Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Hormoonit ja feromonit

Aloittaja rapevainaa, 17.06.09 - klo:21:50

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

AveLazio

Heh, siteerasin tutkimusta.

Ilouutinen teille. Lähden nyt pois täältä. Mitta täyttyi jopa sotilaalla. Ei tarkwmmin täs.

Muistan teidöt oudot aina. En tainnut olla oikealla tavalla outo, koska näin kävii.

Apea Ave
At a narrow passage there's no brother, no friend

rapevainaa

Ave, sinulle sopii paremmin kadettikoulun iltamahenki, jossa ollaan tyylikkäitä ja haistaan hielle.

AveLazio

Heh, Nessuno - sun juttujas tulee ikävä..

Hajuista siteerasin vain lukemaani tutkimusta. Omaa oli vain se, että mielestäni naiset tuoksuu aina hyvältä.

Miesten haju on mulle yhdentekevää. Sodassa kaikki haisi kuin ulkohuussi. Ei väliä. Siel oli poikien kesken tärkeempiäkin asioita mietittävänä... 8)

Kadeteista en tiedä mitään. Olen taistelemalla ansainnut sotilasarvoni kolmessa armeijassa - ja ne on täysin erejä eri maissa. Jääkäristä kapteeniin! 8)

Ave, Nessuno!
At a narrow passage there's no brother, no friend

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 28.06.09 - klo:14:10


Hajuista siteerasin vain lukemaani tutkimusta.

Olet tosiaan toistanut helvetin monta kertaa ton että olet lukenut yhden tutkimuksen - joka sitten olikin israelilaisen talonmiehen luottettava tieto.


Ave, sinä et itse enää pysty erottamaan, mikä on ihmisen hajua, mikä bakteerien aiheuttamaan rasvahärskkiintymistä nivusissa ja kainaloissa ja
mikä vanhojen paitojen pinttynyt kainaloeritettä.

Ihmisen hiki haisee pestyllä iholla hielle, mutta vanhalla iholla bakteerimädättämölle. Kumma että kainaloissa on vielä pahemmat bakut kuin saappaissa.


AveLazio

Nessuno, ex-sotilaana (melkein) tykkään pääaukomisestasi. Legioonassa oli monta sunlaista. :) ;)

Siis: Hiki ei haise! Kaikki hajut tulevat siitä, että eritteet sekoittuvat bakteereihin. Lapsikin tietää tämän. Onko kysyttävää?
At a narrow passage there's no brother, no friend


rapevainaa


onko kysyttävää -opettajan tapasin viimeksi tikapuusulkeisissa. Kaveri selitti tyhjentävästi tikapuun osat ja toiminnan. -on se hurjaa menoa kun ei ollut kysyttävää ja sitten vallattiin viereinen katto.

AveLazio

Lainaus käyttäjältä: Nessuno - 29.06.09 - klo:14:24

onko kysyttävää -opettajan tapasin viimeksi tikapuusulkeisissa. Kaveri selitti tyhjentävästi tikapuun osat ja toiminnan. -on se hurjaa menoa kun ei ollut kysyttävää ja sitten vallattiin viereinen katto.

Oot kyllä tosi älykäs! Täytyy sanoo. Mut minulle, 3 armeijan sotilaalle, toi jäi mieleen kysymyksenä, johon ei saa vastata mitään. ;D
At a narrow passage there's no brother, no friend

Aakku

Näitä feromoneja viettelytarkoituksiin näemmä on saatavilla nettikaupasta :)

http://www.feromonit.com/?gclid=CJnvld-_r5sCFYMw3goddBO0Cg

Pitäisiköhän kokeilla --> kunnon kokovartalolääträys ja baanalle ... katsoisi, seuraako naisletka minua  :-*

Veikkaan tosin, että ei seuraisi

AveLazio

Feronit kyl lumoo naisen - ne on kuin hyvänhajuista hikeä. Naiseni kielsi niitten käytön multa, liikaa tyttöjä ympärilllä,,, :o ;)
At a narrow passage there's no brother, no friend

rapevainaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 29.06.09 - klo:21:50
Feronit kyl lumoo naisen - ne on kuin hyvänhajuista hikeä. Naiseni kielsi niitten käytön multa, liikaa tyttöjä ympärilllä,,, :o ;)

nii ja se otsoniaukko! Mitä mieltä vaimo oli siitä?
Nynny sä oot ave.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä