Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

myspace/perfspot

Aloittaja angelprince, 15.07.09 - klo:21:57

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

angelprince

onko nuo kaksi sivustoa outolaisille tuttuja vai ootteko ees käyneet noilla sivustoilla kurkkimassa ?

aladoobi

Myspace on hyvinkin tuttu, mulla on siellä profiili. Mä oon tehnyt blogiakin Perun tapahtumista sinne, mutta siinä on sotkettu suomea, englantia ja espanjaa, joten sitä voi olla hankala lukea. Se liittyy kyllä näihin aikaisempiin perulaisiin kontakteihin mitä minulla on ollut. Minut löytää sieltä osoitteesta
http://www.myspace.com/penttilatimo
Näin on näppylät, siten on sienet

Aakku

Lainaus käyttäjältä: aladoobi - 15.07.09 - klo:22:11Minut löytää sieltä osoitteesta
http://www.myspace.com/penttilatimo

:D

Esikuvat : Tarzan
Tila : naimisissa

Nämä herauttivat naurut ... joo, minulla on sama tila. Esikuvasta on vaikeampaa sanoa - voisi noin periaatteessa olla Tarzankin :) Voisi olla myös Mustanaamio jos saa elää ilman, arvatenkin hiostavia, trikoita. Sitä silmikkoa kai joutuu pitämään, ettei tunnisteta.

Niin - minullakin vartalon tyypissä on "vähän ylimääräistä", erityisesti vyötäröllä --> sitä nk. lisäarvoa minulle tulee helposti ja siitä on tolkun hankalaa päästä eroon, mutta yritän oppia olemaan syömättä mitään herkkuja ... vaikeaa sekin, muttei mahdotonta.

aladoobi

Siitä on niin helkkarin kauan kuin Tarzaneita on harrastettu. Sitten oli sellaisia pienikokoisia sarjakuvalehtiä, joissa oli rinnakkain kolme ruutua yhdellä sivulla, ne olivat pitkulaisia lehtiä, joissa seikkaili Akim gorillojensa kanssa ja Tex Willer. Erityisesti ensinmainittu Viidakko-sarja oli kiinnostava ja siitä sain pysyvän kiinnostuksen viidakoihin. - Tämä on sitten muuntunut kiintymykseksi sademetsiin. - Mutta että siellä sitten on ryhdyttävä öljyn paraamiseen, se on hankalaa metsän alkuasukkaille. Öljyä valuu vähän joka paikkaan.
   MySpace:n työvoimaa on vähennetty ja sillä ei kait mene oikein hyvin. Facebookissa voi suoraan kuvata viestinsä videolle ja lähettää videon toiselle. Reaaliaikaista kamera/mikrofoni-yhteyttä ei taida olla vielä missään näissä järjestelmissä.  :)
Näin on näppylät, siten on sienet

Eugen

Ai, Aladoobilla on kantri-klippeja mypacessa ja Salif Keitakin frendinä! Mielenkiintoista.
"Aye, caramba!"

Aakku

Lainaus käyttäjältä: aladoobi - 16.07.09 - klo:21:35Sitten oli sellaisia pienikokoisia sarjakuvalehtiä, joissa oli rinnakkain kolme ruutua yhdellä sivulla, ne olivat pitkulaisia lehtiä, joissa seikkaili Akim gorillojensa kanssa ja Tex Willer. Erityisesti ensinmainittu Viidakko-sarja oli kiinnostava ja siitä sain pysyvän kiinnostuksen viidakoihin.

Minun lapsuudessani niitä ei enää ollut, mutta yhden koulukaverini isoveljellä [ko. koulukaveri oli perheen iltatähti] oli mittava kokoelma niitä vihkosia, joita hartain mielin luettiin, justiinsa niitä "pitkulaisia".

Lainaa- Tämä on sitten muuntunut kiintymykseksi sademetsiin. - Mutta että siellä sitten on ryhdyttävä öljyn paraamiseen, se on hankalaa metsän alkuasukkaille. Öljyä valuu vähän joka paikkaan.

Joo - ikävä kyllä nykymaailmassa vain rahalla on merkitystä ... muusta viis, kunhan kapitalistien rahapussit täyttyvät. Siinä ei esim. intiaanien ihmisarvolla ole sentinkään merkitystä - yhteenaikaanhan näitä alkuasukkaita surmattiin Etelä-Amerikassa oikein hallitusten siunauksella. On tämä nk. länsimainen sivistys meillä todella hieno  >:(

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä