Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Eikö politiikka kiinnosta, täh!?

Aloittaja THL tiedottaa, 14.06.09 - klo:10:21

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

AveLazio

Toi on kyllä totta. Noissa lesbo- ja kommarijutuissa se on käyttäny valtaa. Right. (Haluisin Tarja Halosen sänkyyni ;D)
At a narrow passage there's no brother, no friend

Aakku

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 16.06.09 - klo:20:03
Toi on kyllä totta. Noissa lesbo- ja kommarijutuissa se on käyttäny valtaa. Right. (Haluisin Tarja Halosen sänkyyni ;D)

:o :o :o

Oletkos kuullut, Ave, sellaisesta ammattikunnasta kuin kallonkutistajat ?

Noista poliitikkonaisista on vaikeaa keksiä käypäistä petikaveria, iloittelumielessä, ainakin kun kuuntelee niiden [nätimpienkin] kälätyksiä... Karpela, vai mikä se nykyään on, on jo nostoväkikamaa  :P Auttamatta ja tuntuu muutenkin olevan nk. vaikeastipidettävä...

En äänestänyt EU-vaaleissa kun unohtui ennakointi ja mökiltä ei viitsitty ko. asian takia lähteä ... viime eduskuntavaaleissa äänestin vasemmistoliittoa, koska se oli ainoa puolue, joka otti selkeän yksiselitteisen kannan esiteltyä yliopistolakia vastaan [alkuperäistä muotoa] ... sekin [perkele] meni läpi, että yliopistolaitoksen lopullisen romuttamisen syyllisiä ei tarvitse arvuutella enää...

Sen ainakin tiedän, keitä/mitä jengiä EN äänestä seuraavissa(kaan) vaaleissa.

Samja

Kiinnostaa politiikka, mutta yksityiselämäkin on niin rempallaan, että tuntuu aika kaukaiselta ruveta miettimään yleisiä asioita. Toisaalta foorumeilla on kyllä maailmaa paranneltu monenkin edestä :) Ehkä olisi hyvä olla mukana jossain puolueessa aktiivisemmin. Kertyisi kokemusta. Tärkeintähän on, että syntyy tunne vaikuttamisesta. Mutta tämä yksityispuoli!

rapevainaa


AveLazio

Lainaus käyttäjältä: Nessuno - 22.06.09 - klo:23:31
Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 16.06.09 - klo:20:03
. (Haluisin Tarja Halosen sänkyyni ;D)
esittelisit kielitaitoja?

Sen kanssa sängys olis hyvä pikakurssi heteroudesta homouteen...
???

Aakku, olen samaa mieltä kanssasi v*tun yliopistolaista. Oot kova jätkä, kun tunnustat äänestäneesi kommareita. Tämä sotainvalidi ei pystyis äänestään niitä. Ei edes tässä - en pystynyyt. Oot rohkee cowboy, Aakku. Arvaa kuka arvostaa sua?
At a narrow passage there's no brother, no friend

Aakku

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 23.06.09 - klo:02:51Aakku, olen samaa mieltä kanssasi v*tun yliopistolaista. Oot kova jätkä, kun tunnustat äänestäneesi kommareita. Tämä sotainvalidi ei pystyis äänestään niitä. Ei edes tässä - en pystynyyt. Oot rohkee cowboy, Aakku. Arvaa kuka arvostaa sua?

Niih - olen äänestäjä, joka katsoo asiaa, ei puoluetta :)

Onneksi ko. laki ei mennyt täysin alkuperäisessä muodossaan läpi, mutta nykyversiokin on senverran syvältä perseestä, että kahden valtapuolueen on sitten tuonnempana turha kitistä kun homma alkaa menemään lopullisesti reisille... nuori opiskelijapolvihan siitä tulee pahimmin kärsimään.

AveLazio

Aakku! Olet suurempi ihminen kuin minä. Olon samaa mieltä v*tun yliopistolaista, joka romuttaa Suomen yliopistolaitoksen. Tosin sun alasi saa lisää resursseja ja työpaikkoja. Ollos huoleton, mate!

Mä en pystyis äänestään kommareit, vaikka ne lupais maitoa ja hunajaa. Ja vaikka olisi Nagant painettuna ohimolle. Arvostan älyllistä joustavuuttasi!!

Ave!
At a narrow passage there's no brother, no friend

Aakku

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 24.06.09 - klo:21:58Mä en pystyis äänestään kommareit, vaikka ne lupais maitoa ja hunajaa. Ja vaikka olisi Nagant painettuna ohimolle. Arvostan älyllistä joustavuuttasi!!

Hmmm... jos on nagani ohimolla, niin ehkä siinä tilanteessa oma joustavuus on aika lavea :) Poikkeuksena tilanne, jossa on vakain tuumin itse päättänyt täräyttää aivonsa seinälle tms. paikkaan. Tämä on varteenotettava vaihtoehto, mikäli sairastun johonkin parantumattomaan riuduttavaan sairauteen kuten syöpään, AIDS:iin tai krooniseen kynsinauhan tulehdukseen.

Laittelin sähköposteja useammankin puolueen konttoriin ja kyselin tuosta nimenomaisesta asiasta ja äänestämäni oli ainoa, josta tuli yksiselitteinen kanta. Kok ja kep puolueista en edes kysynyt kun toivat kantansa niinikään selkeästi esiin, joskin se kanta oli synkeässä ristiriidassa omani kanssa.

Sinällään, se:n alkuperäiseen kysymykseen vastaan, että kyllä politiikka kiinnostaa, mutten oikein ole koskaan edes vakavasti harkinnut mukaan heittäytymistä. Sinällään harmi, koska minusta olisi tullut - tästä olen jokseenkin varma - loistava ja ylistetty presidentti ... jälkeenpäin olisi kirjoitettu kirjoja ja laulujakin olisi laadittu, arvelen. Näköspatsaskin olisi aikanaan pystytetty jonnekin vilkkaalle paikalle, mihin lokkien ja pulujen olisi ollut hyvä paskoa. Linnuilla on sellainen tapa, että jätökset ruikataan mieluusti patsaiden ylle...

Tästä tuli mieleen, että laituri pitää pestä huomenna - lokit ja perustiirat ovat ymmärtäneet sen tarkoituksen väärin ja pitävät käymälänään.

AveLazio

Aakku, noin perusteelista työtä teit - sposteja puolueisiin. Oh yeah.

Mut sun alas saa tässä lisää työpaikkoja. Tää mun siviilihinttiala tuhoutuu. Mut onneks oon sillon jo poissa täältä.
At a narrow passage there's no brother, no friend

Aakku

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 25.06.09 - klo:01:19Aakku, noin perusteelista työtä teit - sposteja puolueisiin. Oh yeah.

Joo :) - ja vastasivatkin vielä ... kannattaa kysellä.

LainaaMut sun alas saa tässä lisää työpaikkoja. Tää mun siviilihinttiala tuhoutuu. Mut onneks oon sillon jo poissa täältä.

Älä nyt aliarvioi - ei kai sentään Suomessa vielä tehdä nk. turhia töitä. Aikanaan neukkulassa tehtiin kun oli niitä 5-vuotissuunnitelmia ja sensellaisia kummajaisia.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä