Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Twitter

Aloittaja Matkaleena, 15.07.09 - klo:19:52

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Matkaleena

Kun täällä nyt on Facebookille oma osionsa niin laitanpa topiccia pystyyn Twitteristä. Eikö kukaan käytä Twitteriä? Itse en ole löytänyt ainuttakaan tuttua sieltä, mutta olen laittanut seurantaan muutaman artistin, lisää etsin seurattavaksi pikkuhiljaa. Kiva  puoli tuossa on juuri se, että ei tarvita mitään erityisiä kaverikutsuja päästäkseen seuraamaan jonkin artistin turinoita, miksei näyttelijöidenkin. Mutta huonoa on se, että ihmiset tuntuvat olevan naimisissa Facebookin kautta ja tavalliset tallaajat eivät näytä käyttävän Twitteriä kovinkaan ahkerasti.

Onko minun tuttavapiiri ainoa, joka ei Twitteriä tunne ja käytä vai löytyykö Oudoistakin tyyppejä, joille koko homma on ihan vieras?

Minä en suostu Facebook tiliä luomaan, en sitten ikinä. Olen ennemmin vaikka yksin Twitterissä....
Nahkasiivet hännät sarvet
Raateluhampaat hirviöparvet
Päällä kiikkerän ruumislaudan
Keinuleikkiä partaalla haudan
Niistä kasvaa miehet naiset
Vesikauhuiset painajaiset
Rakastaa raivoten toinen toistaan
Harteille lastensa taakkansa nostaa

-Ruoska, Tuonen Viemää-

angelprince

et oo ainoa myös mullakin on proffa twitterissä  ;)

Matkaleena

Jaahas jaahas, no sentään tervettä että jollakin on tili sinnekin. Eikä aina vain naamakirja sitä ja tätä. Olen koko sydämestäni Facebookvihaaja.

Kirjoitatko Twitteriin suomeksi vai englanniksi? Tai kenties jollakin kolmannella kielellä?
Nahkasiivet hännät sarvet
Raateluhampaat hirviöparvet
Päällä kiikkerän ruumislaudan
Keinuleikkiä partaalla haudan
Niistä kasvaa miehet naiset
Vesikauhuiset painajaiset
Rakastaa raivoten toinen toistaan
Harteille lastensa taakkansa nostaa

-Ruoska, Tuonen Viemää-

angelprince

en kirjoita tällä hetkellä millään kielellä kun se ei oo ees suomeksi vaan ainoastaan enkuksi

Aakku

Olen kuullut/lukenut tästä Tuitterista :)

Muutoin on epäselvyys asiasta, mutta tässäkin auttoi Wikipedia :

Twitter on yhteisö- ja mikroblogipalvelu, joka mahdollistaa käyttäjiensä lähettää ja lukea toisten käyttäjiensä päivityksiä, joista käytetään englannin kielessä nimitystä tweet. Päivitykset ovat tekstipohjaisia ja ne voivat sisältää korkeintaan 140 merkkiä. Käyttäjät voivat lähettää ja vastaanottaa päivityksiä Twitter-websivuston kautta, tekstiviesteinä, RSS-syötteenä tai erilaisten sovellusten kautta. Palvelun käyttö internetissä on maksutonta.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Twitter

Nuo julkkujen munailut ei silleesti kiinnosta, että seuraisin muuta kuin sen, mitä eri uutismedioissa toisinaan kerrotaan. Ystäviä tai tuttavia lähipiiristä siellä ei kai ole kun ei ole tullut kutsua tms. ... ööh, vai mikä tsydeemi siellä on  ::)

Tuitteri on näemmä myös saanut kohtalaisen kyseenalaista glooriaa myös :

Twitteria käytettiin menestyksekkäästi Moldovan vuoden 2009 vaalien jälkeisten levottomuuksien lietsomisessä, jotka saivat nimen "Twitter-vallankumous."[3][4] Toukokuussa 2009 Twitterin avulla yritettiin ajaa konkurssiin guatemalalaista Banrural-pankkia, jonka väitettiin sekaantuneen korruptiojuoneen. Ensimmäisen viestin lähettänyt Anleu Fernández pidätettiin ja häntä syytettiin taloudellisen paniikin lietsomisesta.[5] Myös samana vuonna Iranin presidentinvaalien jälkeisissä mielenosoituksissa, vaalitappion kokeneen opposition kannattajat levittivät Twitterin avulla tietoa mellakoista ulkomaille. Ulkomaalaisilta toimittajilta oli samaan aikaan kielletty tilanteiden raportointi, mikä lisäsi Twitterin merkitystä.[6]

Matkaleena

 ;D Mutta voi sinne silti raapustella suomeakin jos haluaa, sen käyttö on vain sidottu englanninkielentaitoon. Mutta omat juttunsa saa kirjoitella millä kielellä tahtoo.
Nahkasiivet hännät sarvet
Raateluhampaat hirviöparvet
Päällä kiikkerän ruumislaudan
Keinuleikkiä partaalla haudan
Niistä kasvaa miehet naiset
Vesikauhuiset painajaiset
Rakastaa raivoten toinen toistaan
Harteille lastensa taakkansa nostaa

-Ruoska, Tuonen Viemää-

angelprince

tietenkin saa mut sitä ei sit muun kieliset ymmärrä paskaakaan  ;)

matti

Ei ole omaa käyttäjätunnusta, mutta Lance Armstrongin twitteriä luen päivittäin, varsinkin nyt Ranskan ympäriajon aikana. :D

http://twitter.com/lancearmstrong

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä