Uutiset:

Outomaa on outo maa.

Mobiili päämenu

Facebook

Aloittaja Eugen, 28.09.07 - klo:13:34

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Eugen

Facebook, tuo teinien nettiyhteisö, on sitten uusin nettihype. Sivuston perustanut 25 vuotias amerikkalaiskolli on hylännyt Microsoftin 1,3 miljardin taalan ostotarjouksen firmastaan... Kaveri vaatii kuulemma 10 miljardia!  :lol:  Mitä tuo Facebook pitää sisällään.... älkää kysykö miistä johtuu väkivaltaaa, älkää kysykö miistä joohtuu päihdeongelmaa... varmaan joku Myspace versio tai jotain... en aio sainautua ruokkiakseni jotain kusipää finninaamaa....
"Aye, caramba!"

vinouma

Minulla on profiili facebookissa :oops: . Kovin on sekava palvelu, näin nopeasti arvioiden.

/V
En tarvitse kelloa, minulla on aikaa.

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "vinouma"Minulla on profiili facebookissa :oops: . Kovin on sekava palvelu, näin nopeasti arvioiden.

/V

Kaveri taisi heittäytyä ahneeksi - minä myisin vaikka koko Outomaan 1.3 miljardilla paitsi, että hinnan pitäisi olla euroina :lol:

Miroscoft pystyy noin periaatteessa ajamaan koko homman nurin - resursseja on - ja kaveri saattaa jäädä nuolemaan näppejään ...

Miksi muuten isot firmat haluavat ostaa tuollaisia ... saadakseen sinne omat mainoksensa kenties ... en ymmärrä. Voisivat aivan hyvin perustaa vastavaavat omansa. Vai onko taustalla palveluiden tekeminen maksullisiksi ... valmiille pohjalle.

Eugen

ÖÖÖh pieni korjaus ja tarkennus... Microsoft ei ole summalla ostamassa koko firmaa vaan 5%!  :lol:  :lol:  :lol:
"Aye, caramba!"

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "Eugen"ÖÖÖh pieni korjaus ja tarkennus... Microsoft ei ole summalla ostamassa koko firmaa vaan 5%!  :lol:  :lol:  :lol:

No voi sun - 5% osuudesta kaveri ei huolinut 1.3 miljardia - täytyy olla päässä jotain vialla.

Tuolla pikkuosuudella Miroscoftin sananvalta olisi ollut siellä jokseenkin minimaalinen - kyllä minä olisin myynyt tuon osuuden, epäilemättä hetkeäkään...

Nuo My Spacet ja vastaavat ovat tulleet varsin suosituiksi ja siinämielessä ymmärtää isojen firmojen kiinnostuksen, saadaan mainostilaa, kun on edes vähemmistöomistaja - me kai emme ala myymään mitään ikäviä välkkyviä mainosbannereita :P - ellei sitten puhuta jo miljardeista ...  :?

No jos vähän tingitään, voisi jonkun 30 x 30 pikselin suuruisen pikkulootan kaupata muutamalla sadalla tuhannella, jos joku haluaa ostaa.

Bongaaja

Lapsukaiset menevät sinne mine haluavat. Nyt poikani ja sen kaverit on Facebookissa, ens vuonna ehkä muualla.  Ilmaista vain haluavat. Ja nopeeta.

Messengerit on kans suosittuja.

Eugen

Jossain uutisessa oli että Facebookin mainos tulot on tällähetkellä noin 250 miljoonaa taalaa vuodessa (pyörityskuluista eli tuloksesta ei tietoja, tod näk nollatulos tai pakkasella), joten ihmetyttää tuo Microsoftin hinku kauppoihin... nimiähän maailmassa riittää... tekee vastaavan, erinimellä... Kuten Bongis sanoi tänään nuoret Facebookissa, huomenna jossain muualla....
"Aye, caramba!"

Eugen

Facebookiin liittyminen voi olla yksi suurimmista virheistä, minkä netinkäyttäjänä voi tehdä....

Hesari
"Aye, caramba!"

Aakku

Lainaus käyttäjältä: "vinouma"Minulla on profiili facebookissa :oops: . Kovin on sekava palvelu, näin nopeasti arvioiden.

/V

:D Kävin luomassa tunnuksen ja geemailiin tuli ilmoitus ynnä aktivoin sen kilkkimällä mukanatullutta osoitetta - pistä kaverilistaan ... Perjantai myös [muistelen Perjantain toisaalla asiasta maininneen, että on sielläkin]. Nimeni on Miihkali Soltzin ... laitoin ensin syntymävuodeksi 1910 kun se oli ensimmäisenä valikossa, muttei softa hyväksynyt vaan pyysi "Real Age" - oikein punaisella ... öööh, jouduinkohan tarkkailuluokalle heti kättelyssä. Profiiliani en vielä peukaloinut senenempää kun olisi tässä nyt outoilun ohessa muutakin pientä puuhastelua.

Eugen

Huhujen mukaan saattavat potkaista ulos, jos ei osallistu tarpeeksi nettiyhteisön lauluun ja leikkiin... Ajatella, että meidän Aakku on ryhtynyt jenkkikapitalistien käsikassaraksi. Tämähän on melkeen kun kantaisi pannaaneja laivaan American Fruit Comppanyn plantaasilla.... Guatemalan Veri! 8)
"Aye, caramba!"

Pikavastaus

Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 356 päivään.
Jollet ole varma, että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.

Huomioi: tämä viesti näytetään vasta, kun valvoja on sen hyväksynyt.

Nimi:
Sähköposti:
Varmistus:
Ole hyvä ja jätä tämä laatikko tyhjäksi:

Oikotiet: paina ALT+S lähettääksesi viestin tai ALT+P esikatsellaksesi sitä