Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Nerous

Aloittaja THL tiedottaa, 20.06.09 - klo:19:12

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Eugen

Kirjassa on epämääräinen vuosi 2007, ei selviä onko julkaisuvuosi vai kenties uusintapainos vuosi.
Näin kirjan jo viime syksynä kirja-alessa taisi olla 15,- silloin, jäi hyllyyn, nyt piti ottaa....
"Aye, caramba!"

AveLazio

Harrastan noita kirjoja. Mut en ole tuota nähnyt. Keiden toimite siis?
At a narrow passage there's no brother, no friend

THL tiedottaa

.
Tiätsä, Ave, miksikä kutsutaan sellaisia, jotka roikkuvat jonkun toisen henkilön takinliepeessä?

Joo, tiedät.  Sinä et tosin voi olla -juoksija polvesi vuoksi.

Kun luet Eugenin viestiä edeltävän viestin, jonka olen itse omasormisesti kirjoittanut, huomaat, miten helppoa tämäkin kyseinen teos on löytää googlella.

;)

---------------
Tuolla edellä kirjoitettiin siitä, miten vaikea tälle palstalle on tulla ja syyksi oletettiin meidän vakijäsenten ylivoimainen älykkyys.
Katinkontit sanon mä!




Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Amanda

Lainaus käyttäjältä: se - 05.07.09 - klo:10:11

Tuolla edellä kirjoitettiin siitä, miten vaikea tälle palstalle on tulla ja syyksi oletettiin meidän vakijäsenten ylivoimainen älykkyys.
Katinkontit sanon mä!


Tuota minäkin olen epäillyt, mitä Se vihjailee. Ollaan liian outoja, joku voisi sanoa hörhöjä tai jopa "hulluja" positiivisessa mielessä..

Ehkä Avellakin on sama pieni häiriö, mikä meillä kaikilla tuntuu olevan: ylivilkkaus :D  Ei ehditä lukemaan kaikkia viestejä, kun pitää jo avata suu  ..olen itsekin niitä, ihan ensimmäiseksi pitäisi opetella oikolukemaan omat viestinsä

Mutta nimim. Se:llä ei ole tätä ongelmaa, kun on koko ikänsä oikolukenut muiden oopuksia, Raamatunkin kuusi kertaa??   :o

Kun tämä osio on vieraillekin näkyvillä:
tervetuloa :D kuitenkin kaikille ujoille -  ei meitä tartte pelätä, meidän tasolle yltää jokainen  ;)

S

Mitä enemmän todistelemme turhan vaatimattomasti omia kykyjämme, tai niiden puutteita - niin sitä suuremmalla todennäköisyydellä se herättää epäilyksiä, sekä mahdollisesti saattaa myös karkoittaa uudet tänne pyrkivät jäsenet. Vaikka ehkä kuitenkin monella on ihan muut motiivit silloin mielessä, kun tänne harkitsevat rekkaantuvansa.

- Tosin olen kyllä myöskin sitä mieltä, että myöskin aliarvioimme itseämme liiaksi - kehittelemme turhia rajoja esteiksi luovan hulluuden poluilla. Lisäksi luulottelemme liikaa, mitä tulee omiin tai toistemme kyvykkyyksiä arvioidaksemme.

- Pitäisi vaan luottaa omiin hyviksi havaittuihin taitoihinsa, kykyihinsä, tai muihin henk.koht. yksilöllisiin ominaisuuksiimme - jotka tekevät meistä kustakin pesunkestäviä outoja, kukin omalla erityis/erikoisosaamisalueellaan!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

rapevainaa

.
Voi vittujen kevät. Ensin oltiin outoja, nyt neroja, luovia ja älykkäitä. Ei se ole muuta kuin paljosta valosta johtuvaa maniaa.
Avekin aikoo osallistua saharan ralliin rollaattorilla.

minä viihdyn täällä kun täällä on níin älytöntä porukkaa. Jos olis vähänkin älyä, kattoisivat vastaukset wikipediasta.


Amanda


"Gleich und gleich gesellt sich gern."


Suomeksi en tiedä..  8)
http://de.wiktionary.org/wiki/Gleich_und_gleich_gesellt_sich_gern

Englanniksi sanovat jotain linnunhöyhenistä..

S

Oikeastaan nuo kaikki edellä mainitut piirteet; outous, nerous, luovuus, älykkyys, sopivat meihin useimpiin kuin nenä päähän. Tähän kun liittää vielä tuolla toisaalla Turpakäräjien nurkkaloosissa esiin pyrkivän ujouden, niin mikä tässä on meidän ollessa. Eikä näistä ominaisuuksista tarvitse edes mitään ihmeellistä maniaakaan itselleen kehitellä?!

- Toisaalta taas, ei pidä myöskään liiaksi arvottaa ihmisiä joidenkin luokittelevien ominaispiirteiden osalta. Jokainen olkoon oma persoonallinen itsensä; vikoineen, puutteineen, heikkouksineen - tietenkin myös niine voimallisine kykyineen & vahvuuksineen kaikkinensa, jotka tekevät meistä jokaisesta omanlaisiaan ainutkertaisia/laatuisia ihmisyksilöitä!!!
- Tiedon jyvät versovat viisautta -

Eugen

"Aye, caramba!"

AveLazio

Joo, olishan toi kirja pitänyt itsekin löytää. :-[ :-[

Ja tosiaan kaikki, jotka näitä palstoja tsekkaavat, mukaan vaan. Hienoo porukkaa täällä! Ja tämä on AINOA foorumi, josta en ole saanut bänniä... Täällä saa sanoa, miltä sydämessä tuntuu.

Rollaattoritaistelija (meen kuitenkin kouluttajaksi :))
At a narrow passage there's no brother, no friend

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä