Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Irans sak ä vår/war

Aloittaja AveLazio, 24.06.09 - klo:21:33

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

rapevainaa

Hei ave, jos olet ollut palkkatappajana jossain vitun maailmankokassa, nìin olet saanut ansioita siitä, ja lopettaisit tuon vitun jäkätyksen.
ennen kuin häivyt..,ei ota paskakuormaa kannata joka lähtöpaikkaan tyhjentää.

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 26.06.09 - klo:00:34
Iranin huijausvaalit on jo by-gones. Siellä on miljoonia rynnäkkökivääreitä lojunassa nurkissa. Sitten ku ne otetaan käyttöön, kumous menee läpi. Katskokaa Tubesta, miten paniikissa muslimipoliisi on jo aseettomien kanssa. Oon IHAN varma, että se poliisi kääntyy kumouksen puolelle. 8)

Kumous oli Iranissa jo 30 vuotta sitten. USA:n tukema shaahi pullautettiin ulos.

Mikä kumous nyt on meneillään?

Ei sitten minkäänlainen. Joka helvetin ryhmä haluaa säilyttää islamistisen valtion.

Iranin rajojen ulkopuolella kuvitellaan sitä ja tätä.



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Amanda

Edellisen viestini kirjoitin lukematta muiden mielipiteitä.. vasta postattuani huomasin Se:n olleen samaa mieltä. Noin se on.. mielestäni tietenkin. Vaikka maailman muuttuessa hiljalleen suuret massat heräävät siihen seikkaan, että maailma voi olla erilainenkin.. jopa muslimimaissa ilman,  että heitä voi vähätellä eriuskoisiksi.

Ennen satelliittikanavia ja internettiä ei tiedetty mitään mistään muuta, kuin mitä kansan sallittiin tietää.

rapevainaa

.
Iranissa oli rajut säpinät jo 30 v sitten. Se on ollut säpinää senkin jälkeen.

AveLazio

Nii - 30 v sitten rättipäät teki kumouksen. Ja kauhu alkoi. Nyt ne pannaan seinää vasten.

Nessuno, suosikkiviholliseni. Olen tosiaan ollut pallkasoturina yhdessö vitun maailmankolkassa. Ainoa pysyvä muisto sieltä on vakava haavoittuminen. Miksi sinä, sivarihippi, vittuilet mulle siitä. Miksi? Haluisitko itsekin olla sotainvalidi? Ota kuule itse polvees Kalashnikovin luoti. Puhutaan sitten lisää... :o ::) ::) ???
At a narrow passage there's no brother, no friend

Eugen

Enpä usko, että Iraniin tulee mitään kumousta. Se ei yksinkertaisesti onnistu, vallanpitäjillä on puolellaan uskonto ja Vallankumouskaartti.
"Aye, caramba!"

rapevainaa

,
ave, rakas sekopää, lopeta ton reaalipaskan jauhaminen. Vitsin kyllä ymmärtää, muttei toistoa 15 kertaa. Ou jeah, mikä on muuten sivarihippiäinen.

AveLazio

Kyllä luulen, että Iranissa diktaattorien päät putoavat. Saa nähä.

Nessuno - tää on tietysti ikävä sulle... Mut ota se pyyhe pois päästäs... :D
At a narrow passage there's no brother, no friend

rapevainaa

Pyyhe ei auttanut mutku tamppoonin suuhun ni se auttoi. Äläkä ala vitsailemaan vampyyreistä. Sä et niistä jymmärrä. _@ sivari.fi

THL tiedottaa

Lainaus käyttäjältä: AveLazio - 26.06.09 - klo:16:53
--- Ota kuule itse polvees Kalashnikovin luoti. Puhutaan sitten lisää... :o ::) ::) ???

Ai, niinkö siinä käykin, että kun saa luodin polveensa, alkaa niinku puhe sit luistaan...    8)

Saattaa olla, saattaa olla, luulenpa vaan, että on aika ykstotista saarnaa... kunnes katkeaa, kun menee taju.



Ei noista muiden puheista kannata välittää.

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä