Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Mistä keksit koodinimesi?

Aloittaja AveLazio, 09.03.09 - klo:19:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: se - 10.03.09 - klo:09:05

Me muut otamme tuollaiset hyvänä huulenheittona.   :P

Seelle on kakki muu huulenheittoa mutta kirjoitusviheet ovat ylipääsemätön paikka, ja tietsyti sivulauseen muodostus.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: se - 10.03.09 - klo:09:05

Mitä ny Aakku joskus vetää hernettä nenään   :P

Tossa sen näkee. Aakku yrittää pitää foorumin tasoa yllä ja muut yrittävät panna läskiksi.

Aven tulon jälkeen Wikipedian käyttökin on nyt kielletty ettei vaan saisi mitään todellista tietoa. Sitten Ave kannustaa, kirjotti mitä tahansa, mutta ei minua, kun yritän tuodan tosiasioita esiin.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: Rape - 10.03.09 - klo:09:35
Lainaus käyttäjältä: se - 10.03.09 - klo:09:05

Me muut otamme tuollaiset hyvänä huulenheittona.   :P

Seelle on kakki muu huulenheittoa mutta kirjoitusviheet ovat ylipääsemätön paikka, ja tietsyti sivulauseen muodostus.

KÄVOWEMBWERJ VEKWVM WEKFEW VOWE FOPWEOÅK GWEKGV EWOV;WE!


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: se - 10.03.09 - klo:09:45

KÄVOWEMBWERJ VEKWVM WEKFEW VOWE FOPWEOÅK GWEKGV EWOV;WE!


Pakko oli kävellä ansaan. Ei pokka pitänyt sitten yhtään. Pari kijotusvihettä ja sinne menee.

Tiistai

Lainaus käyttäjältä: Rape - 10.03.09 - klo:09:41
Lainaus käyttäjältä: se - 10.03.09 - klo:09:05

Mitä ny Aakku joskus vetää hernettä nenään   :P

Tossa sen näkee. Aakku yrittää pitää foorumin tasoa yllä ja muut yrittävät panna läskiksi.

Aven tulon jälkeen Wikipedian käyttökin on nyt kielletty ettei vaan saisi mitään todellista tietoa. Sitten Ave kannustaa, kirjotti mitä tahansa, mutta ei minua, kun yritän tuodan tosiasioita esiin.


Ettehän te ole vielä päässeet edes vauhtiin missään väittelyssä!  Siitä voi tulla jännää.. kaksi kovaa päätä  :o


Lainaus käyttäjältä: mrsFox - 10.03.09 - klo:08:10
Voi.. en edes muista kuinka keksin tuon kettumaisen nimeni, mutta kyllä virtuaalinimi sopii tälle rouvalle hyvin.

Viime yönä näin muuten unta ensi kertaa ketusta. Se pöllyytti oravaa hampaissaan.

Mulla on hyvä unikirja, koottu useiden johtavien psykoanalyytikkojen teoksista, olen oppinut arvostamaan sitä. Annas, kun menen katsomaan, mitä siellä lukee ketuista ja oravista!

Tiistai


Mistä sinä Rape tuon nimimerkkisi vetäisit?
.. mitä kaikkea niitä on ollutkin.. Teerenpilkku tulee mieleen, mutta sitä ihan ensimmäistä en muista. Tulit muuten sinne nimeltämainitsemattomalle saitille melkein samanaikaisesti minun kanssani.



PS. Pohjaköli se oli!
Harmaat solut toimivat vielä.. mutta täytyy sanoa, että ilman minua, jotenkin ne vielä muistavat asioita :P

Ztara

Lainaus käyttäjältä: se - 10.03.09 - klo:09:05

Riesaksemme?  Mitä ny Aakku joskus vetää hernettä nenään kaikesta huuhaasta, ja vähän kai Rapekin.

Me muut otamme tuollaiset hyvänä huulenheittona.   :P

Ja jumankauta, minähän olen ihan tosissani  >:(. Ja te puusilmät ette näe muuta kuin huuhaata minun henkevissä jutuissani.....
tätä minä olen epäillytkin, Helmiä sioille  ;D. Oih ja voih, mitähän minä oikein teille tekisin, mokomille vanhoille jäärille?

Kaadan silti ämpärillisen valoa niskaanne, ette voi paeta sitä vaikka koittaisittekin  :o.




Eikös Rape on rapsi tai rypsi? En katso wikistä.
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

mrsFox

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 10.03.09 - klo:11:33


Lainaus käyttäjältä: mrsFox - 10.03.09 - klo:08:10


Viime yönä näin muuten unta ensi kertaa ketusta. Se pöllyytti oravaa hampaissaan.

Mulla on hyvä unikirja, koottu useiden johtavien psykoanalyytikkojen teoksista, olen oppinut arvostamaan sitä. Annas, kun menen katsomaan, mitä siellä lukee ketuista ja oravista!

Psstt, Tiistai! Joko selvisi uneni symboliikka?

Kipitin itsekin katsomaan, mutta löysin ainoastaan kohdan, jossa varoitetaan tulkitsemasta unia tapaan kettu= ovela, juonikas. Samalla yllätyin: Joku oli puraissut unikirjani reunalta useamman sivun paksuudelta palasen, näkyvissä hampaanjäljet (jotka eivät olleet rouva Ketun) ::) Ratkaiskaapas viisaat oudot tämäkin mysteeri, vai pitäisikö kysyä asiantuntijalta?

Ztara

Unikirja voisi maistua makeasti hiirelle. Tai sitten teillä asuu taloudessanne joku muu, joka on maistanut sitä. Veikkaan kissaa tai koiranpentua.
~~Starseed~~

Everything will be ok in the end. If everything is not ok, it is not the end.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: Tiistai - 10.03.09 - klo:11:38

Mistä sinä Rape tuon nimimerkkisi vetäisit?


En muista mutta se on hyvin suosittu nimi. Googlesta löytyy 45 milj. hakua.

No nyt harmittaa. Seelle löytyi  3miljardia hakua. On takuulla kuuluisin suomalainen.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä