään) ja pakosta tuli mieleen Toope peukalo suussa  :D

Frux

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 09.09.14 - klo:22:30
.
Naisten housujen historia . On oikein väitöskirja aiheesta.
On hauskaa luettavaa.

1910 poliisit pysäyttivät Helsingissä naisen joka oli housupuvussa
.naisten alushousutkin olivat sopimattomia.

Savon seudulla naisten alushousut yleistyivät vasta 20-30 -luvuilla. Lääkärit suosittelivat.

70-luvulla naisten housuista tuli yleinen asu.

.

Paitsi pankeissa naisille hyväksyttiin housut vasta 80-luvun lopussa. Kais tiät?  ;)

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Angela December - 28.09.14 - klo:16:25
Lainaus käyttäjältä: Rrape - 09.09.14 - klo:22:30
.
Naisten housujen historia . On oikein väitöskirja aiheesta.
On hauskaa luettavaa.

1910 poliisit pysäyttivät Helsingissä naisen joka oli housupuvussa
.naisten alushousutkin olivat sopimattomia.

Savon seudulla naisten alushousut yleistyivät vasta 20-30 -luvuilla. Lääkärit suosittelivat.

70-luvulla naisten housuista tuli yleinen asu.

.

Paitsi pankeissa naisille hyväksyttiin housut vasta 80-luvun lopussa. Kais tiät?  ;)

eikä lyhythihaista puseroa. Naiselta ei saanut näkyä paljasta käsivarttakaan.

Amanda

#34
Kyllä mulla oli aikoinaan pankissa joskus housut jalassa, muttei tavalliset, vaan sellaiset muodikkaat jopa ruudulliset, kokoa 36.. voi niitä aikoja, jos niihin vielä mahtuisi  :D  Mutta se olikin mini-pankki, Bank of Tokyon sivukonttori Hampurissa, kourallinen työntekijöitä. Sitä ennen pankissa Suomessa en muista, mitä pidin ja sehän olikin vain yhden kesän kesälomitushomma.

Nykyään ja varsinkin nykyään nainen tietyissä viroissa on uskottavampi, jos ei tehosta osaamistaan paljaalla iholla, vaan on päällä ns. business woman vaatteet..  ala Angela Merkel, Hillary Clinton :)

Siinä, missä pitää pukua ja kravattia, naisella on nätti pusero ja jakkupuku.


Toope

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 28.09.14 - klo:12:41
Lainaus käyttäjältä: sniper - 28.09.14 - klo:11:55
Lainaus käyttäjältä: Toope - 27.09.14 - klo:21:25
Makuasiathan sinänsä ovat hauskimpia ja mielenkiintoisimpia väittelynkohteita.

Niin onkin joillakin on maku peukalossa ja peukalo P***eessä!

Hahaa ..
lähes kaiken olen huomannut hahmottavani kuvana mielesssäni (kummasti vasta äskettäin alkanut tuota ihmettelemään) ja pakosta tuli mieleen Toope peukalo suussa  :D

Kovin outomaalainen kommentti taas sinulta. Tämä ei ollut kehu, muuten.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Amanda

#36
Laittamani valokuva on mestarillinen otos, mutta sinä et tunnu olevan kiinnostunut kuvataiteesta ja se on ihan OK niin.
Etkä muista kulttuureistakaan ja sen historiasta muuten, kuin todistaaksesi, että oma kaukasinen perimäsi on parempi ja muut ovat toisarvoisia.

Minua kiehtoo vieraat kulttuurit ja yritän aina tilaisuuden tullen ymmärtää.. jos vähän pääsee tirkistämään kulissien taakse on rikkautta..  tai paremmin sanottuna kiinnostuksen puute on henkistä köyhyyttä.


Toope

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 29.09.14 - klo:00:12
Laittamani valokuva on mestarillinen otos, mutta sinä et tunnu olevan kiinnostunut kuvataiteesta ja se on ihan OK niin.
Etkä muista kulttuureistakaan ja sen historiasta muuten, kuin todistaaksesi, että oma kaukasinen perimäsi on parempi ja muut ovat toisarvoisia.

Minua kiehtoo vieraat kulttuurit ja yritän aina tilaisuuden tullen ymmärtää.. jos vähän pääsee tirkistämään kulissien taakse on rikkautta..  tai paremmin sanottuna kiinnostuksen puute on henkistä köyhyyttä.

Laittamasi otos oli sinun mielestäsi mestarillinen otos! Omasta mielestäni ei ollut, vaikka sinänsä nätti olikin. Et voi tehdä mitään päätelmiä tuon perusteella siitä, arvostanko kuvataidetta, tuollainen päätelmä on pelkkää ahdasmielisyyttäsi. Minä arvostan hyvin korkealle länsimaista taidetta ja arkkitehtuuria 1600- luvuilta 1900-luvun alkuun saakka. Jopa niin korkealle, etten osaa kuvitella minkään toisen kulttuurin luoneen yhtäläistä kauneutta, kulttuuria ja symmetristä harmoniaa kaupunkeihinsa ja taiteeseensa, mitä viime vuosisatojen eurooppalaiset kehittivät. Sinä voit "Tiistai" halveksua ja väheksyä noita taiteellisia saavutuksia, mutta eivätkö ne lopulta ole niitä kauneimpia ympäristöjä, joita ihmiset (turistit) haluavat nähdä? Miksi mielestäsi ihmiset tykkäävät katsella esim. "renessanniajan" taidetta? Koska silloin luotiin visuaalista taidetta, joka miellyttää meitä nykyisiäkin. Nykytaidehan tuossa epäonnistuu, nykytaiteilijathan elävät usein valtion tuilla, koska erkkikään ei heidän tekeleitään katsele.

Tuo on minun näkemykseni, enkä vaadi kenenkään olevan samaa mieltä kanssani. Tuo näkemys ei hyökkää ketään vastaan. Jos joku tykkää esim. arabialaisesta tai japanilaisesta taiteesta/arkkitehtuurista, no siitä vaan. Itse pidän eurooppalaisesta tyylistä.

En minä pidä afrikkalaisesta kulttuurista. Miksi pitäisin? Minusta se ei tarjoa mitään minulle. En pidä kiinalaisestakaan, tai intialaisesta. Ei tämä silti tarkoita, että vastustaisin niitä, minä omalta osaltani sallin kaiken. Mutta nuo ovat makuasioita. Minä vain satun tykkäämään eurooppalaisesta kulttuurista. Joku ääliö tästä varmaan voi vetää rasismikorttia taas esille...

ps. Niin, mitä tuohon naiseen tulee. Hän ei ole ihannenaiseni.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Esmerkix

Lainaus käyttäjältä: Rrape - 11.09.14 - klo:08:47
.
Niin. Alkuperäinen kysymys oli, miksi 50 v sitten kaikki Lappeenrannan naiset olivat kaduilla kauniita.
Ja pimeän peiton alla vielä kauniimpia.

---

Oliko Lappeenrannassa jo silloin katuvalot?

Toope

#39
Ihania naisia on nykyisin aika vähän, nykyiset naisihanteethan ovat 10 dollarin katuhuoran näköisiä Miley Cyruksia sun muita lady GaGajoja, joiden ainoa ansio on taito heiluttaa persettä rapin tyyliin. Musiikista viis, image on tärkeämpää.

En pidä.
"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Pikavastaus

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä