Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Suo

Aloittaja THL tiedottaa, 04.02.09 - klo:06:08

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

Eihän tuo voi olla silloin mahdollista, jos kerran sää sanot, mitä mun päässäni liikkuu??

Jaa, jos siis sulla on yhtaikaa ristiriitaiset ajatukset, joo sitten!


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

.
Haluatko tietää, mitä sun päässä liikkuu?

THL tiedottaa

.
Totta helkkarissa!  Kerro!  (Mutta vaan mulle, kuiskaa...)


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

.
Jos siellä liikkuisi jotain niin tietäisit sen takuulla. Se on siis tyhjä.

THL tiedottaa

.
Älä helkkarissa!

Toi oliki hyvä uutinen!

Nythän mulla on oiva tilaisuus alkaa täyttää ihan puhtaalta pöydältä.

Nam, Nam!



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

.
Sun vasatus viipyi niin kaun että olin jo pyytämässä ÄSSÄ:n läpivalaisevaa lausunto.

Ässä olisi antanut sinulle TIEDON SIEMENIÄ (TS)

THL tiedottaa

Vastaus viipyi – minuutti väliä.

Jaa, ettäkö mulle olis eduksi, säähän sen tietysti paremmin tiedät, äSSältä saadut tiedon siemenet.

Mua kyllä vähän itteäni arveluttaa ottaa niitä tänne ihan tyhjään päähäni. Tiedä mitä niistä vielä alkaa versoon.

Tulis vaikka korvista ulos.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

S

Sen verran tähän juttuun vielä viiveellä sekaannun, että ne siemenet ovat tarkkaan sanottuna tiedon jyviä, josta sitä kuuluisaa viisautta versoaa; niinkuin allekirjoituksessanikin sananmukaisesti mainitaan.

Siitä en mene kylläkään takuuseen, että ne jyväset versoavat jonkun 'tyhjäpään' päässä. Nimittäin sinne tarvitaan ensinnäkin kunnollista kasvualustaa & maaperää, mistä se viisaus voisi kenties versota. Tuskin se keinosiemennyskään toimisi näissä puitteissa millään tavalla.

- Jokainen siis niittäköön sitä, minkä on eteensä kylvänytkin - joko viljellen rönsyjään, tai sitten kasvattaen kukkeaa kasvustoaan; levittäen niitä kuitenkin kaikesta huolimatta laajasti haaroittuen ympärilleen!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

rapevainaa

.
Ässä, sinä voisit kokeilla ajatuksensiirtotekniikkaa, koska olethan tullut avaruudesta.- Se sen sijaan asuu vain maalla.
Kyllä tyhjää päätä on helpompi täyttää kuin täyttä.

Mitä muuten "maalla" on  Mansen murteella.

S

Tuo ajatuksensiirto-tekniikka on eräällä tavalla tuttua toimintaa - mutta pitää olla ensinnäkin tarkkana mihin tai keihin sen suuntaa. Joidenkin tyhjyyttään ammottava päänuppi saattaa mennä herkästi sekaisin, jos sitä aletaan liiaksi sorkkimaan. Kyllä siellä pohjalla täytyy jotain perustaa olla, ettei ns. 'aivopesut' valu täysin toisesta päästä ulos. Tosin en harrasta moista tekniikkaa tietoisesti kovinkaan usein, sen epäeettisyyden takia.

Tuota maalla-murreilmaisuvastinetta kannattaa kysyä itse asiantuntijalta, eli SE varmasti osaa vastata Teiskonpirulaisena tähänkin kysymykseen aukottomasti. Ehkä sieltä tulee vastauksena jotain sellaista kuin; 'ulkomailla' tms. Mutta ei sekään tietysti kenestäkään varsinaisesti vielä tee maalaista - vielä vähemmän ulkomaalaista.

- Maalaisuuden käsite on kuitenkin varsin laaja & venyvä, joten kaikenlaisia yksisuuntaisia luokitteluja tai asiaankuulumattomia kategorioita tulisi mahdollisuuksien mukaan vältttää viimeiseen asti. Jos joku asuu maalla; niin ei hän ole sen parempi tai huonompi ihminen, kuin vastaavasti kaupunkilainenkaan. Ei ainakaan maalaisjärjelläkään ajateltuna pitäisi näin olla?!

- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä