Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Pojista ja tytöistä

Aloittaja Tiistai, 22.05.09 - klo:00:40

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 25.05.09 - klo:18:13
Oon kyllä samaa mieltä täs Rapen kans, parahin S. Lapset on f*cking rasite vanhemmille. :o Yeah.

No etkä oo. Kyllä lapset ovat parasta mun elämässä.

Mikä se sellainen "vitun rasite" tarkoittaa?  - Kumpi on isompi rasite Ave, tommonen isä lapsille vai lapset tommoselle isälle?
Älytöntä pohdintaa enää tossa isässä kun äijän pitäisi alkaa käyttää kohta vaippoja.

Onko tikku pitempi kuin paksu`

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 25.05.09 - klo:21:17
S, ilmaisin asiani kai epäselvästi. Ei ole velvollisuutta hankkia lapsia. Ei. Jos hankkii, pitää varautua, että oma elämä on sekaisin ainakin 20 v. Tai pitempään... :o

Lapsetko sun elämän ovat sekoittaneet ja pilanneet, Ave? Monta lasta sulla on?

Lapsista on huolta, sitä mieltä minäkin olen.  Se on eri juttu kuin rasite, saatikka että ne pilaavat vähintään 20 vuotta isukin parhaasta elämästä.
Sillä aikaa kun lapset nykivät iskukkia housunlahkeesta, isukki kirjottaisi nettiin ainakin 20 viestiä.

THL tiedottaa

-
Ave ja Rape/Nessuno!

Ottakaa nyt edes ne miekat huotrasta. Tosta tollei mitään tuu.

En ota kantaa siihen, ovatko omat lapset sellaisia vai tällaisia. Olen vain hoitanut muiden lapsia.
Sellaisia, joita omat vanhemmat eivät itse kyenneet hoitamaan.
Ainakin se jopi oli rankkaa...









Ei noista muiden puheista kannata välittää.

AveLazio

Ohoo, jopa tuli kitinää! ::) Mulla on 1 lapsi. Hän on mulle tärkeintä maailmassa. Mutta kukaan muu ei ole aiheuttanut mulle niin paljon huolta. Tätä tarkoitin. ::)
At a narrow passage there's no brother, no friend

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 01.06.09 - klo:16:21
Ohoo, jopa tuli kitinää! ::)

Ensin kirjoitat näin....."että oma elämä on sekaisin ainakin 20 v. Tai pitempään..". 

ja sittenkun siihen vastaa, niin vastaus on sun mielestä kitinää. ...Mutta tarkoitit että olet huolissasi miten lapsella menee

Oletko kuullut sanalaskua:

Kuka kitinään ryhtyy se kitinän kestää..


rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: se - 01.06.09 - klo:15:51
-
Ave ja Rape/Nessuno!

Ottakaa nyt edes ne miekat huotrasta.

Minä en käytä noin vanhanaikaisia välineitä. Puunuijakin olisi parempi.

AveLazio

Yeah, Rape. Kestän kaiken kitinän, joka minuun suunnataan. Kitisijän pitää sitten kestää vastaukseni... 8) ;)
Olen ollut niin pahoissa paikoissa, että mikään tässä maailmassa ei enää järkytä mua. Korkeintaan surettaa.
Lapset aiheuttavat mielestäni huolta ja iloa keskimäärin yhtä paljon. Ja kumpaakin paljon... ::)
At a narrow passage there's no brother, no friend

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 01.06.09 - klo:21:05
Lapset aiheuttavat mielestäni huolta ja iloa keskimäärin yhtä paljon. Ja kumpaakin paljon... ::)

Kylläpä nyt runosuoni pullottaa. ...Keskiarvon laskeminen yhdestä lapsesta on hankalaa.

AveLazio

Keskiarvon laskenta, hmm. Mutta kyllä helpointa on niillä, joilla on 0 lasta. Jää niiltä kyllä ilonhetkiäkin pois.
At a narrow passage there's no brother, no friend

S

Kyllä sitä iloa & sisältöä elämäänsä saa ihan muistakin asioista kuin lapsista. Leikkisästi ajatellen; jos on esim. itse lapsellinen, tai lapsenmielinen, niin ei siihen enää muita lapsuksia tarvita. Siinä voipi mennä jopa lapsi pesuveden mukana, jos alkaa teeskentelemään että tykkää lapsosista, vaikka todellisuudessa ne olisivatkin itselle kaikkea muuta kuin elämän ilostuttajia.

- Enemmänkin individualistiselle itsenäiselle vapauden ihannoijalle ne ovat pahimmillaan oman riippumattomuuden riistäjiä; näin kärjekkäästi ilmaisten!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä