Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Pakkasella

Aloittaja Eugen, 02.02.09 - klo:15:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Eugen

Tänään pakkasella olisi kiva kääriytyä untuvatakkiin... Untuvatakin lämmössä on onnellinen ihminen, mutta entäs ne ankat, jotka ovat untuvan luovuttaneet? Untuvaa ei saada tarpeeksi teurastetuista ankoista ja hanhista, joten linnut kynitään elävältä, jopa 4 kertaa elonsa aikana... Tällainen eläinrääkkäys on EUssa tietty kielletty, paitsi ex-itäblokissa Unkarissa ja Puolassa, jossa EUn säännöksillä pyyhitään muutoinkin persettä. Niin ja Kiinassa, jonne Euroopan työpaikat lähetetään, jotta kaikkia eettisiä sääntöjä voitaisiin kiertää....
"Aye, caramba!"

THL tiedottaa

Miten pahasta ongelmasta on kyse? Tikusta, ei vaan siis höyhenistä asiaa?

Tiedän, että linnut kynivät itsestään valtavan määrän höyheniä joka kevät pesiessään.

Ilmeisesti nykyajan ihmiset ovat etääntyneet luonnosta niin paljon, etteivät ole koskaan nähneet, miten linnut omilla höyhenillään peittävät munat pesäänsä. Siis kehostaan nyppimillään.



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Eugen

"Aye, caramba!"

rapevainaa

.
Huonomminkin voi olla

Tässä on urheilu-metsästetty kyyhkyjä Argentiinassa. There are currently over 300 million doves in Argentina and the number rises each year.


jcs

No, itse asiassa, minulla on tällä hetkellä untuvatakki... tosin tässä kylässä lahjoituksena saatu, mutta kuitenkin...
Pitääkö minun nyt siis lopullisesti sinetöidä tuo ratkaisuni mitä jo toisaalle kirjoitin?

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: jcs - 02.02.09 - klo:17:52
No, itse asiassa, minulla on tällä hetkellä untuvatakki... tosin tässä kylässä lahjoituksena saatu, mutta kuitenkin...
Pitääkö minun nyt siis lopullisesti sinetöidä tuo ratkaisuni mitä jo toisaalle kirjoitin?


Älä hullujas puhu!

Rinnastus:

Meillä kaikilla on lukko asuntomme ulko-ovessa. Pitäisikö pikaisesti poistaa kaikki lukot ovistamme, kun Abloyn tehdas juuri levitti ympäristöön todella vaarallisia myrkkyjä?


----------

Jätkät!

Järjen käyttö ei oo kiellettyä!





Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: se - 02.02.09 - klo:18:24Meillä kaikilla on lukko asuntomme ulko-ovessa. Pitäisikö pikaisesti poistaa kaikki lukot ovistamme, kun Abloyn tehdas juuri levitti ympäristöön todella vaarallisia myrkkyjä?


----------

Jätkät!

Järjen käyttö ei oo kiellettyä!

Kun se Abloyn tehdas kuhahti palamaan, niin nikkelkiosidi on helvetin myrkyllistä,

Järkeä saa ja pitääkin käyttää ...

S

Aika kaukaa haettuja rinnastuksia, tai vertailukohtia nyt se;kin tuossa viestissään maalailee. Pitäisikö tässä nyt alkaa varomaan, tai olemaan huolissaan kaikista myrkyistä, mitä ilmaan joka hetki eri jutuista leviää. Silloinhan tuolla ajattelumallilla ei uskaltaisi ovestaan ulos astua.

- Ylireagointia tulisi joka asiassa kaiken järjen mukaan välttää; joten terve järjenkäyttö on tässäkin mielessä sallittua?!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

THL tiedottaa

Kylläpä taas ymmärretään väärin niin vaan perk... siis tavattomasti.

Kyllä mun miälestä meidän pitää käyttää ihan hyvällä omallatunnolla (kenellä ny sitte sellanen sattuu olemaankin) kaikki hankkimamme untuvapeitot, -takit ja makuupussit loppuun. Samoin kuin pitää lukot ovissamme.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

S

Kyllä noista puolivillaisista rinnastuksista väkisinkin muodostaa ristiriitaisia käsityksiä. Siinä on se kuuluisa ymmärryskin välillä koetuksella. Mutta koitetaan kuitenkin olla ymmärtäväisiä, kun kerran tässä ollaan tekemisissä alemman tason ajattelun kanssa. 

- Kaikille ei ole annettu sellaisia älynlahjoja, joita kykenisi käyttämään käytännössä loogiseen & järkevään ajatteluun. Itsestäänselvyydetkin pitää näköjään vääntää jos jonkinlaiseen kieroon solmuun, että ne tulisivat edes itselle jollakin tavalla ymmärretyiksi?! Eli pakkasen puolelle mennään tässäkin suhteessa, niin että heilahtaa...!!!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä