Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

”Verot kevenee” Perkele näitten kanssa!

Aloittaja THL tiedottaa, 06.01.09 - klo:11:21

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

rapevainaa

.
Minusta on oikein että äs-eetä verotetaan. Auton käyttäjät maksavat autoveroa ja bensaveroa ja äs-ee yrittää tallata teitä ilmaiseksi. Ja sen lisäki käyttää bussilinjoja joissa on verosubventiota.
Hyvä kokoomus!

S

Veronkierto on aika kompleksinen juttu, jos sillä yrittää keplotella itselleen harmaan talouden kautta tiettyjä etuja. Kaikki keinot ovat tietenkin käytössä, jos esikoiskirja ei myy odotetulla tavalla. Pelkkä 'ulkomaan' myynti ei yksistään riitä lisäansioiksi, tai kattamaan juuri mitään kuluja.

- Helppo on myös tehdä itselleen kompleksi näistäkin lieveilmiöistä; mutta pitää tietenkin viime kädessä huolehtia ettei jää missään vaiheessa kiinni. Varsinkin jos & kun saa Supon miehet peräänsä, niin ei sekään ole varmasti kovin mairittelevaa orastavan kirjailijan uran kannalta?!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

THL tiedottaa

Eugenilla oli kans ihan hyvä pointti!    :D

Niin ku ei vaan oo käyny. Eli en oo jääny kiinni.    ;D

Kohta varmaan joku ilmiantaa mut.    :-\

Muutoin, epäilen, että Eugenille tuli mieleen tuo arvioverotukseen joutuminen omasta kokemuksestaan.    ;D




Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

.
Aika hyvin. Sälli on tehnyt kirjoja koko ikänsä 15 v lähtien ja verottaja on ollut koko ajan kimpussa.
Mitä vähemmän tekee kirjoja, sen enemmän veroja  :'(
Näin toimii kapitalismi. Se kannustaa tekemään yli oman tarpeen.

Eugen

Lainaus käyttäjältä: se - 07.01.09 - klo:15:13
Eugenilla oli kans ihan hyvä pointti!    :D

Niin ku ei vaan oo käyny. Eli en oo jääny kiinni.    ;D

Kohta varmaan joku ilmiantaa mut.    :-\

Muutoin, epäilen, että Eugenille tuli mieleen tuo arvioverotukseen joutuminen omasta kokemuksestaan.    ;D



Kohta jäät poseen, nimittäin veroviraston akat lukee juuri Outsaa paremman puuhan puutteessa....
"Aye, caramba!"

THL tiedottaa

.
Kuka helkkari ne on tänne pyytäny!?  Nyt mää tiärän: YLLÄPITO TIÄTYSTI!

Pääsyyllinen on Aakku! Kukas muu täällä huseeraa niinku moteraattorina? Ettet vaan sääki, Eukeni?!

APUVAAA! Ylläpito on mua vastaan!







Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: se - 07.01.09 - klo:17:45Kuka helkkari ne on tänne pyytäny!?  Nyt mää tiärän: YLLÄPITO TIÄTYSTI!

Pääsyyllinen on Aakku! Kukas muu täällä huseeraa niinku moteraattorina? Ettet vaan sääki, Eukeni?!

APUVAAA! Ylläpito on mua vastaan!

Voivat hyvinkin lukea - luppoaikoinaan, mutta ei kai kukaan meistä ole hetä tänne pyytänyt, eritystarkkailemaan. Mahdollisen veronkiertovinkit laitettakoon vieraille näkymättömään klubiin :)

Minä. Aakku, en ole varsinainen moderaattori - sitä puolta hoitavat vallan muut - olen enemmän tekniikkapuolella, jotta foorumi toimisi juohevasti ja varmuuskopioita teen ... seuraavan kerran tänään vuorokauden vaihtuessa. Vähän niinkuin kaiken varalta. Siinä toissasyksyisessä tuhossa varmuuskopio oli kyllä, mutta kun se oli palvelimella, ei sitä saanut palautettua --> nyt otan sen ja lataan omalle koneelleni. Käytän nyt läppäriä, johon on liitetty se isompi littunäyttö ja kunnon näppis. Näytönohjainkortti lienee sökönä, mutta kun auto on pojalla lainassa ja matkaa helppohintaiseen Cruzbrokeriin on sellaiset 9 km, en viitsi lähteä taksilla kera koneen, näytön ja piuhojen .... vika on jossain niistä. Tässä se toimii analogisessa tilassa hyvin. Onneksi oli varmuuskopiot Kvanttimekaniikka I:tä muistitikuilla.

Ylläpito pitää sinua, se, ystävänä :)

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Aakku - 07.01.09 - klo:18:16

Minä. ...
Vähän niinkuin kaiken varalta. ...  se isompi littunäyttö
... Näytönohjainkortti lienee sökönä, ...auto on pojalla lainassa

.... vika on jossain niistä.

... se toimii analogisessa tilassa hyvin ... oli varmuuskopiot ... muistitikuilla.


En kyllä ymmärrä (mutta ei mikään ihme, ehän mää muutenkaan mitään ymmärrä), että miten tuo kaikki liittyy veroviraston täällä harjottamaan kyyläämiseen??


LainaaYlläpito pitää sinua, se, ystävänä :)

Joo, joo.

(     Heh, pitikö toi mun juttuni ottaa taas noin tosissaan!   Ei Rape vaan olis.   ;D    )   
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

allekirjoittanut



Minäkin sain tänään uuden verokortin, ja veroprosenttini on tänä vuonna 6,25 % vähemmän kun vuonna 2008.

THL tiedottaa

No, siinä se taas nähtiin!

MUA SORSITAAN!!!


-----------

Niin, sulla on kans ne tulotkin vähentyneet?
Paljonko muutoin tuo veron vähennys tekee prosenteissa?






Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä