Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Suo

Aloittaja THL tiedottaa, 04.02.09 - klo:06:08

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: se - 05.02.09 - klo:22:05


En minä ole kertonut olevani kissatappelussa, kerroin vain mitä näin.


[/quote]

Minusta Outopoika on samanlainen visionääri kuin Ässä. Näkee visioita kissatappuista suolla.
En ole eläissäni nähnyt suolla kissa, saati kahta että syntyisi tappelu.

Se vielä että ihmiset muutautuvat (transform) kissoiksi, on suoraan lasten aamu-TV:stä.

TRANSFORM!

HUI!


http://www.youtube.com/watch?v=jeGJLryxruw

THL tiedottaa

Tuo linkki oli jo tuolla mun ensimmäisessä viestissäni.

Ei siinä mitään, tuleepahan mainostettua!


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: Rape - 06.02.09 - klo:06:59
Lainaus käyttäjältä: se - 05.02.09 - klo:22:05


En minä ole kertonut olevani kissatappelussa, kerroin vain mitä näin.




Minusta Outopoika on samanlainen visionääri kuin Ässä. Näkee visioita kissatappuista suolla.
En ole eläissäni nähnyt suolla kissa, saati kahta että syntyisi tappelu.



Onko kyse "putki-ajattelusta", jonka mukaan kissat eivät kulkesi soilla, koska Rape ei ole eläessään kissaa suolla nähnyt.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: outopoika - 11.02.09 - klo:15:07

Onko kyse "putki-ajattelusta", jonka mukaan kissat eivät kulkesi soilla, koska Rape ei ole eläessään kissaa suolla nähnyt.

Putkiajattelu on insinöörin ominaisuus.

Mutta miten se liittyy siihen,  ettei kissa kulje suolla. Mitä se siellä tekisi?

Oletko itse nähnyt kissan suolla?

allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: Rape - 11.02.09 - klo:16:31
Lainaus käyttäjältä: outopoika - 11.02.09 - klo:15:07

Onko kyse "putki-ajattelusta", jonka mukaan kissat eivät kulkesi soilla, koska Rape ei ole eläessään kissaa suolla nähnyt.

Putkiajattelu on insinöörin ominaisuus.

Mutta miten se liittyy siihen,  ettei kissa kulje suolla. Mitä se siellä tekisi?

Onko todella niin, että kissat kiertävät suot, vai onko kyse sinun visiostasi ? Mitä se tekee suolla, minä veikkaan sen olevan niitä suonhalaajia,  niinku kettutytöt ym. Onko se nähnyt kissoja suolla ?


Lainaa
Oletko itse nähnyt kissan suolla?

Minun tulisi ensin mennä suolle katsomaan, joten kysymys kuuluu myös, mitä minä siellä tekisin.


rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: outopoika - 11.02.09 - klo:16:59

Minun tulisi ensin mennä suolle katsomaan, joten kysymys kuuluu myös, mitä minä siellä tekisin.



Katsoisit sillä tippaleipänäölläsi, onko kissa siellä.


allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: Rape - 11.02.09 - klo:17:03
Lainaus käyttäjältä: outopoika - 11.02.09 - klo:16:59

Minun tulisi ensin mennä suolle katsomaan, joten kysymys kuuluu myös, mitä minä siellä tekisin.



Katsoisit sillä tippaleipänäölläsi, onko kissa siellä.


Jos vaikka sinun vaimosi menestyksellisesti käyttäisikin edellisen kaltaisia metodeja sinua kuljettaessaan, minä kuitenkin sanon sinulle että mene itse  ;D

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: outopoika - 11.02.09 - klo:17:12

, minä kuitenkin sanon sinulle että mene itse  ;D

Siis minne? Justiinsa sanoin ettei kissa kuljeskele suolla. Hetikö pitää mennä katsomaan jos se sittenkin olisi siellä? Ei vaimoni vaan sinun typerästä päähänpistosta.

allekirjoittanut

Lainaus käyttäjältä: Rape - 11.02.09 - klo:17:17
Lainaus käyttäjältä: outopoika - 11.02.09 - klo:17:12

, minä kuitenkin sanon sinulle että mene itse  ;D

Siis minne? Justiinsa sanoin ettei kissa kuljeskele suolla. Hetikö pitää mennä katsomaan jos se sittenkin olisi siellä? Ei vaimoni vaan sinun typerästä päähänpistosta.

Jos sinä sanot että kissat eivät liiku suolla ja todistaaksesi olettamuksesi tosiasiaksi, minun tulisi mennä katsomaan kulkevatko ne   :P

Joko olet insinööri, tai pyrit hyväksesi käyttämään vaimosi menestyksellistä kuljetusmetodia. 

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: outopoika - 11.02.09 - klo:17:26


Joko olet insinööri, tai pyrit hyväksesi käyttämään vaimosi menestyksellistä kuljetusmetodia. 

Vaimoni myös väitti että kissa on suolla ja sanoin sille että mee itse kattomaan. Ja sille tielle se jäi. Minulla ei ole vaimoa, joka laatisi mulle logistisia suunnitelmia.
Koska olen 90% sotainvalidi, ja suolla haavoittunut, en nyt millään viitsi olla jonkun Suokukon juoksupoikana.

Seuraavaksi sun päähäsi tulisi kysyä, onko närhi siellä. Senkin minä tiedän että närhet eivät ole suolla. Tajuatko, siellä ei ole ketään.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä