Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Mistä keksit koodinimesi?

Aloittaja AveLazio, 09.03.09 - klo:19:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

AveLazio

Oudarit

Minua kielitieteilijänä kiinnostaa kovasti, miksi valitsitte juuri tuon nikin itsellenne. Tämä voi olla liian intiiimi kysymys joillekin, mutta jos edes jotkut vastaavat, he osallistuvat 100 000 euron arvontaan (YleX:n säännöin)!
At a narrow passage there's no brother, no friend

Aakku

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 09.03.09 - klo:19:37
Oudarit

Minua kielitieteilijänä kiinnostaa kovasti, miksi valitsitte juuri tuon nikin itsellenne. Tämä voi olla liian intiiimi kysymys joillekin, mutta jos edes jotkut vastaavat, he osallistuvat 100 000 euron arvontaan (YleX:n säännöin)!

Se vain tuli mieleen kun ensimmäistä viritystä perustelin ilmaiselle alustalle :)

Oli ajauduttu vähän törmäyskurssille eräällä isommalla foorumilla - siis outojen kantajoukko - erään hörhöilyn seurauksena ... siitä se lähti ja seuraavan, myöskin ilmaisen, romahduksen jälkeen nk. välilaskupaikalla alettiin suunnittelemaan ikiomaa ja pantiin hattu kiertämään ... siitä se lähti [lähde : Outomaan historia, lyhyt oppimäärä].

Oman nimimerkkini taas syntyi siitä, että tällaisellekin nimellä on minua kutsuttu - muillakin, mutta tämä rimmaa mielestäni parhaiten.

Aakku, Länsi-Siperian Suuriruhtinas ja Perintö-Hospodar

Tiistai



Joo, muistan. Aakku keksi Outomaan nimen eikä kukaan protestoinut :D

Minä tulin eräältä foorumilta Irakin sodan 1. päivänä Näkökulmalle,  rekkautuessa en halunnut vanhaa nikkiä ja mietin siinä.. tuli mieleen Perjantai.. mutta ei tullut mieleenkään ottaa sitä, mieshän se oli.  Oli joko maanantai tai keskiviikko (unohtunut) ja siksi minusta tuli Tiistai.

Ave, kerrohan itsekin, mistä noin erikoisen nimimerkin löysit!

Perjantai

Enhän mää mikään mies oo >:(
Perjantai on lähes mun oma nimi ;D

Aakku

Lainaus käyttäjältä: Perjantai - 09.03.09 - klo:20:53
Enhän mää mikään mies oo >:(
Perjantai on lähes mun oma nimi ;D

Veikkaan, että oikea nimesi on sitten Pernilla-Jantai Liselotte ... joo, se sen täytyy olla.

Ztara

Starseed-teoria on niin inspiroiva asia, että sattumalta valitsin tuon nikin. Montakohan vuotta siitä jo on aikaa, ja vielä olen kiinnostunut näistä jutuista.
Teidän riesaksenne saakka  ;D

http://www.fromthestars.com/page142.html
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

ville

en mä sitä keksinyt. Ville oli kuulemma aluksi "työnimi", joka jäi päälle. Siihen aikaan se oli aika harvinainen, ja eräskin täti sanoi, että sehän on koiran nimi.

mrsFox

Voi.. en edes muista kuinka keksin tuon kettumaisen nimeni, mutta kyllä virtuaalinimi sopii tälle rouvalle hyvin.

Viime yönä näin muuten unta ensi kertaa ketusta. Se pöllyytti oravaa hampaissaan.

THL tiedottaa

Tämä se tuli vaan siitä, kun outista laitettiin jälleen kerran 'päälle' jonkin rysäyksen jäljiltä ja joku kysäisi, että missäs se suokkis luuraa. Tai jotain tommosta.

Alun perin kirjauduin sille palstalle, mihin tuolla Aakku viittaa karvaisella kädellään, nimimerkillä suo täällä.

Niin, kaikkihan jo täälläkin tiätää, että oon Bach-hulluuden lisäks viälä suahullukin.

Ihan ensimmäinen nimmarini netissä oli 'Yrittäkää edes vähän ymmärtää...".

Ei ne ymmärtäny.






Ei noista muiden puheista kannata välittää.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Ztara - 09.03.09 - klo:22:52
Starseed-teoria on niin inspiroiva asia, että sattumalta valitsin tuon nikin. Montakohan vuotta siitä jo on aikaa, ja vielä olen kiinnostunut näistä jutuista.
Teidän riesaksenne saakka  ;D

http://www.fromthestars.com/page142.html

Riesaksemme?  Mitä ny Aakku joskus vetää hernettä nenään kaikesta huuhaasta, ja vähän kai Rapekin.

Me muut otamme tuollaiset hyvänä huulenheittona.   :P
Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä