Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Rajojen rikkominen

Aloittaja THL tiedottaa, 04.06.09 - klo:14:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

THL tiedottaa

.
Tottakai sitäkin on, että ihmiset asettavat itselleen rajoja. Eli aivan vapaaehtoisesti rajoittavat toimintavapauksiaan.
Joskus se on ihan terveellistä.

Tarkoitan kuitenkin sellaisia rajoja, joiden ylittämiseen ihmisellä, yksilöllä ei kerta kaikkiaan ole edellytyksiä.

Karkeana esimerkkinä sellainen käyttäytyminen, jossa kuka tahansa meistä kuvittelee voivansa uida Helsingistä Tallinnaan. Jotkut siihen kykenevät, mutta eivät kaikki. Ja silloin, kun tuollaiseen uintiin valmistautumaton lähtee moiseen yritykseen, eli ylittämään rajojaan, siitä seuraa, niin, mitä siitä seuraakaan?

Kunkin omat rajat johtuvat monista seikoista, Ztara, esimerkiksi juuri mainitsemistasi seikoista. Useimmiten kuitenkin rajamme sille, mitä voimme tehdä ja mitä emme, ovat henkistä laatua. Etenkin se, että lähdetään ylittämään tahallisesti omia rajojaan, on seurausta henkisten voimavarojen vajauksesta. Heh, usein vielä tuosta rajojen ylittämisestä saa psyyke aimo kolauksen.








Ei noista muiden puheista kannata välittää.

karpalo

Kööpenhaminan Ilmastokokoukseen on nyt menijöitä. Kuinkahan moni Fennolandiasta menee antamaan oman PANOksensa ?

Kööpenhaminan ilmastokokousvieraille ilmaista seksiä
4.12.2009 16:50
A A STT–TT

Kööpenhamina. Kööpenhaminan ilmastokokouksen osanottajille on tarjolla ilmaista seksiä. Tempauksen takana on tanskalainen seksityöläisten etujärjestö, joka on närkästynyt Kööpenhaminan kaupungin kokousvieraille antamista ohjeista.

Kööpenhaminan pormestari Ritt Bjerregaard on pyytänyt, etteivät kokousvieraat ostaisi seksiä prostituoiduilta kaksiviikkoisen kokouksen aikana.

Seksin ostaminen on Tanskassa laillista. Seksityöläisten järjestön mukaan Kööpenhamina syrjii prostituoituja.

"Kööpenhamina haluaa profiloitua eettisenä kaupunkina, ja aikoo tehdä sen laillisen elinkeinon kustannuksella", sanoi järjestön tiedottaja Susanne Möller.

Möllerin mukaan on perätön luulo, että kokousvieraat olisivat poikkeuksellisen halukkaita ostamaan seksiä. Kokouksen on pelätty houkuttelevan Kööpenhaminaan runsaasti prostituoituja, myös ihmiskaupan uhreja.

Järjestön mukaan ilmaista seksiä on tarjolla kaikille kokouksen osanottajille lukuun ottamatta Kööpenhaminan kaupungin työntekijöitä.

THL tiedottaa

Jaa, mä jo tossa ehdin välillä perua lähtöni... pitäskö ny sitte perua se peruminen?
Ihan sillä mä peruin, kun totesin sillon, ettei sillä kokouksella oo kuiteska mulle mitään annettavaa.

Se ny ainaski on varma nakki, etten oo Kööpenhaminan kaupungilla töissä.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

karpalo

Lainaus käyttäjältä: se - 05.12.09 - klo:20:31
Jaa, mä jo tossa ehdin välillä perua lähtöni... pitäskö ny sitte perua se peruminen?
Ihan sillä mä peruin, kun totesin sillon, ettei sillä kokouksella oo kuiteska mulle mitään annettavaa.

Se ny ainaski on varma nakki, etten oo Kööpenhaminan kaupungilla töissä.




Niimpä., pitäisikö lähteä mukaan., tänä päivänä näitä OUTLET- ja ilmais- ja näytejuttuja tuleekin aika mukavasti kohdalle. Ilmasto on muutenkin tärkeä aihe ja siitä tulee huolestua tavallisenkin sahurin., tässä voisimme itse kukin olla mukana auttamassa.

Olisko tää nyt kuitenkin arveluttavaa., mutta voisi käydä tsiikaamassa kun ne pojat., mutten mää.

THL tiedottaa


Jos mäkin sitten menisin katteleen niitä poikia... aattelin kyllä ensin että niinku tyttöjä, mutta onhan tuo otsikkokin jo että rajojen rikkominen.




Ei noista muiden puheista kannata välittää.

rapevainaa

.
Maapallon lämpeneminen, seksi, bisnes ja ihmiskauppa. Puuttuuko tästä jotain tärkeää?

THL tiedottaa


Ei siitä mitään puutu.
Mut tuo ilmaston lämpenemisen vois jättää pois.
Ja sit onko tuo ihmiskauppakaan kovin tärkee juttu.
No, tietysti, voihan se olla joillekin hyväkin bisnes, mut jää kyllä jättäisin listalle vaan ton seksibisneksen.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

karpalo

Ilmastom lämpeneminen vaikuttaa siihen., ettei ihmiset tartte niin paljon vaatetta. Siitä tulee taas huonoa Kiinalle., kun se vaatettais koko maailman talvivaattein ja palttoinkin.

Seksibisnekselle Ilmaston lämpeneminen tuo lisäarvoa. Porukat huitelee vähissä vaatteissa lämpiminä päivinä., niin sexitouhu lyö paremmin leiville. 
Hallituksessa pitäisi olla enemmän avarakatseisuutta ja ottaa tästä Tendenssistä enemmän irti., kuin pelkät tekstiviestit., pitäisi hyödyntää laajemminkin.

Eugen

Ilmastonlämpiäminen on hyväksi kaikenlaiselle businekselle! Ajatelkaa vain niitä vinku-intiaaneja vietnamin viidakoissa, jota kasaavat kaikenlaista tuiki tarpeellista roinaa Ikeoihin ja Indienskoihin, myytäväksi sitten länsimaisten kuluttajain kotien somistukseksi. Nuo uutterat heput eivä tarvitse kuin adidaksen urheilushortsit jalkoihinsa (ja mielusti edulliset tuoteväärennökset nekin), savimajan ja pari dollaria päiväpalkkaa, josta he ovat kiitollisia. Jos ilmasto oikein lämpiää voi Nokia tuoda puhelinbusineksen takaisin Suomeen ja taas on töitä ihmisillä!
"Aye, caramba!"

Iita

Minusta oli aika huikeaa, kun omaa työnkuvaa laajennettiin ja minulle todettiin että "ei tuohon pysty kukaan" - kunnes joku kokeili tästä väitteestä huolimatta.

Osa asetetuista rajoista perustuu olettamuksiin, joita ei vain ole kukaan koskaan ennen kyseenalaistanut. Osa rajoista taas on nk. traditioita, jotka ovat syntyneet ajan saatossa ja niitä ei sitten ole aikoihin analysoitu tai pohdittu sen laajemmin. Vasta sitten, kun ihminen alkaa ajattelemaan omia rajojaan tiedostamalla ne, alkaa tapahtua. Meilllä kaikilla on rajamme, siitä emme pääse mihinkään. Eri asia on, ovatko rajat sitten tarpeeksi "laajalla". Olemmeko haastaneet itsemme uudestaan ja uudestaan yhä parempiin (?) suorituksiin henkisesti, fyysisesti ja moraalisesti (kyllä, teen tästäkin moraalikysymyksen)? Ja jos olemme, niin mikä on lopputulos? Järkensä menettäminen, burn out, tasapainoisempi sielunelämä, onnistumisen tunteeseen addiktoituminen? Itselleni se oli tuo viimeisin, johon olen ollut koukussa jo hyvän tovin. Nimimerkillä työ, opiskelu, pieni vauva hoidettavana ja kaikkeen sitä vain jotenkin pystyi ilman että mitään olisi tullut laiminlyödyksi.

Joskin luin iltasatuna pojalleni selontekoja klustereista, mutta se nyt on sivuseikka. Tehokasta ajankäyttöä, ja esim. liiketalouden diagrammit olivat kivan värikkäitä palkkeja ja piirakoita. Pisteet siitä himaan koska lapset tykkäävät värikkäistä juttusista riippumatta siitä, mitä ne ovat tai esittävät. :)

Tämä on muuten btw se minun kymmenes viestini. Pääsen siihen hienoon klubiin.  :-*

Iita
I walk alone / With my head held up high / Never felt that I belonged / Stand my ground at all cost / Running through night / With blindfold / Just for the right / Right to be wrong

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä