Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Isä Mitro

Aloittaja Eugen, 08.06.09 - klo:11:01

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Eugen

Mitro Repo aka Isä Mitro kertoo olevansa asijantuntija, ei julkkis! Tästä saatiinkin jo näyttöä MTV3n Aamussa, jossa haastatteluun oli saatu SDPn läpimenneet eil Repo ja Liisa Jaakonsaari. Kun Repo analyseerasi vaaleja oli Jaakonsaaren naama näkemisen arvoinen, äijä tunnusti liberaalien laajan menestyksen, johon Jaakonsaari sähähti, minkä liberaalien? - Repo siihen, että eivätkös Keskustalaiset ole siellä EUssa liberaaliryhmässä! Repo myös noteerasi Kristillisen Puolueen ja Perustuslaillisten nousun takaisin parrasvaloihin!  ;D
"Aye, caramba!"

dianora

Meinaatko, ettei Isä Mitro muistanut, minkä puolueen listoilta tuli valituksi ::) Vai oliko se vain yleistä vaali pohdintaa..
Tyytyväinen ihminen on koloonsa tyytyväinen.

>>lainattu Yanalta

Eugen

Ei kyllä se sen kai muisti. Se analyseerasi vaalien tulosta, asiantuntija kun on. ;D ;D
"Aye, caramba!"

THL tiedottaa

.
Niin, mut ku Mitro on omien puheidensa mukaan ihmisyyden asiantuntija.

Mitä se nyt näitä puoluekuvioita painais mieleensä, senkin pänttäämisajan on, katos, hyvä käyttää rukoilemiseen.


Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Eugen

Minä olen ollut koko päivän ihan pähkinöinä kun olen ajatellut niitä kaikkia 112 000 euroa, jotka Ukko-Metso laittoi kamppanjaan.... eikä päässyt... Sillä oli sentään mainoksensa mukaa 10 vuoden poliittinen ja EU kokemus! Uusi Stubb jäi syttymättä!



Kuvassa ukko-metso ei ole soitimella vaan valtiomieskuvassa...Kädet on esillä ku Kataisella.... perrrr seuraaviin EU-vaaleihin joutuu ottamaan uuden kuvankin.....
"Aye, caramba!"

Aakku

Lainaus käyttäjältä: Eugen - 08.06.09 - klo:15:19
Minä olen ollut koko päivän ihan pähkinöinä kun olen ajatellut niitä kaikkia 112 000 euroa, jotka Ukko-Metso laittoi kamppanjaan.... eikä päässyt... Sillä oli sentään mainoksensa mukaa 10 vuoden poliittinen ja EU kokemus! Uusi Stubb jäi syttymättä!

Onko tuo 112 000 euroa [hyi saatana, miten paljon] ylä- vai alaraja sille, ettei tarvitse pureskella pähkinöitä ? Minä jo pureskelisin ja lujaa ...

AveLazio

No demarit on onnensa kukkuloilla, kun vekkuli Mitro oli niitten listoilla. Ainoa toinen läpimennyt oli natsi-Jaakonsaari, joka ajaa oikealta ohi useimmista kokoomuslaisista. Hmmmmm.....
At a narrow passage there's no brother, no friend

Eugen

Käsittämätöntä kuinka kukaan ei ole huomannut ja protestoinut mitään, kun Jutta "Leuka" Urpilainen on tuhonnut puolueen ja huuhdellut sen viemääriin.
Isonkin puolueen voi näemmä purkaa ja tuhota, jos on tarpeeksi diletantti johto.....
"Aye, caramba!"

AveLazio

Niin oikein virkoit, Eugen, niin oikein. Anything can happen.
At a narrow passage there's no brother, no friend

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 08.06.09 - klo:21:26
Ainoa toinen läpimennyt oli natsi-Jaakonsaari, joka ajaa oikealta ohi useimmista kokoomuslaisista. Hmmmmm.....

Siis niiku missä asiassa? Onko sulla Ave muita poliittisia adjektiiveja kuin natsi?

Ajaa useimpien kokoomuslaisten ohi oikealta - eli meneekö se siis läpi vai miten?

Hmmmmmmmmmmmm   lopussa . kannattaisiko alussa miettiä eikä sitten kun on jo laukaissut?

Mutta kovin ovat kitkeriä liisan aatokset  http://www2.eduskunta.fi/fakta/edustaja/147/index.html

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä